Djoseph Odesláno Listopad 30, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2012 Dobrý den, při brždění nad 60km\h občas mi volant vibruje :-( Čím by to asi mohlo být ??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Prosinec 1, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2012 Mám stejný problém. Tedy u mě jsou to kotouče před smrtí-mám na nich najeto 100 000 km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Prosinec 1, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2012 Jsou to zvlněné kotouče a když to budete měnit tak je třeba vyměnit i vodící kolíky a gumová pouzdra,jinak se to začne vlnit zase 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miki0 Odesláno Prosinec 5, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 Jsou to zvlněné kotouče a když to budete měnit tak je třeba vyměnit i vodící kolíky a gumová pouzdra,jinak se to začne vlnit zase dobry den , preco by to mali sposobovat gumenne puzdra s kolikmi, koliky su hladke bez korozii, vopred dakujem za vysvetlenie 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radek20VT Odesláno Prosinec 5, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 mě to třeba dělali sjetý gumy na vnitřních hranách a špatný silentbloky na ramenou..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Prosinec 5, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 Ono ty gumy kdyz jsou starsi,trochu nabudou a ten cep tam neplave tak lehce jak by mel. Mne se stavalo ze kdyz jsem to namazal nebo bylo vlkho,bez potizi. Vyschlo to a uz bylo citit jak se volant chveje pri brzdeni. Tot muj nazor. nestoji to zaden balik,tak bych udelal prvne toto a pak bych zkusil dal. Nebo jak radi i jini,zkus prohlednout ulozeni napravy a pod. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Prosinec 5, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2012 Ono ty gumy kdyz jsou starsi,trochu nabudou a ten cep tam neplave tak lehce jak by mel. Mne se stavalo ze kdyz jsem to namazal nebo bylo vlkho,bez potizi. Vyschlo to a uz bylo citit jak se volant chveje pri brzdeni. Tot muj nazor. nestoji to zaden balik,tak bych udelal prvne toto a pak bych zkusil dal. Nebo jak radi i jini,zkus prohlednout ulozeni napravy a pod. Jedna super jistota vyměnit za větší průměr už 288mm neháže.Co jsem na foru tak jsem nečetl příspěvek že by se kroutily, moje skušenost je že to u 280mm kotoučů dělá síla kotouče je jen 20mm oproti 288mm má 25mm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Prosinec 6, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2012 Jen to jsou jine investice. Pokud by uvazoval o takove zamene - bylo by to asi nej reseni. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
spirus89 Odesláno Leden 2, 2013 Sdílet Odesláno Leden 2, 2013 (upraveno) ahoj kluci potreboval bych radu zkusenych.. naskytl se PRVNI problem ktery se mi nedari diagnostikovat a proto prosim o RADU zkusenejsi nevim co se kde stalo ale uz to pozoruji delsi dobu a objevuje se to prave jen zridka a ne pokazdy.. dnes cesta do Hradce Kralove a zpet (cca 150km) cestou tam az na privadec dobry a pred HK v rychlosti cca 130- 140km na +- 2500 - 3000ot se po ubrani plynu (chvilkove brzdeni motorem pri dojeti auta predemnou) a po naslednem pridani na 5tku se zniceho nic rozvibroval volant..ale nebyla to klasicka vybirace ale spis takovy to chozeni volantu jak kdyby nebyly vyvazeny kola.. po ubrani plynu a brzdeni motorem NIC vse OK po seslapnuti spojky nic vse OK po seslapnuti a stani na spojce a plynu na cca 2000 ot nic motor zadne vibrace normalni zvuk po pusteni spojky opet na 5tku a rychlost cca uz 90km/h a akceleraci ..volant zas zacal pochodovat cim rychleji tim vibroval vic pri sundani nohy z plynu nic pri podrazeni na 4rku (rychlost cca 60-70) a pridani plynu k udrzeni rychlosti.. volant vibruje ale ne tolik jako pri cca 120km/h ale volant chodi nataci se v rozmezi +- 1cm .. co by to mohlo byt ?? po zastaveni chcipnuti vylozeni veci a nasledne nastartovani a jizda zpet cca 10km nic a pak na privadeci na Pardubice opet pri rychlosti kolem 150 ot cca 3000 po ubrani a nasledne plynule akceleraci opet vibrace pak uz jsem jel max 80km/h a vibrace porad a navic jsem zjistil ze po zatoceni doprava a pod plynem v ostrejsi zatacce se od kola ozyvaji zvuky jako kdyz klepe desticka na kotouc tk ... tk... tk pri vyssi rychlosti tk.tk.tk.tk :D :D :( a zatacka doleva nic volant vklidu zadna vibrace zajimave .. po dojeti domu jsem jel hned na rampu a pri baterce jsem skontroloval vsechny srouby a vse OK jak na naprave tak na kolech 15min jsem tam sasil a pak jsem to jel projet a NIC ani pri vysoke rychlosti ani pri nizke ci dobrzdovani, akceleraci ..proste NIC jako by se nic nestalo a nejhorsi ze ani nic nebouchalo !!! vule na homokinetaku minimalni cca milimetr smer tahu leva-prava.. spojka neklouze ani neboucha.. tak vubec nevim co by to mohlo byt ...NETUSITE ?? budu vdecny za kazdou radu jinak vymeneno pred par mesici zpet (rijen/listopad) .. kulaky,silenbloky, komplet ulozeni tlumicu, vymena brzdovych desticek. jinak 1,9TDi 81kW ASV r.v.2004 ..najeto 190 347Km Upraveno Leden 2, 2013 uživatelem spirus89 0 Citovat Odkaz ke komentáři
surfman Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 (upraveno) a nezůstává viset destička? Upraveno Leden 3, 2013 uživatelem surfman 0 Citovat Odkaz ke komentáři
spirus89 Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 to jsem si taky myslel ale zas desticka by nerozvibrovala rizenni aniz by nevydavala nejaky klepani prece ne ?? jinak dneska jsem to mel na zvedaku a vse co se tyce ulozeni silacu kulaku cepu vporadku poloosy bez vule ve smeru nahoru dolu doleva doprava diagnostika absolutne bez chyb jedine nad cim jsme se pozastavili bylo : auto na neutral zvednute tudiz vyvesene kola po zatoceni na jedne strane ve smeru jizdy se i druhe kolo motalo ve smeru jizdy nemelo by jit spis druhe proti smeru ? a bylo to jak v rejdu tak v primem smeru.. treba ne ..ted nevim jinak domnenka pada po nezjistene zadne vule nebo chyby Zatim bud na pravy venkovni kloub nebo na ulozeni poloosy v diferencialu .. takze z H*v*na alespon neco.. ale kazpodadne budu rad za kazde rady co by to mohlo byt 0 Citovat Odkaz ke komentáři
spirus89 Odesláno Leden 19, 2013 Sdílet Odesláno Leden 19, 2013 tak PROBLEM vyresen!!! zpusobene vibrace a klepani mel za vinu HOMOKINETICKY KLOUB po vyrazeni z tehlice mel cca 2mm vuly ve smeru leva/prava ... takze vymena za novy a je po tukani a vibracich :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jk79 Odesláno Květen 31, 2017 Sdílet Odesláno Květen 31, 2017 Ahoj,chtěl bych poradit jestli nemá někdo zkušenosti s vibrací při brzdění. Mám cca půl roky vyměněno na předku silentbloky ramen,tyčky řízení,stabilizační tyčky tlumiče,pružiny,čepy a hlavně kotouče.Staré kotouče od kterých předek vibroval. Problém je,že po půl roce jsem,tam kde jsem byl před tím.Není to kopání do volantu,ale vibrace předku a kope do pedálu. Mám i nové bubny a obložení.Zkoušel jsem za jízdy zatáhnou ručku a vibrace tam jsou,ale nevím zda je to i kotoučema,protože ty vibrace jsou když brzdím až z rychlosti nad 90km,jinak ne a hlavně ,až když se vše ohřeje za studena nevibruje nic,ani zadek na ručku. prosím o názor,radu na co se zaměřit. Kotouče jsou TEXTAR+DESKY TEXTAR......... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Květen 31, 2017 Sdílet Odesláno Květen 31, 2017 (upraveno) Proměř házivost kotoučů , nesmí být větší než 0,03mm. Mám nyní stejný problém a textary jsem po roce zkroutil. Ale jezdím svižně a pár krát jsem brzdám dal zabrat a nyní mám házivost 0,06mm a auto cuká brzdění. Když jsou brzdy studené tak to ještě jde, ale jak se ohřejí tak je to horší. Bohužel 280mm brzdy jsou háklivé. Přečetl jsem o tom stohy článků, důvodů je vícero. Mohou to být už nějaké vůle v ložiscích kol, házivost nábojů, vybité silenbloky na nápravě, kulové čepy, vůle mezi těhlicí a třmenem,zatuhlé vodící čepy.... Já už to řeším změnou za větší 288mm brzdy, které s kroucením nejsou tak háklivé. Držím palce. Upraveno Květen 31, 2017 uživatelem Martin_TDi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jk79 Odesláno Květen 31, 2017 Sdílet Odesláno Květen 31, 2017 no nyní jsem četl zajímavý komentář a prý je to dáno koncepcí FS-III brzdiče a způsobu uchycení. Hlavně v tom,že desky nejdou na kolmo ke kotouči,něco na tom bude,protože spousta lidí měnilo kde co a stejně to nepomohlo,a někdo má v háji kde co na podvozku a vibrace brzd nemají....Prý to vlastně není ani zkroucení kotoučů,jako takové,ale nerovnoměrné dosedání desek na kotouč a po té nerovnoměrné opotřebení plochy,následují vibrace.Prostě zkusím vyměnit vodící čepy a ty gumová lůžka na třmenu a podívám se úchylkoměrem i na házivost kotoučů a nábojů,ale ložiska tedy neslyším........jinak tedy nevím... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Květen 31, 2017 Sdílet Odesláno Květen 31, 2017 (upraveno) Já na 1.6 vyměnil snad vše dokonce i těhlice, takže i náboje a ložiska, třmeny jsem zrepasoval a stejně se to kroutí a kroutí a to už s ní nejezdím já... Nejvíc ale zabralo co už tu někdo zmiňoval někde taky, koupit kotouče 288*25 a stočit je na 280, pak tam ale nejdou nový desky musí se ubrat materiál i na nich a ty pak vydrželi nejdéle ale taky to přišlo (15tkm), ještě možná zkusím dát úplně nový třmeny, aby to držení desek bylo co nejrovnější... ty třmeny používá hromada aut i těžká Yetina a jezdí bez problémů, ale je fakt že tam to ještě asi nebude tak opotřebený jak na starších autech a vyrezlý ten spodní vodící "zobáček" co to přitlačuje k těhlici, tak leda že by mělo vliv toto nebo už fakt nevím... na tom že to jde šikmo něco asi bude, když jsem dal lakovaný kotouč bylo po jízdě jasně vidět že deska nejde rovně podle toho jak se jak sjížděl od kraje a pomalu si to sedalo... Upraveno Květen 31, 2017 uživatelem Romix95 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jk79 Odesláno Červen 1, 2017 Sdílet Odesláno Červen 1, 2017 ahoj,tak jsem změřil nyní házivost předních kotoučů a je to 0,03mm kotouče krásně sjeté a také nehází.....Vibrace je prostě po ohřátí a nenapadá čím to je.Zkoušel jsem ještě vůle na zadních kolech a ani nehrknou,jedině by to mohli dělat ty bubny po ohřátí,protože tam ta vibrace byla po zatažení ručky,ale jsou nové cca půl roku i obložení....... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
speedy799 Odesláno Červen 2, 2017 Sdílet Odesláno Červen 2, 2017 Jk myslim si, ze to tie bubny nebudu su dost nove nato aby takyto problem vyvolali, to bude problem niekde inde. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 2, 2017 Sdílet Odesláno Červen 2, 2017 Kdyz jsem kdysi koupil nove bubny Zimmermann, tak jsem je mel po roce ovalne a musel jsem je nechat stocit, takze by mi neprislo divny, ze by se mohli po pul roce zesisatet :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jk79 Odesláno Červen 3, 2017 Sdílet Odesláno Červen 3, 2017 já osobně si myslím,že to bude bubnama.Včera jsem jel 40km a předek nic,až na konci cesty jsem zatáhnul ručku a auto se celé klepe.Je to znát i na předku ,ale to jdou ty vibrace od zadku,prostě to klame.......bylo by to i logické,když brzdím zlehka tak docela ok,ale jak na to začnu šlapat z vyšší rychlosti a začne víc brzdit i zadek,tak vibrace....Až budou peníze na víc koupím nová ložiska i lepší bubny,měl jsem tam Meyle a asi nic moc............. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 3, 2017 Sdílet Odesláno Červen 3, 2017 Ono se to dnes vyrabi z blata materialu a tak se klidne muze stat, ze se z kulatych bubnu stanou ovaly. Pokud znas nejakyho dobryho soustruznika, tak mu ty bubny dej a on rekne, jestli jsou ovalne popr. ti je srovna na soustruhu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jk79 Odesláno Červen 3, 2017 Sdílet Odesláno Červen 3, 2017 no já jsem cnc frézař ,kruhovitost si proměřím na mašině sám,pak uvidím.............zatím díky všem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Červen 3, 2017 Sdílet Odesláno Červen 3, 2017 Držím palce! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jk79 Odesláno Červenec 6, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2017 tak jsem dnes rozdělal zadní buben,kde bylo cca před 8 měsíci měněno obložení+komplet pružiny+bubny vše meyle a víc nikdy. Já ty vibrace mám skutečně od bubnů,teď je to již jasné. Bubny nepravidelně škrtají už když sněmy otáčím volně rukou ,tak jsem se koukl dovnitř a buben hezky sjet,ale hází je to vidět pohledem sjetí není kolem dokola stejné,půlka má jinou hloubku než druhá.....a obložení ani nemluvit,klínek na doraz,už když jsem je dal nové tak poskočil do 2/3 nyní po ojetí cca 0,5mm po obvodě je na doraz. To obložení meyle nemá tu správnou tloušťku,jako original. Proto ty vibrace,až z větší rychlosti.Asi se pořádně opřou,až na to začnu více šlapat,jinak asi ani nebrzdí. Vím,že zadek brzdí málo,ale mě asi vůbec při brzdění po městě....no nic koupím nové lepší bubny a original obložení,bubny koupím textar,protože kotouče mám super nezvlněné.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červenec 6, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2017 Tak vidis, ja jsem ti to psal, ze to bude bubnama. Ja s nima mam taky porad problemy, uz nejaky cas pri pomalem dobrzdovani mi auto jakoby houpe, proste jak kdyby byly bubny zase ovalne a tak asi pul otacky pribrzdi a pul otacky nebrzdi, ted to neresim, protoze uz na to nemam silu to zase resit a tak misto opravy poridim misto novych bubnu kotoucove brzdy. Nad takovym resenim jsi nepremyslel? Auto by pak melo i lip brzdit... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Červenec 7, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2017 (upraveno) Jednoduché zjištění oválu zadních bubnů je buď zajed na válce na stk a nebo zatáhnout při jízdě s kopce bez plynu za ruční brzdu kde je znatelně poznat houpavost vozu. Laboroval jsem na své O1, ale vždy bez úspěchu.Jelikož najedu na brzdy 100 000 km tak vždy koupím kvalitu a je klid. Upraveno Červenec 7, 2017 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Billy Bob Bean Odesláno Červenec 9, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2017 Řeším teď takový už téměř nevyřešitelný problém. Měnil jsem zadní bubny + obložení. Jedna strana bez jediného problému. Na druhé straně se mi po sešlápnutí pedálu zablokuje kolo a nejde odblokovat jinak, než odjištěním klínku. Buben při protáčení lehce škrtá, tohle mi dělají obě strany stejně. Bubny a obložení Meyle. Na brzdící straně jsem už vyměnil kompletně celý mechanizmus samostavu a prase. Jediný co zůstalo origo je akorát ten plechový štít. Dělá to neustále a vůbec se mi to nedačí odstranit. Absolutně to nechápu. Nesetkal se s tím někdo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jk79 Odesláno Srpen 12, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2017 Ahoj, tak dnes vyměněny zadní trubky(original)+hadice pod nápravou+brzdové válečky,bubny,obložení,rozpěrky(original),pružiny,lanovody jinak vše TEXTAR....Musím se přiznat byl to porod,hlavně ty brzdové trubky,zarostlé ani hnout se jim nechtělo. Měl jsem nové zadní+úchyty na nápravu,tak mě bylo jedno jestli to půjde povolit u prasátek(nešlo),ale nešlo to ani nad nápravou za hadicí. Naštěstí hadice se povolit povedla,i když se matice na trubce ani nepohnula,tak jsem ji nechal být a točil hadicí,stejně nazpět jinak bych musel měnit trubky až od předku....také proběhla oprava tandemového čerpadla,protože se samozřejmě hýbala ta trubička na které je navlečena hadice a utíkal podtlak(vyfrézoval jsem si přírubku přesně na průměr trubice a navlékl přes vrch a zalepil). Nyní brzdy o něčem jiném,hlavně zadek.Ručka se krásně vrací,samostavy nastaveny automaticky ,že kola nepřibržďují a hlavně vibrace jsou pryč a brzdí to 2x lépe,samostavy jsou nyní tak 1/5 chodu.......Jo ještě jsem si všiml,když jsem tenkrát kupoval obložení MEYLE a nové bubny ,tak jsem zkoušel ty nové pakny jen tak holé do bubnu a vůbec neseděl rádius obložení,prostě to viselo na prostředku a kraje odstávali a to dost,když jsem toto samé vyzkoušel s TEXTAR,tak vše přesně sedělo,pakna seděla v rádiusu bubnu po celé ploše ,z toho plyne...MEYLE -NASRAT!!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.