Přejít na obsah

skrtici klapka


Doporučené příspěvky

Pod ten černej dekl bych asi radši nelezl.Když se to posere,stejně to neopravíš a čeká tě nová klapka.

Tím sprejem se čistí jen ta klapka.Když je zadělaná,je to sakra vidět,může i lehce váznout a pak právě odchází ta elektronika.

Když ji nechceš sundavat,vyčisti ji na autě,co nateče do sání to motor v pohodě spálí.

Odkaz ke komentáři

klapka se musí čistit(bolest koncernových motorů) jinak kolísají otáčky a motor na volnoběh má snahu zhasínat co se týká čištění nejlepší je jí vyndat mám pocit že drží na 4 šroubech (imbus) já osobně jí čistím sprayem od fy berner a nebo wurt a je-li hodně zanesena (napečená) tak acetonem v žádném případě neotvírej ten plastový kryt pod ním je tam potenciometr a je velmi choulostivej po vyčištění a výměně gumového těsnění (O-kroužku) nasaď zpět zapoj štekr a hlavně nastav základní polohu klapky přes VAG !!!! jinak klapka poběží v servisním režimu !!!

Odkaz ke komentáři

Potenciometer sa bezne necisti, to je pravda. Ale ked klapka odchadza, tak sa vyplati ho vycistit, pomoze do casu, kym prijde nova klapka. ;)

Ale treba vediet ako na to, aby to clovek nepos*al. Druha vec je, ze vacsina klapiek ma ten kryt dokonale zavareny (ultrazvukom zvaraju plasty) a neda sa jednoducho a bez poskodenia dat dolu. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

ty jo, to mě nenapodlo fotit, ale sundal jsem vzduchovej filtr a čistil jsem to zvrchu, pěkně na papírovej ubrousek tech. benzín a čistil jsem, nic jsem nedemontoval kromě filtru. a že ta klapka byla zasr..á, teda hodně špinavá. pomohl jsem si otáčením klapky a očistil jsem dosedací plochy klapky a kam jsem až prstama dasáhnul a motor ted jede nádherně, klidně, krásnej volnoběh..............časová náročnost asi 20 minut,ale stojí to za to, na jaře zopakuji

Odkaz ke komentáři

Já na to mám doma spešl spray na čistění klapek. Na značku se mrknu - z hlavy to teď nevím :P

 

Když jsem dělal svíčky, tak mě to taky tak nějak pokoušelo ji zkusit pročistit. Takže jsem ten spray stříknul na zavřenou klapku a nechal asi 5 minut působit. pak jsem vzal štěteček a jemně ji očistil- pootevřel a očistil štětečkem dosedací plochy. To co steklo do sacího potrubí si pak motor nasaje a spálí. Je to spray přímo na tento účel a pro motory s katalyzátorem - takže ho to nepoškodí.

 

Motor normálně chytl a nic jsem VAGem nenastavoval. Volnoběh se celkově zklidnil ;)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Chlapy, taky mě čeká vyčistit klapku. Nechce se mi to nechávat mechanikovy a zaplatit mu za to. Ale jaksi zbírám odvahu!!!!! Nedá se na tom něco posr.t!!??!!! Ne že bych nebyl manuálně zručnej, ale i tak se trošku bojím.!! Je tedas potřeba jen to demontovat- bez jakých koli překvapení a vyčistit sprejem na karburátory a opet namontovat zpět???? Nebo radeji nic nedemontovat...nechat tak jak je a čistit a otáčet si jen klapkou? Dík za psychickou potporu :angry: ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...

ahoj,mohl by mi někdo pomoci? kolísají mi otáčky a pokaždé mi to ukazovalo na vadu klapky...již 4x jsem klapku vy měnil,z toho 2x mi uznali vadu klapky,přičemž jsem změnil výrobce a koupil jsem siemense (což je vlastně originál) a 1x jsem reklamoval za 4 měsíce mi nebyli schopni odpovědět,tak jsem odstoupil od koupě a koupil znovu novou klapku od siemensu a druhý den jsem jí opět sundal,s tím,že mi otáčky lítají a zhasíná motor,přičemž to všechno má vliv na spotřebu,řazení,chod motoru,výfuk,atd....už si opravdu nevím rady. může někdo poradit? předem díky Honza

Odkaz ke komentáři

Jinak mám Octavii 1,6 55 kW , AEE . Motor je po výbrusu(cca 270000km),sedla zabroušená,celá výfuková soustava nová včetně lamda sondy,atd..Prostě by člověk řekl,že mám nové auto. Ach ta klapka nebo,že by řídící jednotka motoru nebo kabely. Nic z toho se nikde neukazuje. :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdar chlapi, tak sem musel vyměnit škrtící klapku, na staré už nešlo udělat ani základní nastavení. Když sem dal novou tak základní nastavení jde, ale při každém zapnutí zapalovní slyšim jak klapka píská a cvaká ale přestane to dříve než pozhasínají všechny kontrolky. Tak se ptám je to normální že se kapka pořád nastavuje? díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...