vorlajz Odesláno Červen 22, 2009 Sdílet Odesláno Červen 22, 2009 tak tenhle skvělej motor tu taky nesmí chybět!!! :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rtg61 Odesláno Červenec 9, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2009 mam z tohoto motoru skrtici klapku, vymenili ji v servise na sluzebnim. na 99% byla jen zasrana... ale. Zajimalo by me jestli se da nejak jednoduse zkontrolovat zda je ok. Je normalni, ze v klidove poloze je klapka mirne pootevrena? typ 06F 133 062 dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 9, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2009 jj, to je normální, zavře se jen při chcípnutí na několik sekund ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rtg61 Odesláno Červenec 10, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2009 diky za info. je tam nejaky servo s elektronikou nebo to jde nejak jednoduse omerit, jestli je to v poradku? dekuji! ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Červenec 10, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 10, 2009 rtq, můžeš hodit fotku té klapky? :P díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rtg61 Odesláno Červenec 12, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2009 jj zitra blejsknu a postnu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Červenec 13, 2009 Autor Sdílet Odesláno Červenec 13, 2009 děkuji!!! B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Říjen 21, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 21, 2009 Nevím, jestli je to problém a nebo pouze normální průběh u motoru 2.0 FSI, typ BVX Při brždění motorem a nebo pouze při malém dávkování paliva se z motoru objevuje zcela zřetelnější hluk (takové vrnění). Tento hluk je pouze v rozmezí otáček 2300 až 2500. V jiných případech se to neobjevuje. Byl jsem se zeptat v jednom autorizovaném servisu a bylo mi sděleno, že s těmito motory nemají moc velké zkušenosti a proto to mám nadále sledovat. Je tady někdo z okolí Brna s tímto motorem, abych to mohl porovnat? EDIT 5.11.2009 23:53 Celou věc jsem podstoupil autorizovanému servisu a světe div se. Servis potvrdil, že ten zvuk (i když není jasně patrný) není ono a začal mé auto zkoumat. Zatím není výsledek, ale s jistotou můžeme k dnešnímu dni konstatovat, že se nejedná o závadu na motoru, ale na převodovém ústrojí zadní nápravy nebo haldex spojky. Další zkoumání bude pokračovat příští týden. Na víkend totiž auto potřebuji. :) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Říjen 27, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 27, 2009 Vie niekto zohnať nový katalyzátor na 2.0FSI? Ten starý už doslúžil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Listopad 23, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2009 Tak dneska jsem odevzdal auto do servisu na výše zmiňovanou reklamaci. Garanční technik mi říkal, že během 1 týdne by to měli zvládnout. Tak uvidíme, jak se s tím popasují. Důležitá věc je, že vůbec neremcali a jenom oznámili, že vozidlo je v záruce a tak to musí opravit. Motor je OK a hluk a vibrace se šíří od zadní nápravy. To jsem zvědavý v čem to bude a kde kluci od Haldexu udělalil chybu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Listopad 24, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2009 Proč by remcali? Nezaplatíš jim to ty, ale škodovka, takže si na svoje přijdou tak jak tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Listopad 26, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2009 Dneska jsem si vyzvednul auto po reklamaci. Zavada byla na spatne vyvazene kardanove hrideli. Tak ji celou vymenili. Auto jsem vyzkousel a jsem plne spokojeny. Servis si zaslouzi 1. Pristup i rychlost byla ukazkova. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Prosinec 11, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 11, 2009 Ďalšia radosť je, že v stredu sa pokazila komplet chladiaca sústava ocovmu kolegovi na OII 2.0FSI. Skoro nedošiel domov z Popradu. Včera malo prebehnúť kompletné rozobranie auta (ala Rolbar) :) Už mu unikala rok a starý servis prišiel na veľké prd, tak to tam iba dolieval. Do toho má posratý ten katalyzátor, ale nech sa Pájo nehnevá, ten 2.0FSI sa nevydaril, stále má problém! :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 1, 2010 Marosi...halt nic neni dokonale... ;) snad bude moje FSI v poho...kdyz jsem cetl Karlosovi trable s TSI... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 2, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 2, 2010 uz mi zase pri studenem motoru hvizda bo svisti ten klinovy remen...po zasahu servisu na zacatku listopadu to bylo ok...kuafix co s tim??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 2, 2010 Sdílet Odesláno Leden 2, 2010 Co nový řemen? Co Ti s tím dělali, jen mazali jsi psal, ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 2, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 2, 2010 jj...po nedeli to budu resit...zacina me to u auta za 800 tis.docela dost stvat... u FSI se meni rozvody? Kdy? Omlouvam se za hloupe otazky,jsem laik... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 3, 2010 Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 U každého auta se dřív nebo později rozvody dělají, nejlíp Ti na to odpoví asi servisní knížka v kombinaci s návodem, já se kdyžtak můžu mrknout do chytré, ale TFSI má 150 tis. km, FSI bude mít taky minimálně tolik, ne-li víc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 3, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 ok,diky! A co to vsechno obnasi? To je remen,napinaci kladky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 3, 2010 Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 Rozvodový řemen (řetez), vodící kladky, tady je jedna sada z aukra, je na TDI, ale je to podobné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 3, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 aha,diky zjistim si,kdy to je u FSI na poradu dne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Leden 3, 2010 Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 aha,diky zjistim si,kdy to je u FSI na poradu dne... Při 150.000 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Leden 3, 2010 Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 Tak 28. vecer jsem prejel nejake hrboly (koleje), nacez se mi rozsvitila kontrolka "kontrola vyfukovych plnu" a motor se prepnul do nouzoveho rezimu. Klasicke vypnout-pockat-zapnout nepomohlo, navic motor docela silne vibroval - jet se s tim sice dalo, ale tak do 50km/h a pri jakemkoli zrychlovani nebo na volnobeh motor brutalne vibroval. Tak jsem to hned 29. rano hodil do servisu a v poledne to mel opravane - byla vadna (vypadala jako zlomena) civka k jednomu z valcu - auto tedy jelo pouze na 3 valce - menil se cely modul. Stalo me to 2100, takze nakonec celkem v pohode. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 3, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 helmi: diky... Empi: to je 4x2? A kolik najeto km? Diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Leden 3, 2010 Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 4x4 a 28. jeste necelych 98,5 tisice. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 10, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 10, 2010 no tak snad to nebude nejaky problem tykajici se velke vetsiny FSIcek... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 10, 2010 Sdílet Odesláno Leden 10, 2010 Tak 28. vecer jsem prejel nejake hrboly (koleje), nacez se mi rozsvitila kontrolka "kontrola vyfukovych plnu" a motor se prepnul do nouzoveho rezimu. Klasicke vypnout-pockat-zapnout nepomohlo, navic motor docela silne vibroval - jet se s tim sice dalo, ale tak do 50km/h a pri jakemkoli zrychlovani nebo na volnobeh motor brutalne vibroval. Tak jsem to hned 29. rano hodil do servisu a v poledne to mel opravane - byla vadna (vypadala jako zlomena) civka k jednomu z valcu - auto tedy jelo pouze na 3 valce - menil se cely modul. Stalo me to 2100, takze nakonec celkem v pohode. Celkem rychle diagnostikované a vyřešené! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Únor 2, 2010 Sdílet Odesláno Únor 2, 2010 Tak sesel se mesic s mesicem, na tachometru pribyly 3 tisice km a kontrolka se znova rozsvitila a motor zacal znova vibrovat. Jelikoz se tak stalo v nedeli vecer a jeste k tomu ve Svycarsku, rozhodl jsem se pres problem vydat se na cestu. Na 3 valce jsem tak absolvoval zhruba 500km az do Mnichova, kde jsem auto nakonec dal do servisu. Auto jelo, ikdyz se mu moc nechtelo, hlavne pri zrychlovani a pri jizde do alpskych sedel, ale jinak pri konstantni jizde to relativne slo, dokonce jsem s tim jel 130km/h. Navic se mi auto "odmenilo" prumernou spotrebou za celou cestu 5.2l/100km - no kdo takoveho cisla uz s 2l 4x4 dosahl :-) ? Jak jsem rekl, v Mnichove jsem nakonec dal auto do servisu - porucha zase stejne - spatna civka - vymenili vsechny 3 (1 menena uz o vanocich), material dali na kulanci, a tak jsem platil jenom praci, coz delalo 188Eur - cena tedy nizsi nez v CR s materialem. Doufam, ze ted budu mit nejakou dobu pokoj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
helmet Odesláno Říjen 10, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2010 Zdravím Mám motor BVX (MR 2008), najeto cca 70.000 km a v poslední době pozoruji následující chování. Při volnoběhu motor jde cca 10 sekund normálně, spotřeba na PP je 0.9 l/h následně po již zmiňovaných 10 sekundách motor je o něco hrubší (a o něco hlučnejší), ale zároveň spotřeba klesne na 0.6 l/h. Dělá to pouze u provozní teploty (90 st). Setkal se někdo s tímto projevem? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
nerOll Odesláno Prosinec 16, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2010 no ano aj mne to robi ale aj pri nizsich teplotach teraz ked je zima nechavam trocha zohriat motor, nastartujem a asi po 10-20 sec. mu klesnu otacky podla mna je to normalne setri tak benzin 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.