miki0 Odesláno Říjen 17, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2012 Prosím o pomoc ak má niekto skúsenosti,mám octaviu Scout rv.2008 2TDI a pri otáčkach okolo 2200ot.min až 2500ot.min začne hluk pod autom a rezonovanie ked uberiem plyn hned to prestane díky moc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest petrix Odesláno Říjen 20, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 20, 2012 Prosím o pomoc ak má niekto skúsenosti,mám octaviu Scout rv.2008 2TDI a pri otáčkach okolo 2200ot.min až 2500ot.min začne hluk pod autom a rezonovanie ked uberiem plyn hned to prestane díky moc. Kukni na vyrovnávací válečky na poloosách jestli nejsou povolený 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Říjen 20, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 20, 2012 jaké válečky?? pokud je to scout, tak to může dělat hardyspojka na kardanu, jedna je u převodovky, druhá u diferáku, otáčky by tomu odpovídaly 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 20, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 20, 2012 Rolbo jakej je tvůj odhad ceny opravy a časová náročnost? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Říjen 20, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 20, 2012 NEDAVNO TO DELAL VEVCA ZEPTEJ SE HO... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miki0 Odesláno Říjen 21, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 21, 2012 Kukni na vyrovnávací válečky na poloosách jestli nejsou povolený dakujem za pomoc ak to urobím dám na for vedieť 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miki0 Odesláno Prosinec 15, 2012 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2012 Škoda octavia Scout 2,0 TDI MR 2008 dnes mi začalo triast celé auto pri otáčkach okolo 2000 min.pri volnobehu aj pri jazde a ozyva sa klepanie ako kov na kov,môže to vraj byť dvojhmotný zotrvačník vie mi to niekto vysvetliť či sa môže nahradiť jednohmotným.Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 15, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2012 Nahradit se to da ale nedelal by jsem to... odejde ti potom prevodovka... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miki0 Odesláno Prosinec 16, 2012 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2012 Nahradit se to da ale nedelal by jsem to... odejde ti potom prevodovka... díky za radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Prosinec 16, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2012 O tom silně pochybuji že by odešla převodovka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 16, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2012 A proc by tam potom davali z vyroby dvojhmotku??? Neodejde hned ale rozhodne tim ze tam das jednohnotku ji nepomuzes...Spis naopak 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Prosinec 16, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2012 Dvouhmota je hlavně kvůli komfortu. Dřív se dělaly jen jednohmoty a že by odcházely převodovky nevim. Fabie ATD má taky jednohmotu v originále. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 16, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 16, 2012 Je to muj nazor ... ale ty torzni knity co tam vznikaji se ti prenasi do prevodovky a ty jim urcite neprospivaji... Ber agregat jako celek... dvojhmotka... ulozeni remenice v gume a volnobezka na altiku... asi nejakou funkci maji nebo jsou tam abytecne... asi ne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miki0 Odesláno Prosinec 22, 2012 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2012 takže sú to trysky načerpal som naftu s vodou len neviem na ktorej pumpe sú to hajzli. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
koro260 Odesláno Březen 24, 2013 Sdílet Odesláno Březen 24, 2013 ahoj chcel by som sa len opytat ohladom tych vybracii,boli to nakoniec vstrekovace???? poriesilo to cele trasenie rezonovanie????? vlastnim 4x4 OCTAVIU 2006 a rovnaky problem s rezonovanim plus na volnobeh mi ide motor normalne len niekedy akoby s nim kus potrhalo a potom zas normalne a tak sa to opakujem,daakujem za radu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Březen 28, 2013 Sdílet Odesláno Březen 28, 2013 Nadar mam dvokovú octu 1.9 Tdi zhruba dva roky a vybruje mi to tiež ale všimol som si že nie vždy .Hlavne v zime keď je mráz a zhruba od 1500 do 2000 ot.Mám dojem že to má niečo spoločné z výfukom ale bo niečim blízkym pri ňom ale aj po márnej snahe zistiť čo by to mohlo byť som na to neprišiel . Poraďte ak sa dá ďakujem .Mohla by to prenášať dvojhmota? Mám ju vymlátenú a idem meniť. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miki0 Odesláno Únor 9, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 9, 2014 jaké válečky?? pokud je to scout, tak to může dělat hardyspojka na kardanu, jedna je u převodovky, druhá u diferáku, otáčky by tomu odpovídaly bola to hardyspojka pri haldexe,po jej výmene je to super dal som orig.diel cena:300,-eur 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Butch Odesláno Únor 8, 2015 Sdílet Odesláno Únor 8, 2015 Ahoj, mám podobný problém, Scout 2.0 CR 103kW 2010. Za studena ok, po zahřátí při otáčkách 1800-2500 s vyšším zařazeným stupněm vibrace od spodu. Hardyspojka ok, vstřiky ok. Díky za tipy 28.2.15 > tak to vypadá na také na spojku... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.