Sheff Odesláno Duben 29, 2012 Sdílet Odesláno Duben 29, 2012 Ahoj, pár dní již řeším problém. Auto se v plném tahu nedostane nad 3500ot. Projevuje se to tak , že od spoda táhne a pak jako by přestalo pálit, přeřadím a znova táhne k 3500 a opět to samé. Turbo tlačí, žádné chybové hlášky krom té 16395 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci): nastaveni POZDEJI nedosazeno, P0011 - 35-10 - - - Sporadická. Dnes jsem shodil víko ventilů a rozvodový řetěz se mi zdá nějak vytahaný. Šponovák je vytažen cca 14 mm. Rozvody řemenem, vypadají že sedí. Nemáte někdo tip, co by to mohlo být? Můj tip je ten řetěz..... dík Milan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petr999 Odesláno Duben 29, 2012 Sdílet Odesláno Duben 29, 2012 Ahoj, pár dní již řeším problém. Auto se v plném tahu nedostane nad 3500ot. Projevuje se to tak , že od spoda táhne a pak jako by přestalo pálit, přeřadím a znova táhne k 3500 a opět to samé. Turbo tlačí, žádné chybové hlášky krom té 16395 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci): nastaveni POZDEJI nedosazeno, P0011 - 35-10 - - - Sporadická. Dnes jsem shodil víko ventilů a rozvodový řetěz se mi zdá nějak vytahaný. Šponovák je vytažen cca 14 mm. Rozvody řemenem, vypadají že sedí. Nemáte někdo tip, co by to mohlo být? Můj tip je ten řetěz..... dík Milan Ahoj co treba banka na Turbu nebo spatna hadicka k ty bance hejbe se klapka v Turbu. Nebo jesre ten prestavovac vacek u toho retezu jak pises 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macomh Odesláno Květen 1, 2012 Sdílet Odesláno Květen 1, 2012 Riešim úplne podobný problém, len bez tej chybovej hlášky. Kuk sem: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=11460 Už povymieńal dosť vecí, ale stále mi to trhá a škube. Napíš mi prosím správu, ked vyriešiš ten problém, lebo mne sa už do toho nechce nezmyselne investovať, lebo už toho mám dosť. Prípadne môj typ na tvoju chybu, je ten napinák s reťazou, prípadne môže byť aj iba reťaz. Treba dať dole reťaz a porovnať s novou v obchode, ak máš možnosť a dovolia Ti to. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sheff Odesláno Květen 13, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 13, 2012 Takže závada objasněna. Natažený a přeskočený rozvodový řetěz....takže hromada štěstí že se motor nepotkal. Auto lítá jak zamlada B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Květen 14, 2012 Sdílet Odesláno Květen 14, 2012 Jak se ti to mohlo stát ? Kolik měl rozvodový řemen naběháno ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sheff Odesláno Květen 14, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 14, 2012 Jak se to mohlo stát to nevím....auto měli půjčený rodiče....takže stát se mohlo cokoli. Rozvoďák měl 30 tis. a řetěz to fakt nevím ale oproti novému byl natažený na 10cm o cca 0,75mm. Teď už je to v klidu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 Mám podobný problém, sice to není AUM, ale 132kW AUQ. Auto bez problému jezdí, necuká ani nic podobného. Ale dnes se mi rozsvítila kontrolka motoru a ve Vagu jsem našel toto. Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 06A 906 032 HN Komponent: 1.8L R4/5VT G 0001 Kódování: 11500 Opravna #: WSC 25216 TMBER21U128539093 SKZ7Z0A1022717 3 Nalezeny chyby: 17947 - Spinac spojkoveho pedalu (F36) Nesmyslny signal P1539 - 35-00 - - 16395 - rada1: zpozdeni vackovych hridelu Pozad.hodn. neni dosazena P0011 - 35-00 - - 18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male P1602 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: 0000 0000 Rozvody jsem nechával dělat před 10tisíci km. Rozsvítilo se to teď, když auto cca 14dnů stálo. Včera jsem ho jen přeparkoval a dneska jsem chtěl jet do práce a svítilo to :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 spinac spojkoveho pedalu vymenit - pozriet cez diagnostiku, ako ho vnima riadiaca jednotka - moze byt aj kabel na vine niekde, ale pravdepodobnejsie spinac. druha chyba - to vyzera horsie - skoda,ze si hned po nahodeni rozvodov neskontroloval cez diagnostiku ,ci nehadze chyby - moze to byt aj zlymi rozvodmi - nechcem strasit - pripadne nieco ine - nestretol som sa zatial s tym posledna chyba sa mi stala ked som prechadzal cez rozbite zeleznicne priecestie a musela skocit autobaterie, pripadne nejaky kontakt a vyhodi to. tu chybu som zmazal a u mna sa uz neobjavila. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 (upraveno) Já mám pocit, že se mi ta druhá chyba objevovala i před rozvody. Bylo tam sporadicky, to občas i po rozvodech. Neukazuje se pokaždé. Dnes jsem chybu smazal, přeparkoval auto a nic tam zatím není. Ale chtěl bych nechat někde zkontrolovat rozvody. Není tu někdo z okolí Prahy, kdo by byl ochotný na to mrknout zítra třeba? Měl jsem jet v sobotu na dovolenou a krom brzy mě začalo trápit tohle. Jinak ta baterie se objeví s tím pedálem občas. Smažu ji a chvíli je klid. Mimochodem, kde najdu ten spínač prosím? Edit: Tak spínač už vím, kde hledat. Ale ta vačka mě trápí :( Upraveno Červen 12, 2014 uživatelem LadikRS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 k tej vacke tu je popis ,aj ked v anglictine : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16395/P0011/000017 citam,ze sa da urobit test solenoidov prestavovacov vacky. tak by to trebalo skusit, ci prejde test ok. Ma to byt output test. Vraj po nom sa mozu objavit hlasky typu !short to ground! ,ale je to ok,je to output testom. robi sa pri vypnutom motore. Ale treba pogooglit. Neskusal som A kedze je to spinac spojkoveho pedalu,tak bude pod spojkovym pedalom 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 Zítra ten test zkusím. V tom odkazu ještě píšou o N205 a relé čerpadla, ale to by asi Vag psal snad o nich. Kdyžtak nechám zkontrolovat ty rozvody. A pak se budu pídit dál. Ale říkám si, že kdyby byly blbě rozvody, to by to asi napsalo i při volnoběhu. Zítra dám ten test a uvidím. Jinak ten spínač jsem myslel, jestli není v motoru a k němu dráty. Ale už vím, k čemu slouží, takže jinde, než na pedálu být nemůže no :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Červen 15, 2014 Sdílet Odesláno Červen 15, 2014 Tak jsem dal ten test, ale nějak nic jsem nezjistil. Podle popisu ve Vagu to kontrolovalo jen zkrat na kostře. Jinak teda po smazání té chyby jí tam mám zase, tentokrát sporadicky, tak jak jsem ji měl před tím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Srpen 21, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 21, 2018 Ahoj, trochu to tu uživím ... Přišel jsi nakonec na to co způsobuje tu chybu ? 16395 ?? Mě se včera ráno rozsvítila kontrolka motoru a byla tam tahle chyba - sporadická. Vymazal jsem jí a od té doby se už neobjevila, ale chci zjistit proč se objevila .. před 50 tis Km jsem měl udělané rozvody a i nový řetěz mezi vačkama .. VIS píše že řada válců 2: serizeni zakladni polohy vack./klik. hridele nelze dosahnout .. Muze to delat třeba čidlo natočení vačky nebo klikovky ? Jinak auto jede naprosto normálně .. Dík Karel 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Srpen 23, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2018 Od té doby se mi ta chyba neobjevila. Pokud je sporadická a neobjevuje se pravidelně, asi bych to neřešil. Nicméně můžeš zkontrolovat řetěz na vačkách. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Srpen 27, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2018 Tak po nějaké době zase naskočila ta samá chyba .. mimochodem poslední dobou při rozjezdu nebo když jedu na dvojku a přidám víc plynu tak ve vyšších otáčkách (přes 3 tis ) je slyšet takové kovové drnčení. Myslel jsem že odchází dvouhmoťák, ale teď mám podezření že to rachocení je řetěz mezi vačkama .. jinak chyba je z VAGu tohle Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AUM.lbl Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002 Software Coding: 10700 Work Shop Code: WSC 31480 Additional Info: TMBKL21U938697400 SKZ7Z0C1860057 VCID: 6DC9E8FBED910E5AC426679-515E 1 Fault Found: 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 - 35-10 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent Readiness: 0000 0000 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Srpen 27, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2018 A když delší dobu nejedeš, při startu nic neslyšíš? Ale volný řetěz může být původcem této chyby. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Brute14 Odesláno Červenec 20, 2021 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2021 V 27. 8. 2018 at 20:54, LadikRS napsal: A když delší dobu nejedeš, při startu nic neslyšíš? Ale volný řetěz může být původcem této chyby. Čo myslíš prosím ťa pod tým keď dlhšiu dobu auto stojí či niečo pri štarte nepočuť? Čo keď je niečo počuť ako keby to naštartovalo na sucho také zaškrípanie alebo čo myslíš? Čím to je, čo to je prosím ťa? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Červenec 22, 2021 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2021 To, co mám na mysli já, tak je mlácení řetězu vaček o víko ventilů. Pokud by se Ti ten zvuk povedlo nahrát, bylo by to dobré, podle popisu se těžko hádá, co to je. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.