Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

Tak jsem byl dneska na diagnostice - a verdikt - přidřená regulace turba, turbo fouká moc a pak to padá do nouzáku. takže na víkend to jde ke známýmu, vyndá turbo, rozebere, vyčistí a snad bude klid. Turbo je prej jinak v pořádku.

Taky se mě v autorizáku ptali, jestli tam mám čip, že prej to jede jako péro. Já jsem to nečipoval, ale je možný že tam něco je ještě z německa.

Link to comment

tak jako urcite by pomohlo, jsou situace ve kterejch se tam nedostava skoro zadnej uz jednou spalenej ale jsou situace kde je ho tam pomerne dost, takze se to urcite oddali.

 

Ja nemam zaslepeno a najel jsem na ne cca 180tkm a kdyz jsme nedavno menili klapku sani tak se mechos koukal jak vypada EGR a rikal ze na 210tkm je teda jako fakt cistej, takze ja se domnivam ze je potreba jezdit pod plynem co to jde

Link to comment

No já s tou svojé moc na spotřebu nejezdím :)

Teď jsem byl na diagnostice u jednoho "garážováho" servisáka a říkal že to s největší pravděpodobností jsou zatahlý lopatky u turba, elektronika funguje. Řídící jednotka očekávala tlak asi 2300 ale tubo vytlačilo skoro 2600.

Takže v podnělí jdu do autorizáku ať se pochlapěj.

Link to comment

Tak já nevím jsem z toho naprášky, dneska jdu umývat nastartuju za studena ( va garáži se to ještě nevyhřálo takže kolem 0) týden jsem s tím nejel a start takovej kostrbatější ale během vteřiny OK, ale vylítnou dýmy prostě naftové,jedu to umejt vše v poho pak utírám a najednou zjistím, že v nádobce chybí asi 2-3 deci bylo to tak někde 0,5cm pod minimem, ale asi 500km zpět jsem dolíval asi nad půlku, pak při zahřívání jde z toho trošičku pára, ale co jsem se díval tak dnes to jde z každé nafty , jen když se to ohřívá, pak při zahřívání lehké pocukávání, nechám zahřát a jel jsem to projet, po příjezdu motor absolutně klidnej, žádná pára, zadná vlhkost, zkoušel jsem na papír, prostě nic, krásně ševelí, starty jsou bezproblémové, pokud tedy s tím občas jedu. Chytne hned a krásně.

Takže abych to zhrnul, auto má ted skoro 103tis v 93tis byla vyměněná klapka.

Takže si myslím že půjdou srát vstřiky, hlava, a turbo, takže tak pomale na mašli.

Uvidíme co provede s tím cukáním výměna naftového filtru, snad pomůže jak ted tady někomu.

Chci se zeptat není tady někdo, kdo by to mohl napíchnout na diag, a rozumí tomu (diag mám, ale zatím tomu až tak moc nehovím), změřil by tlaky, vstřiky a tlak turba, Brno??? abych věděl kdy mám rozbít prasátko. Díky moc :wallbash:

Link to comment

Ne nic, absolutně nic, žádné známky ničeho, uvidíme co to bude tedkoum dělat, vstřiky jsou OK v normě, co jsem z měření jakože vyčetl, turbo tlačí krásně, počítám, že to tak je a pak najednou buch a je po něm, no a jinak starty jsou OK. Nevím co se mám na tlakách a navstřikách zaměřit, čili změřit podle diag je to všechno krásně v normě, ale tlaky jsem nezměřil. Tak já jsem z toho magor, no uvidíme co to bude dělat a podle toho se zařídím. Ví teda někdo jak na ty vstřiky a tlaky??? Jo a jinak filtr naftovej budu měnit asi za 2tis s olejem.

A voda ta předtím asi pulka nádržky na 9tis. Nevím, ale jak říkám nic nikde netlakuje, nic se nemaže, olej a i víčko super bez vody.

Samozřejmě počítám, že je to v prdeli, ale třeba to bude jezdit a byla to chvilková slabost.

Link to comment

214 000km , za jizdy cuknuti a blikajici spirala zhaveni, hlaska na maxiku - motor do dilny. Vypnuti a nove nastartovani "vyresilo" blikajici spiralu. Diag rika chyba snimace otacek, Vasa dneska snad zkontroluje kabelaz, rika ze s ni obcas jsou problemy a ze je k tomu pekelne spatnej pristup, pokud si dobre pamatuje je to ten co je dole nekde pobliz setrvaku.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ok díky,možná ten klima kompresor.Ale to zatím počká musím teďka pořešit reklamaci na ty rozvody. Tak jsem koukal na řetěz jaký nejnovější typ a nejsem z toho moc moudrý.Našel jsem,že by to mohl tento. I když jsem mu říkal,že chci nový typ řetězu K .Tak vidím,že sice je z jedné strany do obloučku,ale na druhé straně je rovný.A ten co jsem našel má výřez do U.
    • Tak to třeba bude od klima kompresoru nebo napínací kladky. Zkus ten řemen shodit a uvidíš jestli to bude dělat stejný zvuky. Pak bych šel po dalších věcech. Podle toho popisu bych se jako další zaměřil na vypínací ložisko spojky.
    • Tu mám týden novou včetně alternátoru.
×
×
  • Create New...