Crake Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 Zdravim vsechny, premyslim o zmene na SIIC a nedokazu se rozhodnout, ktery motor s jakou prevodovkou vybrat - uz tady nad tim najakou dobu elaboruju a proste nevim jak dal... Ted mam 103kw a na to moje jezdeni je to uplne pohodovej motor - v 80% jezdim sam 40% silnice 1.tridy / 40% dalnice / 20% mesto - sem tam v jine kombinaci, ale tohle je denni standard... Urcite to musi byt diesel, ale ted jestli 103kW s DSG nebo 125kW s manualem? Diky za nazory :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 125kW s manuálem a čtyřkolkou, když už nemůžeš s DSG...výkon navíc se vždycky hodí a rozdíl ve spotřebě nebude nijak velkej dle mne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 u mě 125 a DSG 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 Urcite to musi byt diesel, ale ted jestli hned na zacatku chyba ale komu neni rady tomu neni pomoci abych osvetlil kam mirim - 1.8 TSI 118 kW 7-stup.aut. o 55 000 levnejsi nez 125kW s 6ti stupnovym DSG za jak dlouho projedes tech 55 000 Kc pri dnesnim rozdilu cen PHM a servisnich nakladech na TDI CR ? no flame taky mam naftu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 Za mě 1.8 TSI v manuálu možná i v DSG, TDI ne :) Jinak já koukám po 1.8 TSI s manuálem, to je pro mě jasná volba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bárty Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 naftu nebrat za me 2.0TSI dsg je tam rozdil 15000kc oproti 2.0TDI 125kw dsg a myslim ze bys jezdil bez problemu kolem 8 mozna i pod 8L/100km kolik najedes rocne kilometru? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 olaf: jaký jsou konkrétně náklady na servis u toho TSI? abychom měli porovnání. já měl u nafty po 30K km prohlídku asi za 6,5K, teď po 60K km to bylo 12K Kč. všechno je to o nájezdu, já bych to TSI nechtěl, loni jsem v naftě projezdil 130K Kč a to byl ještě slabší rok. Bárty: s dvoulitrovým benzínem jezdit za skoro stejnou spotřebu co s dvoulitrovým nafťákem? kolik toho s tim 2.0TSI DSG máš naježděno? ono by to chtělo někoho, kdo s tím autem opravdu jezdí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bárty Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 no abych pravdu rekl nemam TSI ale TFSI a jezdim s tim dlouhodobou 8,1L/100km a jezdim jak dalnice tak okresky no proste vsude kde se da jinak je to asi 3 mesice zpet a mel jsem pujcenyho na vikend passata B7 s 2,0TSI/155KW s dsg a kombinovanou jsem mel po najezdu 436km 8,3L/100km auto melo najeto 11000km po meste jsem stim jezdil za 9 a mimo mesto 7,6 takze asi tak ale asi to chce nazor nekoho kdo stim jezdi den co den ale za me proste naftu ne ta prijde do kamen a ne do auta :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 Jak píšeš Luku, je to o nájezdu. Servisní náklady jsou u TDI a TSI celkem stejné. Rozdíl je v tom, že když dáš TDI kotel, tak jedeš kolem 10 l u benzinu cca 15. Na spotřebu 8l benzínu jedeš opravdu lehoučkou nohu, kdežto u TDI se do 8l vlezeš i při svižnější jízdě Stejnak je to nejvíc o tom, co komu vyhovuje, já bych do benzínu už nešel, nafta je mi pohodlnější a příjemnější. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bárty Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 minulej tejden dalnice D11 celej usek tempomat 160 na tacho a jel jsem za 7,6 a to fakt nekecam ale bylo to v noci takze se nikdo nikde nemotal ale bezne dalnice 8L/100km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Crake Odesláno Březen 6, 2012 Autor Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 No ja jsem zamerne vynechal 1,8TSI - to jsem mel v manualu v OII a nedostal jsem se pod 8,5 l/100km prumer... Kdyz jsem jezdil svizneji, tak nebyl problem tam zahucet kolem 12l a to je sakra hodne... Ted v tuhle chvili jezdim za 7,3 a to nejezdim vubec pomalu a kdyz jsem se koncem leta snazil, tak jsem dlouhe trasy jezdil pod 6 a to uz je znat. Co se tyce najezdu, tak mam cca 40-50tis rocne - extrem byl pred 2 rokama 70, ale to uz ted snad nehrozi. Kdyz uz jsem mel jeste Fabku 1,9TDI tak tam mi nafta hodne vadila - to smrdelo atd, tak jsem si vzal FII v 1,6 s tiptronicem a za 2 roky jsem sni najezdil 95000 km a bylo to super... Pak prisla OII s 1,8TSI a ta byla rozezrana jak kyselina, takze zlatej diesel a tenhle je s PDF, takze nesmrdi a je to naprosta pohoda, ale je cas se pohnout dal... :o))) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 Mam 1.8 TSI a najezd za 4 roky 100 000 km..Dlouhodobou spotrebu mam 8,4 ale jezdim jenom mesto a dalnicu... Co se tyce nakladu musim pripomenout jednoho clena drivejsiho fora Karlos3 a ten co se provoznich nakladu rekl jednoznacne TSI (manual) je levnejsi nez TDI... Spocitala mu to totiz financacka... a ta se urco nemylila... (U tsi se nedelaji rozvody atd... no proste je to jinak nez u TDI) Nelobuji za benzina jenom jsem chtel doplnit ty provozni naklady... PS: Karlos3 mel totiz najezd u 3x TSI á 250 000km a tym padem mel jak a s cim porovnavat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hydraulik Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 s 1,8TSI jezdit za 12 l / 100km, to už tomu musí dávat člověk docela kotel ne??? Já teda mám 2,0FSI, což je atmosféra, takže s turbomotory přiliš zkušenosti nemám... ale abych se dostal na 10l, tak musím jet hoooodně za hranicemi limitů stylem brzda-plyn. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Březen 6, 2012 Sdílet Odesláno Březen 6, 2012 Kdyz uz jsem mel jeste Fabku 1,9TDI tak tam mi nafta hodne vadila - to smrdelo atd, tak jsem si vzal FII v 1,6 s tiptronicem a za 2 roky jsem sni najezdil 95000 km a bylo to super... Pak prisla OII s 1,8TSI a ta byla rozezrana jak kyselina, takze zlatej diesel a tenhle je s PDF, takze nesmrdi a je to naprosta pohoda, ale je cas se pohnout dal... :o))) Nevím, asi mám nějaký citlivější nos, ale mě ty nové diesely smrdí mnohem více než staré. Je to cítit po chlóru a je to hodně nepříjemný nasládlý zápach. A osobně pokud bych si měl vybrat, jestli pojedu za starým dieselem nebo novým, beru starý (když teda odhlédnu od sazí, kdy stejně DPF ty nejmenší a nejškodlivější saze nezachytí, ale saze dnes pouští už i benzín, takže v tomto je to jedno). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Crake Odesláno Březen 7, 2012 Autor Sdílet Odesláno Březen 7, 2012 s 1,8TSI jezdit za 12 l / 100km, to už tomu musí dávat člověk docela kotel ne??? Já teda mám 2,0FSI, což je atmosféra, takže s turbomotory přiliš zkušenosti nemám... ale abych se dostal na 10l, tak musím jet hoooodně za hranicemi limitů stylem brzda-plyn. Bohuzel jsem mel auto po jedne pani, ktera to moc dobre nezajela a v momente kdy i kdyz jsems e snazil, tak to proste neslo... A tech 12 bylo opravdu extrem v Nemecku, kdy to dostalo opravdu sodu... Obvykle jsem se dostal do 9l/100 km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Březen 7, 2012 Sdílet Odesláno Březen 7, 2012 s 1,8 TSi za 12 je běžná věc.Můžu přímo srovnávat.Měl jsem Superba II 1,8 TSi,teď mám Touarega 3,0 TDi. Takhle jezdím s Touaregem a hooodně podobně s TSi > Jedím asi tak.Dálnice když spěchám-12-13,v klidu do 10,Město 11-12,přesun z > města do města-15 km a více v normálním provozu 8-9. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Březen 7, 2012 Sdílet Odesláno Březen 7, 2012 Bárty: ještě jedna věc- tu spotřebu bereš odkud- z maxidotu nebo si jí reálně spočítáš? já totiž nevím kolik mám spotřebu čistě při jízdě po dálnici/mimo město/město, mám to vždy kombinaci všeho a hlavně reálnej výpočet na celou nádrž, kdy kupříkladu můj sup na maxidotu kecá od 0,5l do 0,8l/100km a to směrem dolů. tzn těch 7,3l/100km co mám v podpisu je průměr za cca 55tis km kombinovanýho provozu, kdy nevěřím, že se s TSI, ať už 1,8 nebo 2,0 dostaneš v tom samém režimu do 8l/100km. ad karlos- ano, jeho zkušenosti super, ale zas on provozoval osobní dopravu (nevím jestli přímo taxi), takže tam bych řekl, že je to další extrém, kterej ty motory skutečně prověří... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bárty Odesláno Březen 7, 2012 Sdílet Odesláno Březen 7, 2012 luku spotreba je realne spocitana dle maxiku oproti spocitani rozdil 0,2 az 0,4L/100km smerem dolu maxik keca jak stara kdyz je na trhu ale je fakt ze to TSI je strasne choulostive na jizdni styl pridas proti kopci a ses o 2 litry jinde a strasne zalezi jak pise crake na tom kdo jak to auto zajel ale kdyz se k tomu umis chovat tak je to v pohode 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Crake Odesláno Březen 9, 2012 Autor Sdílet Odesláno Březen 9, 2012 No trochu jsme odbocili od tematu a srovnavame benziv vs. nafta a to je jinde nez jsem chtel byt... Takze 103kw s DSG? nebo 125 s manualem? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Březen 9, 2012 Sdílet Odesláno Březen 9, 2012 125 s manuálem. 103 je prostě slabej motor na poměrně těžký auto... mě 125 vyhovuje, je to tak akorát na supa...respektive mi ten výkon přijde jako taková spodní hranice na takovýhle auto... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Březen 9, 2012 Sdílet Odesláno Březen 9, 2012 Určitě 125 s manuálem, výkonu není nikdy dost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Crake Odesláno Březen 12, 2012 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 A co treba varianta 103 s DSG + cip? Je to preci jen rozdil dat 20 misto 60?! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Březen 12, 2012 Sdílet Odesláno Březen 12, 2012 ja ani s jednim nejel v superbu ale 320 Nm vs 350Nm a 103kw vs 125kw ty kw jsou stejne v otackach do kterejch to stejne moc nepozenes, chtelo by si to asi najit grafy a prolozit si je. Pokud mas rozpocet nasvavenej tak ze si nemuzes dovlit DSG k 125kW vzal bych 103kW. Jinak co vim tak pred rokem byl problem chipnou CR jednotku aby to nebylo poznat, ale mozna uz se to zmenilo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Crake Odesláno Březen 13, 2012 Autor Sdílet Odesláno Březen 13, 2012 No je to tak... rozpocet je nastaveny na tesno a 125kw s DSG se mi uz nevejde s tou vybavou ktera by se mi libila... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Březen 13, 2012 Sdílet Odesláno Březen 13, 2012 s DSG bych nic nechipoval, protože nevěřím tomu, že to bude fungovat jak má aniž by se upravila elektronika převodovky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.