Přejít na obsah

Koupě Octavia II – Jak koupit Škodu Octavii 2?


Guest Májinka

Doporučené příspěvky

Já se dnes byl podívat na tuhle a maximální zklamání. Přední nárazník proražen, zadní luxusně odrbaný se všech stran, kotouče na zadku slušné hrany a předek vypadal tak, jak kdyby tam auto stálo rok na jednom místě. Kola komplet orvaná. Interiér naopak vypadal moc pěkně. Navíc bych řekl, že pravá strana je celá lakovaná, házelo to takové zvláštní odlesky.

http://www.autosoft.cz/!new/detail_inzerat.php?id=MBHOLDING%2FAV60_16%2F16.9.2016&zBazaru=true

Odkaz ke komentáři

Fotky zkreslujou a navíc jezdím okolo, tak jsem se na to byl podívat a opravdu hrůza:( Tak možná za 90 bych to vzal. Jinak až na ten volant to uvnitř vypadalo fakt zachovale. To mě docela překvapilo. Koukám po něčem levnějším a aby to i trošku jelo, ale asi se mrknu jen po předohrabu. Chci to pro ženskou.

Odkaz ke komentáři

Jj, to tak bývá. Kdysi jsem chtěl koupit Jeepa Grand Cherokee 4.7 V8 a objel jsem jich asi 8 a vše hrůza. Vrchol byl kousek majitele Mironetu. Vše v top stavu, nové brzdy apod a když jsem se na něj přijel podívat, styděl bych se to vůbec prodávat. Hrany na kotoučích asi 3 mm, interiér neskutečně zašlý (béžová kůže), vše odřené atd. Nakonec jsem pak zapátral na netu a pan majitel auto měl na trápení při offroad maratonech a auto zažilo servis jen když skončilo nepojízdné. Říkal jsem si, majitel obrovské firmy, tak auto určitě mělo TOP servis a ono kulové:)))

Odkaz ke komentáři

Čaute, tak nakonec jsem se na tu Oktávku vykašlal (viz výše) a našel jsem si Oktávku 2.0 tdi DSG 103 kW BMM r.v 10/2006. Má najeto 189 000km, které prý doloží pomocí DEKRY, servísní knížky a servisních protokolů a zárověn na to poskytuje záruku. Jde mi ale o to, že jsem se soustředil jen na 1.9 tdi DSG, ale nemohu najít žádnou v dobré stavu, tak jsem se začal dívat na dvoulitry. Po shlédnutí tohoto fóra a ještě různě na netu jsem usoudil, že nejlepší dvoulitry jsou s kódem BMM, avšak to má filtr pevných částic. Je to fakt s tím filtrem tak špatný jak se různě píše? Nebo stačí občas tomu šlápnout aby se to vypálilo? Díky za rady a tipy :-)

Odkaz ke komentáři

DSG je víceméně spolehlivé pokud se mění olej cca po 60 000km, alespoň můj názor. Známej má tourana 1.9 bez DPF DSG najeto 220 000km a v pořádku, další má oktávku s 380 000km a v pořádku. DSG se nebojím, ale z toho filtru mám strach. Výměna co jsem se díval stojí cca 20 000kč, což není málo, oddělat se to nedá, protože to nedá STK, alespoň podle poznatků z různých fór. Jezdil bych převážně ve městě, ale tak cca 2-3 týdně i mimo město ale na dálnice moc ne, spíš okresky, takže nevím jak to bude dávat filtr. Tak nevím jestli to risknout a nebo se na to vykašlat a čekat na nějakou zlatou 1.9 bez filtru.

Odkaz ke komentáři

Ahojte lidi :) Jsem tu nový, tak doufám, že mne tu neukamenujete za mé dotazy :)

Zvažuji koupě Octy 2 combi před FL ve verzi 4x4. Na roku výroby mi nezáleží, ale řeším jaký motor vybrat?

U 2.0FSI se bojím vrstveného vstřikování, filtru NOx a krátké převodovky hlavně kvůli dálnicím.

U 1.9TDi se bojím praskání ojničních šroubů a problémů se šálama.

 

U mého využití auta bych určitě chtěl naftu bez DPF, takže je nějaký kód motoru, který ho má vždy? Nebo je to různé a pozná se to jen dle VINka? Nebo je profláknutý nějaký kód motoru, který je "nejlepší" a který naopak "nejhorší"?

 

Kupní cena auta by měla být okolo 130 000,- na nájezdu a roku výroby mi moc nesejde, ale rád bych aby bylo o auto nějak pečováno. Nejraději bych 8 nejlépe 10 airbagů, klimu a tmavý interiér (né béžový a kůži také ne) :D Rád bych všechny okna v elektrice a xenony, ale netrvám na tom. Samozřejmě věci jako maxidotka, aut. klima či vyhřívání sedaček mi nevadí, ale nelpím na tom. Je vůbec reálné takové auto za takové peníze koupit? Samozřejmě, že před smrtí asi ano :D Ale spíš se mi jedná o auto na kterém někdo dělal pravidelný servis a není to po totálce splácané z 5ti aut :D

Odkaz ke komentáři

O1 určitě ne. Hrozně se mi nelíbí a navíc je u ní hodně upřednostňována velikost kufru před místem pro posádku na zadních sedadlech a to opravdu ne. Jedničku si určitě nekoupím :) Řeším jen, jestli se dá koupit dvojka a s jakým motorem, jestli vůbec je nějaký vhodný a spolehlivý. Momentálně vlastním OII před FL s 2.0FSI a jsem s ní spokojen, jen řeším to 4x4, abych nemusel tolik tlačit :D

Odkaz ke komentáři

Jako reálný to není koupit to co požaduješ. Nebo takhle koupit se to dá, ale radši nevidět v jakým to bude stavu. Vím jak jsem sháněl svojí a to jsem nechtěl 4x4. Bída, bída a zase bída, narazit na hezkej kus a ještě k tomu vybavenej byla fakt náhoda, ale mě se to čekání naštěstí vyplatilo. Ale měl jsem o něco větší rozpočet než ty. A těch 4x4 bude taky míň... spíš bych zvážil jestli je opravdu tak potřeba ta 4x4. Tahat s sebou váhu navíc, kvůli tomu, že se to 3x do roka zapne :-) Radši koupit kloudný zimní gumy, letos jsem na horách párkrát byl a vždycky jsem všechno vyjel :-)

Odkaz ke komentáři

No, zkusím něco pohledat a uvidí se. Pokud by se nenašlo nic kloudného do 130 max 140 tisíc, tak půjdu pravděpodobně do úplně jiného auta. Opravdu požaduji nejlépe 8-10 airbagů. Rád bych tam měl tu maxidotku, zadní okna v elektrice a xenony, ale pokud bude něco v dobrém stavu bez něčeho z tohoto výběru, tak by mi to nevadilo. Například hovadiny typu senzor tlaku v pneumatikách a tempomat nevyužiju vůbec :D

Odkaz ke komentáři

potoks: Díky za info, to jsem nevěděl. Hodnotu 8-10 airbagů tu píšu proto, že na bazarech píšou 4, 6, 8 a 10 airbagů u různých O2.

 

Fireee: Cenová relace není nejlepší, to přiznávám, ale kupuju 11-12 let staré auto (2005-2006) a když se divám na bazarech, tak tyto auta začínají v předohrabu na cca 90ti a končí na 170 tisících a u 4x4 začínají taktéž na cca 90ti a končí na 185 tisících, takže z toho usuzuju, že 130-140 tisíc není úplně nejhorší relace. Samozřejmě nepočítám se zánovní leštěnkou se 150 000km, přece jen jak říkám je to 11-12let staré auto...

Odkaz ke komentáři

Jako to oni jsou, ale i z týhle cenový relace vybrat hezkej kus bude oříšek. 90% jsem už vyřadil hned podle informací a fotek z inzerátu. Pak byly takový co se mi líbily, měly servisku, nechal jsem si poslat VINko poslal jsem ho známýmu do škodovky a ten mi buď řekl, že tam auto bylo třeba naposledy v roce 2010 s 120tis. km v Německu a pak dlooouho nic, pak to sem dovezli a šlo na výměnu stěračů do škodovky s hodnotou 165tis. v roce 2016 :)

 

A těch 10% co se mi líbilo a byl jsem se na ně podívat, tak mě to zase zklamalo hned jak jsem k tomu autu přišel. Shnilý, lakovaný což by mi tak nevadilo, že je to lakovaný, ale to že je to zalakovaný s gumama kolem oken.... no tragédie. Přeju šťastnou ruku.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Takto je to aj u nas. Auta sa kupuju teraz velmi tazko. Bud prides na miesto a auto vobec nekoresponduje s opisom v inzerate alebo uz samotny inzerat je na smiech. Chce to stastie najst dobre auto za rozumnu cenu a v dobrom stave, nie je to tak?

Odkaz ke komentáři

No, ruku na srdce, úplně stačí, když se nebudete zabývat vyloženě levnýma autama, ale zaměříte se na horní cenové hranici toho co chcete. Potom si myslím není problém, pokud ale jdete vyloženě po nejnižší ceně, tak platí obecné pravidlo, když lovím ve sračkách, vylovím zase jenom sračku. Vyjímky jsou, ale jedna z tisíce.

Odkaz ke komentáři

No nemáš tak úplně pravdu, já osobně jsem byl v tý horní cenový hranici a i tak sehnat něco bylo hezkýho byl očistec. Prostě ty zasraný podvodníci dneska vědí, že Oktávky jsou v kurzu a tak jí dovezou s 300tis. namotanejma, trochu jí poleštěj, zalakujou i s gumama a bordelem co je na dveřích, však on si toho Pepa co pro to jde nevšimne, hlavně že se to bude blejskat a bude to vevnitř vonět, na tacháku bude po deseti letech svítit 140tis. km. Hodí na to cenovku 160tis. ,- a lidi volaj jak střelený.

 

Upřímně ti řeknu, že jsem hledal O2 2.0TDI BKD s C hlavou okolo roku 2006-2007 s nějakou rozumnou výbavou a nájezdem a hlavně stavem, okolo 160tis. ,-... většinou hrůza už jen z fotek a inzerátu, nebo z toho co vyjela škodovka (fejkový servisky atd. má snad 9 z 10ti).

Odkaz ke komentáři

Tak 2006-2007 si myslím, že koupíš určitě třeba v autoplus s garancí km za nějakých 180 000 krásnou, vím ... 180 je dost .... ale pak nemůžeš čekat voňavku třeba za 120 tisíc ... neříkám, že je to tvůj případ, ale spousty lidí určitě, každej by chtěl nájezd do 100 tisíc a cenu najlépe taky do 100 tisíc ... to je prostě nesmysl. Nevím jak se pohybují dnešní ceny, ale já kupoval O2 v loni na začátku roku, ceny kolem 150-170 tisíc ... fajn, vzal jsem si moji za 195 tisíc. Tenkrát mi spoustu kámošů radilo, že je to moc, že by do toho nešli ... já do toho šel, chtěl jsem neponičený interiér, hezký lak, sportovní podvozek, sedačky, nárazníky RS, 17" kola ...

I technik co mi montoval ZEDER do auta říkal, že dlouho neviděl tak zachovalou O2.

Takže, je to každého volba, ale prostě takhle to funguje ... málokdy narazíš na strejdu co to měl v garáži a jezdil jen v neděli do kostela a chce za to symbolickou cenu ..

Odkaz ke komentáři

Já nakonec za 160tis (usmlouvaných) našel 2008, 180tis. najeto, celkem zachovalou (lítala pořád dálnice do němec) i ve výbavě co jsem si tak nějak představoval (viz můj podpis), ale byl to porod :) Našel jsem jí den před octavia srazem v Žamberku, takže jsem tam s ní jel čerstvě :loool:

 

Jinak jak říkám, všude plno šmejdů, chce to fakt hledat a nevzít z nadšení první co vidím. Musím uznat, že i mě už pak napadaly myšlenky, že najdu nejlevnější co uvidím a za zbytek peněz co jsem do ní chtěl dát si jí komplet opravím (i když nevim, jestli by to stálo za ty nervy :jelen: )

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Čau borci, také vás poprosím o radu :)

Už je to nějakej ten pátek, co hledám slušnou O2 1.9 TDI 77kW, ideálně BXE. Nejdu primárně po stavu km, ale v první řadě po technickým stavu, a samozřejmě aby nebyla oškubaná jak samica, odrbaná zvenku a vybydlená zevnitř ;) Na druhou stranu chápu že třeba 10 let starý auto nějakej ten šrám bude mít... s tím si poradím :) Několik jsem jich už viděl a projel, a zatím ne a ne vybrat tu pravou :(

Teď mi byla nabídnuta jedna, která vypadá dle fotek a popisu lákavě, drobné info: BXE, 07/2006, 294000 km (ověřeno), druhý majitel, původ ČR, olej prý měněn po 30 tkm longlife :( Stav vcelku pěkný, výbava akorát, cena taky akorát... Prý ježděno převážně dálky - můžu věřit a taky nemusím :D Poslední rok jezdilo auto spíše výjimečně a stálo v garáži, majitel má od 02/2016 novou OIII...

Můj dotaz: lze od tohoto motoru se 294tkm čekat ještě nějakou rozumnou životnost, mimo jiné vzhledem k olejům po 30tkm???

Počítám samozřejmě se servisními náklady, které evidentně nějaké přijdou, spíš jen aby jsem každý měsíc nebyl s opravou za tisíce na dílně :D Vím že jde trošku o věštění z křišťálové koule, jde mi spíš o nějaký všeobecný názor po vašich zkušenostech s těmito auty a motory... DÍKY MOC ZA KAŽDÝ NÁZOR :)

PS: Šrouby a šály samozřejmě preventivně udělám :)

Odkaz ke komentáři

Ahoj, nikdy do toho nevlezeš a nemůžeš si být jist jestli ti prodávající nelže, ale když se bude celkový stav zdát Ok, tak by se toho nebál. Osobně vím o jednom BXE co mělo najeto od prvního majitele přes 300 tis. Km a servis LL u škody. Nebyl nikdy žádný problém s motorem. Těsně před 300 tis. se dělala spojka a podvozek. Motor šlapal jak hodiny. Táta má BJB 2004 ať chcete nebo ne má najeto 120 tis. a spojku již taky měnil. Tím se ukazuje kde s tím jezdíš a jak rychle ty KM najíždíš. Osobně mám zrovna 1.6 CAYC a na motoru se nic nedělalo jen teď EGR ventil - poprvé a to je celkem spotřebák. Auto má najeto 320 tis. a má původní vstřiky, čerpadlo, DPF...

Proto nevěřím, že většina nabízených aut z DE má najeto mezi 150 až 200 tis. Km. Člověk si to koupí v dobré víře a pak se diví, že se to sype a nic nevydrží - přitom má třeba 2x tolik.

Rada zní jet se na auto podívat a pořádně prohlédnout, pak otestovat nejlépe za studena a vzít s sebou i diagnostiku.

Hodně štěstí při koupi :-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...