Přejít na obsah

1.8T AGU - motor škube + spotřeba

Doporučené příspěvky

Zdravim všechny tady na fóru,

před pár týdny jsem koupil O1 1.8T AGU.. R.v. 1999 a najeto 75000km.. Jezdila s tim ženská a dost málo;) Přechod z Audi A6 2.5TDI byl téměř ve všech směrech k lepšímu:) Ten hrůzostrašnej zvuk dieslovýho motoru je nyní nahrazen tichounkým vrčením, auto je hned ohřátý, není zde ta šílená turbo díra kdy nebylo možné se s autem pohnout až cca do 1600 otáček a auto taky neváží milión tun. Podvozek je samozřejmě horší, komfort a audiosystém taky neni to co v Audi. Ale celkově jsem moc spokojenej. Hned po koupi jsem auto hodil ke svýmu machanikovi. Udělal rozvody + kompletní servis (oleje, filtry..), vyměnil jedno ložisko, prasklou pružinu, vyčistil škrtící klapku a nějaký další věci. Odpípnul mi servis a žádný další závady nenašel. Každopádně teď k mýmu problému.. Nejsem žádnej technik, takže to budu popisovat jako běžnej uživatel;)

Když jedu cca na čtvrtinu až polovinu plynu a najednou plyn pustím, auto sebou párkrát škubne. Vypozoroval jsem, že škubne dvakrát trochu a potřetí víc. Je jedno na jakou jedu rychlost. A dělá to i při přidávání. Jedu bez plynu se zařazenou rychlostí, šlápnu na plyn (trochu agresivněji) a auto zase škubne a pak už fičí. Ale při řazení to nedělá. Jak sešlápnu spojku, při pouštění plynu, je vše ok. Celej problém zatím eliminuju plynulou prací s plynem. Když ho pozvolna pouštím i na něj zvolna šlapu, auto jede plynule.

Nevím jestli to s tím může souviset, ale na můj vkus je i celkem vysoká spotřeba. Tady na fóru jsem četl, že s tímhle motorem je průměr tak 8,5. Já se nedostanu pod deset. A to se snažím jezdit fakt v klidu (cca 70% ve městě). A když stojím na křižovatce na neutrál, tak počítač ukazuje cca 9 litrů.