Přejít na obsah

C-max


jar_da

Doporučené příspěvky

  • o 11 měsíců později...

Tak jsem se rozhodnul, že si Maxe nechám déle než jsem původně předpokládal, důvodů je několik,

nezlobí a slouží, servis cenově úplně v pohodě, je to pohodové auto s dobrým podvozkem a nakonec by ho nikdo v tomhle stavu s tímhle nájezdem km nezaplatil, akorát bych poslouchal řeči a drahém autě a bláznovi ... takže jsme provedli malou údržbu v podobě oleje od Millers oils, vyměnili po 45.000 km filtr a svíčky a nechal udělat pravidelnou servisní prohlídku po pěti letech.

 

Prohlídka s výměnou brzdové kapaliny, kontrolou klimy a výměna pylového filtru stála 2.600,-,

k tomu pak olej za nějakých tuším 1.100,- a výměna s filtrem za 500,-

 

No a jelikož auto zůstane doma, pravděpodobně delší čas, tak jsem nechal preventivně udělat nástřik spodků a dutin, cenovka 5.600,- za komplet.

 

 

 

post-117-0-10830500-1407052677_thumb.jpg

post-117-0-36461400-1407052688_thumb.jpg

post-117-0-87386900-1407052698_thumb.jpg

post-117-0-10917400-1407052717_thumb.jpg

post-117-0-55570900-1407052730_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

já ničím, oni si to vše připraví sami,

celej spodek umýt, vystříkat a očistit, pak dva dny na schnutí a pak dva dny nástřik, trvalo to týden a byl jsem u lidí na které jsou tady z okolí velmi dobré reference:

http://www.dpmhk.cz/cs/servis-vozidel/myti-vozidel-antikorozni-ochrana

lepí to jako sviňa a kde jsem kouknul do dutin anebo strčil prst, tak slušná vrstvička ...

Odkaz ke komentáři

Tak ono obecně Ford vždy začal rezivět na podvozkových komponentech, na hranách ramen apod. ..... Fábka jednička byla na tohle lepší,

ale když kouknu na tříletýho Golfa zespodu, tak rezatí stejně jako Ford, hrany ramen, těhlice, náboje, všechno je chycený ....

proto jsem primárně řešil tyhle komponenty a když už, tak celé, včetně dutin a spodku, přestože mám na karoserii 12 let záruku,

stejně jsem to tehdy udělal na Micře a dnes je jí 17 let a tehdy nepozinkovaná karoserie pořád drží, jen vloni oprava zadní části prahu, která prorezla, takže určitě je to tak jak píšeš, pokud si chceš auto nechat, tak to smysl má ...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Tak nějak jsme doma zauvažovali, že by se hodilo manželce něco menšího než c-max, něco na cca 10 km do práce, nákupy a párkrát za měsíc do HK, něco staršího..... takže Fábia, Polo, Fiesta.

Výsledek lehkého hledání byl ten, že Polo zbytečně drahé, Fábie dvojka nehezká, jedničky olítaný, Fiesty z ČR hrozný a pak jsem objevil jednu co zaujala, sice starší než jsem chtěl, ale stav příjemný .... hned jsem složil zálohu, protože cena byla taková, že se to nedalo nekoupit.

 

Takže máme doma malého brášku vetšího c-maxe.

Fiesta Ghia 1,4, 5/2004, 4x bag, abs, vyhřívaný sesle, dálka, najeto 75.000 km, serviska + historie, 1 majitel, nebourané, lak super, interier absolutně bez vad, původ je Německo

 

Barevná kombinace je taková, že manželka je nadšená, což je nej ....

 


Samozřejmě jsem nechal vše prolustrovat a vše sedí, o auto se majitelka starala na jedničku, pár detailů .....

post-117-0-13597700-1464977086_thumb.jpg

post-117-0-94590600-1464977097_thumb.jpg

post-117-0-06835500-1464977125_thumb.jpg

post-117-0-18406000-1464977134_thumb.jpg

post-117-0-12703100-1464977151_thumb.jpg

post-117-0-52346600-1464977188_thumb.jpg

post-117-0-76593200-1464977210_thumb.jpg

post-117-0-87280100-1464977406_thumb.jpg

post-117-0-77622200-1464977434_thumb.jpg

post-117-0-18227900-1464977472_thumb.jpg

post-117-0-63344900-1464977507_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...