Jump to content

VW Passat B5.5


jirka3

Recommended Posts

Jojo, není problém se pak někde sejít. Rozhodoval jsem se mezi tímhle a OII RS, ta je o necelé tři roky mladší a najeto 24 tis. km. Cenově stejně jako BMW. Brambora je sice už trochu starší, ale myslím, že motorově i podvozkově si nic lepšího přát nemůžu. Navíc pán se o to staral vážně skvěle a podle toho to taky vypadá. Vím, že si pohorším co se prostoru týče, ale jezdím převážně sám nebo ve dvouch. A kufr? Když bude potřeba, tak Octa zůstává :palec:

Link to comment

Jojo, není problém se pak někde sejít. Rozhodoval jsem se mezi tímhle a OII RS, ta je o necelé tři roky mladší a najeto 24 tis. km. Cenově stejně jako BMW. Brambora je sice už trochu starší, ale myslím, že motorově i podvozkově si nic lepšího přát nemůžu. Navíc pán se o to staral vážně skvěle a podle toho to taky vypadá. Vím, že si pohorším co se prostoru týče, ale jezdím převážně sám nebo ve dvouch. A kufr? Když bude potřeba, tak Octa zůstává :palec:

 

No s Oktou to ani rovnat nejde, i kdyby byla nová :D

 

Budu se teda těšit ;)

 

 

 

Link to comment

Jirko: 2006 r.v. a najeto tak málo? Tomu nevěřím!

Pockej a proc tomu jako NEVERIS??? Veril by jsi, ze ma Octa pri prodeji po 6ti letech mela 64 000??? A ze nynejsi auto po 3 letech ma 30 000??? A je to skutecne tak... Takze jsou i auta, co nejezdi tolik... ;)

Link to comment

taky mám po 3 letech 34.000 na C-maxu a otec po dvou letech na Fábii nějakých 22.000 km, manželky Micra má po 15 letech 95.000 km biggrin.gif, podotýkám všechno kupované funglovky, když jsem se tak díval, na cenovku Micry tehdy ....... 350.000,-

Edited by jar_da
Link to comment

Hádám správně Volvo? :palec:

Správně :-) jen pořád nevím jakou motorizaci, všechna mají svá pro a proti a možná ta 2.5T nebo 2.0T by mohla být zajímavá. Včera jsem projel 2.4i 103kw a taky to nejede špatně, líbí se mi ten bublající 5ti vál :palec::prcprc:

 

Zase vidina úspory s D5..nevím nevím

Edited by Jord
Link to comment

Správně :-) jen pořád nevím jakou motorizaci, všechna mají svá pro a proti a možná ta 2.5T nebo 2.0T by mohla být zajímavá. Včera jsem projel 2.4i 103kw a taky to nejede špatně, líbí se mi ten bublající 5ti vál :palec::prcprc:

 

Zase vidina úspory s D5..nevím nevím

Podle mně nejlepší volba je 2,4i 125kW. Sice to není největší dravec, to by jsi musel do 2,5T, ale zase ta 2,4i je povedený držák, kde se nemá co kazit a jede to slušně a spotřeba není nijak šílená. Ta 2,5T může být průser. Podle toho kdo s tím jezdil a jak se k tomu choval. Ale je předpoklad, že si to první majitel koupil kvůli výkonu a dával tomu za uši. Pročti volvácké stránky a uvidíš jaké tam jsou pak průsery, když je motor na kaši po předešlém pilotovi. Je fakt, že to nebude asi tak markantní jako u BMW, kde když si BMW s větší kubatůrou koupí, tak je to téměř vždy o tom tomu dávat za uši. U Volva přecijen toto asi není úplně prioritní důvod ke koupi, ale ostražitost je na místě. No a u 2,4i není co pokazit celkem. Oleje, filtry a co 60tkm svíčky. Ve 180tkm rozvody. Podle toho jaké vozítko vybereš, tak pak spotřebák. Já mám S40, což se dá servisovat prakticky jako Focus a tím pádem za focusácké ceny. Navíc je menší než S60 nebo S80, takže i lépe jede se stejným motorem a má o něco menší spotřebu. S60 a S80 na druhou stranu zase má uvnitř více komfortu, ale ten je velmi slušný už i u té S40.

BTW, nejsi to ty, kdo na srazu poslouchal krásný zvuk mé S40?

Link to comment

Tomasi taky jsem se bal, aby to nebyla nejaka vylitana past, ale pan si toho trilitra koupil jen kvuli X-drive. Je v nejaky lyzarsky asociaci a potreboval obcas na hory. I dlouhodoba spotreba na palubaku ukazovala 6,2 tak si myslim, ze to nikde moc nehonil. Navic je pan rocnik 41. Prodava jen kvuli tomu, ze to chce jeste jednou vymenit. Je to uz jeho nekolikatej bawor. Tentokrat ma objednanyho uz jen dvoulitra. Tohle auto kdyby soukromne neprodal, tak by ho dal protiuctem. Kazdopadne uz se na nej tesim jako malej Jarda, tak doufam, ze to klapne

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Troska foceni 
    • Jo, Digitun je v pohodě, dělá to na dálku přímo ten Polák, oni jsou jen prostředník, tak nějak jsem to prostředník. Už jsem to řešil s LKM. Nechal jsem si tam dělat motor, rovnou s K04, ale vázně mi to na převodovce, kde mám soft od TVS a nejde to přehrát, musím s tím k Pietro Care a to mám přes půl republiky + tam budu muset dvakrát, nejdřív stáhne SW z převodovky, pak musí poslat do TVS a ti mu následně pošlou můj sériový soft, luxus 🤣
    • Tak mám nahrané 1Z035156G na SW 0030 a stejně nefunguje AVRCP. Takže podezírám radio s indexem G ze to proste neumí. Bylo od 2009 az 2011. Tyhle HF jednotky 7P6 se dělaly od 2011 takze to treba neni kompatibilní. Takže by me zajimalo jestli Bolero s pismenem M nebo N uz kompatibilní je. Ty byly od 2011 az 2015. Nemá nekdo zkušenost nebo na pokus ? 😄 btw... díky @milhausek za budíky a upgrade radia. Vsechno funguje jak má.
×
×
  • Create New...