Přejít na obsah

OCTAVIA Tour Facelift


Doporučené příspěvky

http://www.skoda-auto.cz/CZE/model/actionm...aTourTrumf.aspx

 

Podivejte se na odkaz detailne. Pak si rozhlednete vse co najdete o Touru na skodovackih strankah a uvidtite ze neco tam smrdi.

 

Je mozne ze v MB udelali facelift Touru? Nebo jsou to jenom takove blbosti? Popripadne jestli to negdo muze overit (treba v nekterem salonu nebo podobne). Jestly je tomu tak, tak ta Tour je fakt bomba.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Tak byl jsem dneska u prodejce Skodovek a mnel moznost videt tam facelift octu. Musim rict ze zmeni jsou drobne ale hodne povedene a potesi. Takze zrcatka jsou Fabia II/Roomster a ne Leon face jak jsem si driv myslel a jak to vypada na oficial web-u. Volan se my v jinih modeleh vubec neliby ale v Tource - pecka. Take sedacky (klasicke sede ambiente) jsou meke a pohodlne (na rozdil od mojih ktere jsou tvrde jako kamen ale to spis bude tim ze na mojih je 190.000km odsezeno). Brava Bezova Cappucino je volba opravdu dobra. Ale comne pekne prekvapilo, pod kapotou klasicke 1,9 TDI 66kw?!?!?!?!?!?

 

A ted to nejzajimavejsi, ted je tady u nas akce Octavia Tour facelift 1,9 TDI 74kw: mehanicka klimatizaci + D.O. central a alarm + 4xel.okna + metaliza + paket pro spatne cesty + mlhlovky za cenu 11.390,00 Euro, takze hodne o tom uvazujeme a furt davame na papir jestly koupit nebo ne - ono ta krize nas tak troksu "oblbla" a prahy jsou malikim problemem. Podle mne je to cena bezva za nove auto ale zase neni jednoduhe prasknout tolik penez dneska kdyz se hlida kazda koruna teda euro :palec:

Odkaz ke komentáři
Ale comne pekne prekvapilo, pod kapotou klasicke 1,9 TDI 66kw?!?!?!?!?!?

no to mi ani nerikej, mam MR09 takze kdybych rok pockal moh sem mit klasiku 66kW :palec:

 

EDIT > sem ted koukal do konfiguraku a tam je jen 74kW PD, to sem si vodech

Upraveno uživatelem buml
Odkaz ke komentáři

No duvodu je malo ale proste starej dobrej klasickej TDI ktery se vyraby uz skoro 20 let a clovek vi co od neho muze ocekavat. 74kw je nahilnejsi na spatnu naftu (coz je tady v Montenegro samozrejmnosti), take mu castejc odhazeji turbinky nez na 66kw. Kazda 74kw ktera jezdy tady u nas uz po cca 30.000km umi zakourit o hodne vice nez moja stara 66kw (191tkm) a vseobecne plati ze pumpe-duse ma trosku problem se kourlivosti a hlavne spatnou naftou.

 

@kenny: jo Tour je bomba akorat ty penizky, nevym nevym.

 

@buml: no fsude v kazdem ceniku a konfiguratotu gde koliv v evrope je jedna jedina TDI a to 74kw (akoram v Bosne je jeste v nabidce starej 66kw).

 

Jo a ted ona vecicka co jsem zapomnel napsat. Ta nova co jsem videl v salonu mnela hrozne udelane predni nosniky (tam jak se spojuje horni vztuha - nosnik s kosem amortizeru tam vedle blatniku). To bylo jak rucne delane, tmelu jak hovna, jako by je ja doma delal, fubec to nevypadalo na nove auto (doticna mnela 2,4 km na tahacu a na ni byli jeste ohrane folie z transportu a najlon na sedackah). A to nevym proc, kazda Octavka ma to jinak udelane, narazil jsem na jednu ktera ma to mysto uplne ciste - bez svarovani spojene, druha skoro nova co jsem videl tak mnela tak blbe udelanej jenom levej blatnik, moje ma oba takto udelane - velki tlusti var a trosku vice tmelu, uz jsem byl nasrani ze jsem koupil havarovanou Octu a ted jak jsem vydel tu novou Tour tak ta moje vypada jako kralovna. Nevym doufam ze jste pohopili o cem je rec a prosim Vas nazori na todle, pokud vyte jake jsou nove Tour u Vas co se tika toho. Ja mam tuseni ze ty Tour na akci u nas delaji gdo vy gde a pro jakej trh ze jsou tak blbe udelane.

 

A mam strah z toho jak se bude hovat v budoucnu.

 

P.S. Oficialne se Tour vyraby v tovarne v Kvasinach (tak se to pise - asi :palec: )! A neoficialne?

Odkaz ke komentáři

66 to nemohla bejt protoze od konce roku 05 kdyz je podelany EU4 a rotacky ho neplni... 66kw je dobra volba nejlepsi je rocink uz facelift ale jeste MR2001, tedy motor AGR, ktery pouziva jeste obtokove turbo s pevne nastavenejsma lopatkama.. sice ho moc nema smysl chipovat, ale staci pouzit treba trysky S764 a jste na 120HP.. ale jinak bude uspornejsi tak o 0,5L jak PD a prakticky nesmrtelny motor, zam vice lidi co u me byli pro vahu vzduchu a meli na nem pres 400TKm.. nevyhoda byla krom vybav s ESP vzadu jen budby.. to byla bida.. v tom ma 74Kw vyhodu ..

Upraveno uživatelem JasteR
Odkaz ke komentáři
Jiz brzy ji jeden clen bude mit, s krasnym sport paketem, od RS na pohled k nerozeznani za krasny peniz na nove auto!! :palec:

Z vrchlabi je potkavam, poznat to je 90% nema xeny a zadni RS naraznik s koncovkou :palec:

Jinak volnat z O2 FL urcite + ale ty zrcatka me tam z RM proste porad nesedi jasny - ...

Upraveno uživatelem JasteR
Odkaz ke komentáři

Ale byla, vym ze se od roku 05 uz nedavaji do vyroby ale ta byla 66kw (taky jsem ziral) a je mi lito ze jsem to nefotil, jak ten motor tak i ty spoje na karoseriji. Jak jsem rek jedinej trh gde se daji koupit Tour s timto motorem je Bosna a Hercegovina ale jejih tovarna skodovek je uz rok zavrena takze nevym co je to za auto :palec: .

 

A prosim Vas jeste za nazor ohledne teh spoju kolem kosu amortizeru a blatniku - nevyte jak maji vypadat na nove - resp. nehavarovane octe?

Odkaz ke komentáři
Ale byla, vym ze se od roku 05 uz nedavaji do vyroby ale ta byla 66kw (taky jsem ziral) a je mi lito ze jsem to nefotil, jak ten motor tak i ty spoje na karoseriji. Jak jsem rek jedinej trh gde se daji koupit Tour s timto motorem je Bosna a Hercegovina ale jejih tovarna skodovek je uz rok zavrena takze nevym co je to za auto :palec: .

 

A prosim Vas jeste za nazor ohledne teh spoju kolem kosu amortizeru a blatniku - nevyte jak maji vypadat na nove - resp. nehavarovane octe?

Je bezny ze mimo EU sou jiny motory, treba v SAE kde maji lepsi emisni limity, ale pro CZ je to od 05 ..

Odkaz ke komentáři

No tak tohle jsem nejak rehlidl, vim ze tam vyrabeji ale jsem slisel ze je to jenom pro jejih trh a ne pro vyvoz, ale to budou urcite Ruske nebo Rumunske, protoze kazda je s paketem pro spatne cesty a to se u "normalnyh" octavek vzdy doplacovalo a pro jejih trhy (Rusko a Rumunie) je to seriove takto vysoke.

 

A co myslite jak to bude s kvalitou, takhle na oko a opticki mam dojem ze neni rozdil mezi "originalem" a "padelkem" :palec: (krome teh spoju na karoseriji) a plasti a vse kolem vypada opravdu jak "z ceska vyrobene".

Odkaz ke komentáři

Tak ted jsem trohu prohlizel internet a zjistil jsem ze ty octy co jsou na akci jsou z rumunska a ta vcera co jsem videl v salonu byla z ruska. To znamena ze z ruska dovazeji ty 1,9 TDI 66kw (to je jedinej diesel v nabidce pro jejih trh), a z rumunska jsou jenom 1,9 TDI 74kw, take jsem se dozvedel ze skoda tam posila dily a tam ty Octy davaji do hromady a pak je prodavaji tz ze se tam nevyrabeji ale jen montuji coz vysvetluje tak spatne udelane ty svary a spoje na karoserii. Takze ta na akci co mame v planu koupit je rumunska.

 

Co myslite, jake budou ty rumunske octy? Mam na nih zaruku 2 roky anebo 100.000km ale jeste o tom uvazuju jestli ano nebo ne. Musim jim zavolat do dvou hodin protoze do te doby se musi porucit auta a pak potom uz slus, uz ta akce neplati a cena bude kolem 14.000 Euro (ceska verze s climatronicem). Jit do rumunske octy nebo ne? Prosim Vas Vase nazory. Budou udelane tak dobre jak ty Ceske? Jestly se koupi nove auto tak se urcite nebude menit ci prodavat dalsih nejmene 6-7 roku takze potrebuji aby byla aspon jako ty Ceske verze.

Odkaz ke komentáři

Skoda Montenegro: tak jak ses rozhodl ? Máš objednáno ??? Já bych se té kvality zas tolik nebál, neboť škodovka si to určitě pohlídá a nedopustí, aby se pod jejím jménem prodávali nějaké zmetky. To že je tam o něco horší dílenské zpracování je dáno opravdu jen tím, že se to skládá až na Ukrajině nebo v Rumunsku a tak je jasné, že tamní montážní závody nejsou technologicky zas tak kvalitně vybaveny jako škodovka v Česku, jinak by ta kvalita neměla být o tolik horší co se týče techniky a ta cena 11 390,- Euro je dost lákavá :lol:

Odkaz ke komentáři

Nakonec jsme se rozhodly ze do toho nepujdeme. Nevym, ted je za tyden salon automobylu takze se tam podivam co a jak, jeste jednou si promluvim s panem direktorem jesty nebudou nejake slevy na ty ceske verze, anebo .... - no ani sam uz nic nevym. Mozna mne trohu zamotal hlvau ten pocit z noveho auta, mozna jsem trohu byl slepej kvuli tomu faceliftu ale ted jsem ohladil hlavu a desetkrat to rozmislel a nejak my rozum rika at do toho nejdu. Tady je takovej provoz ze nigdy nevys co se ti s tim autem stane, a ono to mas o hodne lepsi kdyz se ti uz neco stane s ojetim autem nez s funglovkou ne? Ja jsem dva dny spatni kdyz umiju auto, jak uvidim ze se mi negdo na oato oprel dverma, nebo natukl mi narazdnik negde, nebo poskrabal listu. Zbalznim se z toho. Tak muzes si predstavit co bych delal gdy by mi to negdo udelal na novej skodovce. Skoncil byh v blaznici :lol:

 

Jo a je tu jeste jedna vec, limuzinu teda hecbek tady nemuzeme koupit pres firmu - jako sluzebni auto - no teda muzeme ale nemame odpocet DPH. Jinak je to bez DPH neco kolem 9.700 Euro. Za tu cenu uz bysme o tom nediskutovaly ale takhle nam teh 11t Euro pro firmu prijde relativne dost - ani tak ted neni zas tolik prace kvuli te krize a vudaje se neptaji jesty je krize nebo ne - oni totiz jenom rostou ;)

Odkaz ke komentáři
jediny co to ovlivni je kvalita rukou tech co to montujou, linyk na montaz sou uplne stejny vsude, ty fabriky skodovky jsou novy, nedelejte si iluze ze to montujou na kolene prosim vas

No tak tím si nejsem jistej viděl jsem reportáž z montážního závodu Škoda na Ukrajině (když to tam otvírali) a se Škodovkou u nás to nemělo nic společného spíše to vypadalo na tu kolení výrobu ;) viz. právě to horší dílenské zpracování a sváry pokaždé jinak, ale těma rukama to určitě bude taky :lol: zlatý český ručičky ...

Odkaz ke komentáři

Presne tak alessi. Ne rikam ze to delaji spatne, ale to jak ty octavky udelali ukaze cas, ona bude dorba dva-tri roky ale potom jak zacnou odhazet blbosti podle toho poznas co jsi si koupil. A zas nejsem tolik bohaty aby to na mne zkouseli.

 

@vittorio: gdy bys videl jak vypadaji svary na tej novej Tour tak bys byl v shoku. A to prosim ta byla z ruska, tak muzu si predstavit jak vypadaji ty z rumunska nebo ukrajiny :lol:

Odkaz ke komentáři

Je fakt, že Tourka je teď za hodně dobrý ceny, koncečně je to cenově konkurenceschopný auto (teď snad i víc než konkurenceschopný) v poměru cena/užitná hodnota. A když teď udělali ten mírnej facelift, je to docela pěkný lákadlo navíc. Na druhou stranu, je to koncepčně víc jak 15 let starý auto. Má to svoje výhody i nevýhody, mezi výhody patří určitě to, že se za tu dobu vychytala většina much a celkově se auto docela osvědčilo. Zvenku má docela slušivý design (což se ale u nás ztrácí vzhledem k frenkventovanosti vozu), který i v dnešní době nevypadá zastarale. Ale sám bych si ji nekoupil, už jen protože je to Octávka. Osobně jsem ale dost zvědavej, co Škodovka vymyslí jako nástupce Touru, jestli tam šoupne současnou Octávku nebo splácá nějaký starý koncernový díly dohromady...... no, nechme se překvapit....

Odkaz ke komentáři

Teď se nechal nějaký hlavoun z MB slyšet, (cituji ze SM) že s tourem ve výrobě počítají do roku 2012 pro nenáročné trhy... (že by to bylo i pro ČR...)

 

Známej co dělá projektanta v CADu a dělají něco pro škodovku říkal, že tuhost na krut O2 je 40% vyšší než O1...

 

Kámoš měl služební O1 s 66kw a pak O1 s 74kW. S každou najezdil 400 000 (sto ročně) a ta 66kW mu přišla lepsí.... žrala až o 1litr méně a byla tišší a i příjemnější na jízdu...

Odkaz ke komentáři
To bylo myšleno tak, že bych si asi nekoupil tuctový auto. Kdybych žil třeba v Itálii, Švédsku, nebo někde daleko odsud, tak by výběr auta byl zas jiný.....

njn, ale zase radši tuctovku spojenou s elegancí, spolehlivostí a nízkýma provozníma nákladama. Jde jen o to dokázat se srovnat s tím, že máš škodovku, kterých je všude mraky. Kdysi jsem měl taky různý zahraniční vozy ( Honda, Fiat, Audi, Opel, Ford, Renault a další) pro pocit abych měl něco extra, ale člověk z toho časem vystřízliví, a hlavně časem i když máš Audi A4, tak už ti to pak taky připadá jako běžák a nic extra, akorát se pak víc potíš při opravách v servisu. I když u OII jsou to už taky pěkný pálky, ale pořád to ještě není takovej mazec jako u VW, nebo Audi atd.

Co se týče OI, tak ty jsem měl v motorizacích 1.6; 1.8; 1.9; a mám s něma najetých statisíce spokojených km, a kdo tohle auto dlouhodobě nevlastnil, tak neví o čem to je :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...