fencl.tom Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Zminujete se tady o cisteni skrtici klapky, prosim vas jak se to dela?Na volnobehu me obcas motor vibruje nasledkem lehce kolisajiciho volnobehu,treba by to pomohlo.Dekuji 0 Quote Link to comment
JOHAN Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Nejlepší je klapku vyndat ven. Já jí čistím sprejem na čištění karburátorů,ale jde to i když je na autě. 0 Quote Link to comment
fencl.tom Posted October 6, 2009 Author Share Posted October 6, 2009 Dekuji.A spej teda strikas do prostoru te klapky co se tam otaci?Da senejak dostat i na potenciometr?Napadlo me treba ho prostrikat kontaktolem 0 Quote Link to comment
reddy Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 trochu to rozepiště chlapáci, taky to budu muset udělat, kolísá mě volnoběh, tak at nenadělám víc škody než užitku 0 Quote Link to comment
JOHAN Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Pod ten černej dekl bych asi radši nelezl.Když se to posere,stejně to neopravíš a čeká tě nová klapka. Tím sprejem se čistí jen ta klapka.Když je zadělaná,je to sakra vidět,může i lehce váznout a pak právě odchází ta elektronika. Když ji nechceš sundavat,vyčisti ji na autě,co nateče do sání to motor v pohodě spálí. 0 Quote Link to comment
Guest chipmann Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 klapka se musí čistit(bolest koncernových motorů) jinak kolísají otáčky a motor na volnoběh má snahu zhasínat co se týká čištění nejlepší je jí vyndat mám pocit že drží na 4 šroubech (imbus) já osobně jí čistím sprayem od fy berner a nebo wurt a je-li hodně zanesena (napečená) tak acetonem v žádném případě neotvírej ten plastový kryt pod ním je tam potenciometr a je velmi choulostivej po vyčištění a výměně gumového těsnění (O-kroužku) nasaď zpět zapoj štekr a hlavně nastav základní polohu klapky přes VAG !!!! jinak klapka poběží v servisním režimu !!! 0 Quote Link to comment
olisoft Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Potenciometer sa bezne necisti, to je pravda. Ale ked klapka odchadza, tak sa vyplati ho vycistit, pomoze do casu, kym prijde nova klapka. ;) Ale treba vediet ako na to, aby to clovek nepos*al. Druha vec je, ze vacsina klapiek ma ten kryt dokonale zavareny (ultrazvukom zvaraju plasty) a neda sa jednoducho a bez poskodenia dat dolu. :) 0 Quote Link to comment
reddy Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 vyčištěno o Octa si krásně přede 0 Quote Link to comment
cokapid Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 nemá někdo fotonávod? )) 0 Quote Link to comment
reddy Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 ty jo, to mě nenapodlo fotit, ale sundal jsem vzduchovej filtr a čistil jsem to zvrchu, pěkně na papírovej ubrousek tech. benzín a čistil jsem, nic jsem nedemontoval kromě filtru. a že ta klapka byla zasr..á, teda hodně špinavá. pomohl jsem si otáčením klapky a očistil jsem dosedací plochy klapky a kam jsem až prstama dasáhnul a motor ted jede nádherně, klidně, krásnej volnoběh..............časová náročnost asi 20 minut,ale stojí to za to, na jaře zopakuji 0 Quote Link to comment
TomášT Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Já na to mám doma spešl spray na čistění klapek. Na značku se mrknu - z hlavy to teď nevím :P Když jsem dělal svíčky, tak mě to taky tak nějak pokoušelo ji zkusit pročistit. Takže jsem ten spray stříknul na zavřenou klapku a nechal asi 5 minut působit. pak jsem vzal štěteček a jemně ji očistil- pootevřel a očistil štětečkem dosedací plochy. To co steklo do sacího potrubí si pak motor nasaje a spálí. Je to spray přímo na tento účel a pro motory s katalyzátorem - takže ho to nepoškodí. Motor normálně chytl a nic jsem VAGem nenastavoval. Volnoběh se celkově zklidnil ;) 0 Quote Link to comment
paulmack Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Jo a nic se ve vagu nemusí nastavovat.Sedne si to samo.Jen je dobrý to na trojaka tak 2x rozjet až na omezovač.Řídící jednotka si zapíše min. a max hodnoty a je to. 0 Quote Link to comment
TomášT Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 kurňa ta se leskne jako psí kulky :D 0 Quote Link to comment
paulmack Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Když pořádně,tak pořádně... 0 Quote Link to comment
Tomas k81 Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Chlapy, taky mě čeká vyčistit klapku. Nechce se mi to nechávat mechanikovy a zaplatit mu za to. Ale jaksi zbírám odvahu!!!!! Nedá se na tom něco posr.t!!??!!! Ne že bych nebyl manuálně zručnej, ale i tak se trošku bojím.!! Je tedas potřeba jen to demontovat- bez jakých koli překvapení a vyčistit sprejem na karburátory a opet namontovat zpět???? Nebo radeji nic nedemontovat...nechat tak jak je a čistit a otáčet si jen klapkou? Dík za psychickou potporu ;) 0 Quote Link to comment
paulmack Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Nemusíš se bát.Je to v pohodě.Nic tomu neuděláš.Taky jsem mě strach,ale je to v pohodě.Sundej celek filtrbox a pak sundej lanko od plynu na klapce a už jen 4x imbus co drží klapku(celou). 0 Quote Link to comment
TomášT Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 jj a ještě odpoj samozřejmě kabel co do ní vede a hadičku od nádobky s aktivním uhlím...ale to jen tak pro doplnění 0 Quote Link to comment
Tomas k81 Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Chlapy tak dik za povzbuzení. Já to zkusím. Nemáte nekdo internet. stránky těch čistících přípravku???? Nebo aspon, kde jste to kupovaly? V supermarketech asi ne že. Jaké mužu použít??? 0 Quote Link to comment
paulmack Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Jo na ten kabel a tu hadicu jsem zapomněl.Já to čistil sprejen na cičtění brzdových destiček a kotoučů.Myslí,že se to dá jakýmkoli odmašťovacím prostředkem,ale je lepší když je ve spreji.Myslím,že to mají i v hyper,super. 0 Quote Link to comment
iguka Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Tome, mrkni se doma na značku toho spreje na čistění klapek, vyčistím ji taky 0 Quote Link to comment
Karátek Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Kurňa, já ji čistil několikrát a vždy to trochu pomohlo, nakonec jsem ji musel vyměnit. 0 Quote Link to comment
Guest sasik1 Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 ahoj,mohl by mi někdo pomoci? kolísají mi otáčky a pokaždé mi to ukazovalo na vadu klapky...již 4x jsem klapku vy měnil,z toho 2x mi uznali vadu klapky,přičemž jsem změnil výrobce a koupil jsem siemense (což je vlastně originál) a 1x jsem reklamoval za 4 měsíce mi nebyli schopni odpovědět,tak jsem odstoupil od koupě a koupil znovu novou klapku od siemensu a druhý den jsem jí opět sundal,s tím,že mi otáčky lítají a zhasíná motor,přičemž to všechno má vliv na spotřebu,řazení,chod motoru,výfuk,atd....už si opravdu nevím rady. může někdo poradit? předem díky Honza 0 Quote Link to comment
stihacka Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 A základní nastavení přes VAG si udělal? 0 Quote Link to comment
Guest sasik1 Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 pokaždé...ve dvouch nezávislích servisech a dvakrát přímo ve škodovce....tam jenom schlamstli peníze a skutek utek 0 Quote Link to comment
Guest sasik1 Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Jinak mám Octavii 1,6 55 kW , AEE . Motor je po výbrusu(cca 270000km),sedla zabroušená,celá výfuková soustava nová včetně lamda sondy,atd..Prostě by člověk řekl,že mám nové auto. Ach ta klapka nebo,že by řídící jednotka motoru nebo kabely. Nic z toho se nikde neukazuje. 0 Quote Link to comment
TomášT Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 a co když to klapkou není...rozdělovač, kabely, čidlo teploty... 0 Quote Link to comment
TomášT Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Jo málem bych zapomněl. Ten přípravek na čištění klapek co máme doma je značka LIQUI MOLY. Tu ten http://www.liqui-moly.cz/detail/pro-line-c...-skrtici-klapky 0 Quote Link to comment
sordo99 Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 Zdar chlapi, tak sem musel vyměnit škrtící klapku, na staré už nešlo udělat ani základní nastavení. Když sem dal novou tak základní nastavení jde, ale při každém zapnutí zapalovní slyšim jak klapka píská a cvaká ale přestane to dříve než pozhasínají všechny kontrolky. Tak se ptám je to normální že se kapka pořád nastavuje? díky za odpovědi 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.