Přejít na obsah

Neználkův Tuareg EMANUEL


Neználek

Doporučené příspěvky

No píšou tam, že je na kompresoru sušící jednotka, ale ta údajně nevyžaduje žádnou údržbu ani výměnu. Vzduch jde do systému přes tu sušící jednotku a odevzdá vlhkost a vypouštěn je zase přes ten sušič, kde by měl zase tu vlhkost odebrat z toho silikagelu.

Nic podrobnějšího nepíšou, ale co já vím, tak silikagel se suší za vyšších teplot, tak nevím jak to tam maj udělaný, aby to fungovalo. Teoreticky by jsi neměl nic řešit, ale prakticky může být to sušení po smrti a možná ti tam fakt něco zamrzá. To by ti ale měla vyjet diagnostika které čidlo ti hlásí závadu, ne?

Odkaz ke komentáři

Maros, díkes biggrin.gif

 

mohli by to dělat i ventilky na to různé vypouštění vzduchu při změnách výšky, jestli nepřimrzají a neblbnou, není slyšet nějaké syčení venku?, že by nějaký podcházel a kompresor pořád tlakoval?

dost často odcházení ventilky na měchách, to ti potom spadne auto až dolů, bacha hrozí, že rozštípeš bakelitový blatník biggrin.gif, pokud budou kola v rejdu, ty ventilky jsou nešťasně řešené, zůstává okolo nich voda a jak mrzne ....

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...