Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

tak po tom zahrati motoru jak se to bude projevovat zkus motor pri zastavenym aute vytocit na cca 3000rpm a pustit plne plyn pokud bude mit auto tendenci jako by chcipnout a otacky padnou hodne pod volnobezne je to dvojhmota

Link to comment

mám BKD a taky podobnej problém...ale v menším spektru otáček - 1800 až 2000 a to jen, pokud víc přišlápnu plyn. Když přidávám pomalu je klid. Měl jsem technika od Škodovky v autě a předvedl jsem mu to. Říkal, že to dělají dvojhmoty, ale taky často poloosy. Může to bejt třeba tvůj případ. Já to zatím neřeším...stejně motor netočím pod 2000 a jen zřídkakdy akceleruju pod těmahle otáčkama. Mám najeto 115.000. Zvažuju že nechám poloosy zkontrolovat, nebo vyměnit až mi budou dělat rozvody - vyjde to levnějš než měnit dvojhmotu. I když ta moje už je taky načatá - občas mi na volnoběh lehce vibruje motor...

Link to comment
Mám 1,9 TDI. Stejný problém - vibrace v tahu okolo 2000 ot. Projevuje se to jak na 3 tak na 4. Nad 2000 ot a pod 1800 ot žádné projevy. Divný je, že to dělá až po zahřátí motoru - ujetí cca 25 km.

Poraďte, prosím

Tak tohle bys spíš měl řešit ve vlákně o 1,9 TDI a na tenhle podobnej problém 2,0 TDI dát jen odkaz ať v tom není bordel, když už to tu máme tak pěkně rozdělené na sekce podle motorů.

Pravděpodobně to bude setrvák a to, že to dělá až u zahřátého motoru je pravděpodobně tím, že ŘJ motoru ti nedovolí za studena využít plnej výkon motoru a tak tam není takovej záběr. Nejde to ale všechno tvrdit tak paušálně, a chce to zajet do servisu, a nebo k někomu kdo tomu rozumí a je třeba udělat diagnostiku motoru a zkušební jízdu, aby se mohlo posoudit zda se jedná o mechanickou závadu a nebo třeba o závadu na elektronice motoru ...

Link to comment

Taky bych na téma 2.0 TDI (BKD) něco napsal. Bratránek zvažoval koupi Octavie (2005) s tímto motorem. Dovoz Rakousko, bouraný levý zadní blatník (viděl fotky před opravou), najeto 73tis. km a servisní knížka k tomu (km odpovídají stavu). Do auta se zamiloval a přes nelichotivé reference na motor (doufal, že se mu problémy vyhnou a nebo přijdou kdoví kdy) si auto koupil od jednoho třebíčského bazaru. Nenajel snad ani 200 km a ztrácí se mu voda... Dost velké podezření na prasklou hlavu. Vyfouklé těsnění se nezdá... Takže asi zaděláno na velkej průser.

Link to comment

Hlavu bych nevidel jako pruser, mam tu jednu hlavu na BKD, hlava se pohybuje kolem 4000-4500 kč. Vetsi pruser je podle me dvouhmota, turbo, vstriky

 

 

PF: ale jak rikam nic nenormalniho, behem 14 dni mi volalo asi 5 lidi na vstriky a 4 lidi na hlavy.

Link to comment
Taky bych na téma 2.0 TDI (BKD) něco napsal. Bratránek zvažoval koupi Octavie (2005) s tímto motorem. Dovoz Rakousko, bouraný levý zadní blatník (viděl fotky před opravou), najeto 73tis. km a servisní knížka k tomu (km odpovídají stavu). Do auta se zamiloval a přes nelichotivé reference na motor (doufal, že se mu problémy vyhnou a nebo přijdou kdoví kdy) si auto koupil od jednoho třebíčského bazaru. Nenajel snad ani 200 km a ztrácí se mu voda... Dost velké podezření na prasklou hlavu. Vyfouklé těsnění se nezdá... Takže asi zaděláno na velkej průser.

Bůh ví, co s tím autem v bazaru dělali...Vlastní zkušenost: Kámoš se takhle zamiloval do IV Golfa - z bazaru. Popadli jsme Vag a jeli ho vokouknout. Všechno bylo po diagnostické stránce OK, ale podle jistých markantů jsem mu koupi auta nedoporučil. Ale byl zamilovanej, tak tam nechal zálohu a za tejden pro auto jel. Po asi 500 km mu zmizel olej ze serva...prasklá, neodborně zalátaná trubka. Pak se mu samy začaly zamykat dveře, auto šlo na tři válce. Koupil nový kabely a svíčky a nic..nepomohlo. Tak jsme to píchli na Vag a světe div se...během těch 500km, se mu vymontoval airbag řidiče i spolujezdce (a kontrolka v přístrojovce si toho "nevšimla"), odešel kontakt zámku u dveří řidiče i spolujezdce a posrala se váha vzduchu i se vstřikem...

Teda řeknu vám...smůlu má ten kluk....

Takže o českých bazarech si myslím své...

Edited by Holy
Link to comment
  • 1 month later...

Pokud se nepletu, tak nedávno na SH to psal wagoo nebo kdo, že mu taky odešel vstřik na naftové RSce. Já bych za to nic nedal, že to bude šmejdská nafta. Buďto tankoval u nějaké pochybné benzinky, nebo to dělá ta zkurvená biosložka :palec:

Link to comment

Jedna benzinka ve Varech už má naftu se zvýšenou biosložkou....a hned první den přitáhli na laně do servisu škoda osm ! škodovek (Fabia II, Roomster i Yetti) s naftovým motorem a všichni natankovali u stejné, značkové benzinky...

Ona ta biosložka bude pěknej sráč

Link to comment

2.0TDI BKD 2005 85tis najeto a neměnilo se nic kromě olejů a filterů po 15tis.

Tankuju výhradně Vervu od benziny a auto si hýčkám :palec:

Vozí mě každý den 80km, ráno ho vždycky pozdravím a jak se vrátíme tak ho pochválím. Na spolehlivost to přímo vliv nemá, ale na můj vztah k němu a zacházení určitě :palec:

Link to comment
2.0TDI BKD 2005 85tis najeto a neměnilo se nic kromě olejů a filterů po 15tis.

Tankuju výhradně Vervu od benziny a auto si hýčkám :palec:

Vozí mě každý den 80km, ráno ho vždycky pozdravím a jak se vrátíme tak ho pochválím. Na spolehlivost to přímo vliv nemá, ale na můj vztah k němu a zacházení určitě :palec:

takovejhle vztah jsem měl k Fábii...pak mi jí jeden zrušil a bylo...Octě taky vždycky poděkuju, starám se o ní a věřím tomu, že ta péče, jak o motor, nebo o lak se vrátí. Teď je Octa na tejden v servisu, tak proháním Feldu...jezdí jak za mlada :D

Link to comment

Ja taky slisel ze 2,0 TDI od roku 2007 (asi modelovy rok 2006) jsou v pohode. Fakt nevym, hodne lidi o tom motoru ma spatne slova, a treba tady u nas (v Cerne hore) pro taxi objednaly passaty 2,0 TDI a furt slapou, kazdej druhej Golf 5 je 2,0 TDI, vsude rikaji ze je to smejd od motoru ale pomalu ich je vic nez klasickih 1,9. Fakt uz nejsem chitrej z toho. Mne se tikajici se dynamiky ten motor velmy liby, chlavne v RS-u (prave kvuly tomu nachipovani na krasnich 178kw u Cimbu) ale po tom co jsem slisel o techto motorech uz bych se bal jit do toho.

 

Nevyte jak se treba na ten klasicky (103kw) rozumi s chipem (samozrejmne pri rozumnem a zdravem zachazeni s motorem).

Link to comment

Zdravím tak poslední měsíc mě PP ukazuje tak o jeden litr větší průměrnou spotřebu při stejnech trasách, stejném stylu jízdy, stejném nastavení (klima, atd) nafta tankována na stále stejném místě. Tak jsem se chtěl zeptat mám to nějak řešit a nebo se to zase ustálí. Dříve jsem jezdil kolem 6litrů, teď když zajedu pod sedm tak se raduju. Docela mě to štve, nepotřebuju jezdi za 4litry ale už sem siu zvykl na těch šest.. Jinak r.v.2008, 35tisíc km, auto v záruce... Předem děkuji za reakce...

Link to comment
  • 3 weeks later...

"Připadám si jako jasnovidec!"

Dnes večer máme vyrazit k moři. Od včerejšího večera auto ztrácí výkon nad 2000ot...Ráno jsem ho hodil do servisu, prozatím diagnostika za 2500.- pak se uvidí. Bude-li to váha vzduchu nebo hadice, tak by to mohlo být odpoledne ok, bude-li to turbo - nestihne se opravit - auto nikam nejede ! Nejsem já štístko ?? :palec:

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest karel99

Na tuto otázku vážně těžká odpověď. Momentálně mám najeto 120 tkm, a auto opět stojí v servise. Po dvou měsících mi odešlo znovu mazání nebo spíše náhon olejového čerpadla. Bláhově jsem si myslel, že řádně vyplněná servisní knížka je zárukou doživotní mobility. Omyl, auto tentokrát chcíplo 250 km od domu, na škoda asistanc jsem se dozvěděl, že poslední servisní prohlídka v autorizovaném servisu neproběhla korektně tedy odtah jsem musel zaplatit. V nejbližším autorizovaném servise kde bylo auto odtaženo technici zjistili, že dva měsíce starý náhon nebyl vyměněn, ale pouze svařen. Při první poruše mazání jsem však za jeho výměnu zaplatil cca 40 tis. Kč. Sám nevím jak to celé dopadne. Závěr, pokud budeš mít štěstí na spolehlivý servis je šance,že budeš s tímto motorem spokojen. Jestli bude mít někdo zájem o fotky švařence mám je k dispozici.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Na motoru BMM (sazomet 103kW, 4x4) se mi začal při přechodu 2000 otáček ozývat nepěkný zvuk, kov o kov, takové škrtání. Děje se to jak při vzestupu otáček pod plynem, tak při klesání bez plynu směrem dolů, a právě jen na těch 2000, nad a pod vše ok. Jízdní vlastnosti také OK, zatím.

Nedlouho před tím, než se to začalo ozývat se měnilo turbo (pískání). Proto je mi těch 2000 ot.podezřelých, a myslel bzch na vyměněné turbo, ale to by se bez plynu neozývalo předpokládám. Výměna turba je docela rozborka, tak si říkám, jestli servis něco nepo...

Poradí někdo, co bz to mohlo bejt?

Dík BoD

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...