Přejít na obsah

Silentbloky


Doporučené příspěvky

Guest chipmann

No co vím tak na starém foru se o tom dost debatilo a ty powervlexy jsou zbytečně předražený silenbloky s TT tě vyjdou levněji a udělají uplně stejnou službu kamarád to má na autě a je to neskutečný rozdíl :loool: oproti serii

Odkaz ke komentáři

Mám Powerflex, ale dnes bych se asi klonil k silentblokům z Audi TT. Mají zrovna tak plný střed gumy okolo rozpěrné trubky, jako flexy.

Dnes je kurz eura méně, než když jsem flexy já kupoval. Flexy se dají koupit za 2200,- sada. Což je v průměru 550,- za ks...

 

Koukám do Etky a zadní silbl. ramene z TT stojí 590,- a přední silbl. ramene stojí 540,-

TT silentbloky mají tu výhodu, že se dají koupit na každém rohu...

Odkaz ke komentáři

To je zajímavé že Audi TT má všechny ty silentbloky (LŮŽKO GUMA-KOV) stejné jako my :huh: Jo no to je otázka, všechny ?

 

A z jakého roku výroby ?

A které tedy vyměnit ?

 

 

Audi TT rv.: 1999 - 2002

---------------------

 

zadní na ramenu: 1J0 407 181 (480kč)

přední na ramenu: 357 407 182 (380kč)

 

AUdi TT rv.: 2003 - 2006

---------------------

 

zadní na ramenu: 8N0 407 181 B (490kč)

přední na ramenu: 8N0 407 182 A (450kč)

 

 

Od roku 2007 nahorů maj TTčka úplně jiné uložení ramene.

 

post-183-1252341694_thumb.jpg Octavia 2001

 

post-183-1252341699_thumb.jpg Audi TT 2006

Upraveno uživatelem pointfrost
Odkaz ke komentáři
AUdi TT rv.: 2003 - 2006

---------------------

zadní na ramenu: 8N0 407 181 B (490kč)

přední na ramenu: 8N0 407 182 A (450kč)

 

Ještě na O1 jsem bral (myslím) tyhle, klasicky přes SH od člena SEBO, normálně mu napiště, že chcete plné silentbloky z ATT na O1, dá vám i na výběr z několika výrobců. Měnit minimálně tyto dva (tj. poz. 3 a 4 na obrázku) + zvažte podle stavu nápravy, jestli zrovna neudělat i další věci - např. spodní čepy ramen (poz. 11), čepy řízení, atd. bude totiž potřeba dělat gometrii, takže abyste nemuseli za pártýdnů/měsíců podruhé. Taky se dají při tom spáchat gumy/kosti stabilizátoru - ale ty se dají vměnit prakticky kdykoli bez geo, takže nunost to není.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Ještě na O1 jsem bral (myslím) tyhle, klasicky přes SH od člena SEBO, normálně mu napiště, že chcete plné silentbloky z ATT na O1, dá vám i na výběr z několika výrobců. Měnit minimálně tyto dva (tj. poz. 3 a 4 na obrázku) + zvažte podle stavu nápravy, jestli zrovna neudělat i další věci - např. spodní čepy ramen (poz. 11), čepy řízení, atd. bude totiž potřeba dělat gometrii, takže abyste nemuseli za pártýdnů/měsíců podruhé. Taky se dají při tom spáchat gumy/kosti stabilizátoru - ale ty se dají vměnit prakticky kdykoli bez geo, takže nunost to není.

Jj přesně takhle to chci udělat já :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

No ja nemam ani powerflex ani z TT ale mam nejake vyrobene gdo vy gde, ale jsou delane na tom samem principu jak ty z TT npr., takze jsou plne, a take mnel problem s kotoucama - ted nevym jestly je to tim, jelikoz jsem na ty stare (original kotouce???) vubec nedaval pozor, prehrival jsem je minimum 2 krat do mesica, nevyhibal jsem se kaluzam, jezdil pres potoky, hlubokou vodou a to vse se zahratima a nigdy problem s nima, pak jak jsem namontoval ty plne seleny tak to zacalo hazet (ne presne v tu dobu ale nejak po jejih montazi), a nepomohlo ani stocit kotouce takze jsem musel kupovat nove. Jestly je to tima selenama nevym ale jelikoz ih uz mam rozbite (coz se kazdy divi jak jsem dokazal roztrhat plne seleny) tak asi brzo pujdou original od TRW (no tak doufam ze jsou to original, jsou totiz koupene u vas v Cesku :lol: ).

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Mam len jeden dotaz. Tie z TT ako pisete podla tych cisel su montovane do Beetlov, Golf IV , Polo, Bora, Octavia. Mylne sa tu konzultuje tema z TT kedze podla cisla 1J0 407 181 je to klasicky silentblock montovany aj do inych modelov VW group coz je aj klasicka octavia.Bohuzial neda sa z etky skopirovat obraz kde to je vypisane sem na forum ale dokazem to poslat mailom kde si kazdy moze prezriet do akych modelov sa dane cislo silentblocku montovalo. Pripadne kto ma etku nech si dane cislo pozre cez funkciu ctrl+c prepnut na ATP vyhladavanie a tam vam to vypise.

momentalna cena je 14,54€ na slovensku za kus

Odkaz ke komentáři
myslite,ze kdyz jsou spatny silenbloky, ze to muze mit vliv na brzdeni ( vibrace volantem )?

 

Nevím, odborník nejsem. Ale minulý týden jsem měnil gumy na stabilizační tyči a světe div se, volant se při brždění netřepe. Už jsem měl připraveny drobné na kotouče :palec: Ty nový gumy jsou fajn, docela bych šel do výměny zbytku, i když je přední náprava v cajku. Pěkně se dají teď zatáčky řezat :)

Odkaz ke komentáři

Mam jeden dotaz. Na zadni naprave jsou nejake gumove dily krome stelentbloku? Nejak my ta zadni naprava neni jako driv, jsou citet takove pricne nerovnosti jako by se trhal podvozek, proste je to nejake tvrde a nepohicuje kazdou prdel na ceste jako drive. Zadni napravu my zkontroval jeden z nejlepsih mehaniku tady u nas na nenasel zadne problemy v selenblocih a ani v naprave (meril neco tam jestly neni gde poskozena, ohnuta nebo podobne). Rikal je je vse OK. Ale ja furt mam ten pocit ze tam neco neni v poradku. Takze co by tam krome pruzyn a tlumicu mohlo odejit? Jsou tam nejake dorazy, popripadne neco jako gumova myska jako u prednih tlumicu? Dik za kazou odpoved.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Aha dik. A jak lze poznat ze jsou zadny v prdlajzu? Napriklad, v zime na snehu gdyz zatahnu rucni brzdu za jizdy (jako by drift :rolleyes: ) tak je citet ze ta zadni naprava jako by odbouhne nebo se jako posune dozadu a pak se vrati - je to takovej par mm posun ale je to pekne citet. Z venku jsou trohu popraskany ty zadni ale ze vnitr jsou OK.

 

A ta myska muze delat takove otresi (hlavne na pricnih nerovnostech nebo popraskanem/nekvalitnim asfaltu) - mne z toho rezonuje skoro celej kufr.

Odkaz ke komentáři
...... Jsou tam nejake dorazy, popripadne neco jako gumova myska jako u prednih tlumicu? Dik za kazou odpoved.

Dorazy jsou na tlumičích (žlutohnědá harmonika), stačí se sehnout pod blatník. Pokud by tlumiče nebyly vpoho je to první co odchází, takže jestli budou prasklý nebo potrhaný, je problém s tlumičema.... nebo jsou tam příliš vousatý dorazy.

Každopádně, jestli zadek kope, vidím to na tlumící jednotku spíš, než na cokoli jiného.

Odkaz ke komentáři

Tak to jsi mne potesil ale stejne dik za odpoved.

 

Tlumice to asy nebudou jelikoz auto ne plave, a klasicky test zahoupnauti zadku (udela jenom jeden hod nahoru dolu a je to - tzn. se nehoupe - ted jsem to blbe napsal ale to urcite phopite) delam kazdej mesic a vzdy je to OK. Je pravda ze jsem ih netestoval to tady ani nemam gde udelat - neni takovej servys kterej muze precizne otestovat na kolik procent jsou.

 

P.S. Ne ze klope - nehova se divne na nerovnosteh tam tlumi dobre ale jsou citet pouze v interieru ty razy neco jako bych mnel tvrde stare pneu nahusteni na 3,5 misto 2,3 bar-u proste to otrasa se celym kufrem ale jak jsou vetsy nerovnosti tak je to vice-mene OK (na to ze tom ma vzadu vse z prvovyroby a najeto 194.000km).

 

Jo a to nejlepsi ze vseho, predni seleny jsem dal na auto pred dva dni a najel cca 350km a uz ih mam v prdely. A to jsem si myslel ze u vas v cesku neprodavaji tak spatne dily. Uz jsem z toho nasranej a pocitam s tim ze uz ih nebudu menit vubec. Snad s tim neposeru neco jineho na predni naprave. Jo a jsou to TRW original. Musim jeste overit gde jsou zakopupene abyste vedely.

Odkaz ke komentáři

SM: ja jsem taky rukou zhoupnul tlumice a vypadalo to, ze jsou OK. Pak mi to ukazal technik na zdvizi a rekl, ze jsou zraly na vymenu. Byt tebou, tak bych si je nechal pro klid duse aspon nekde promerit :(

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...