Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravim,

všetkym takto z kraja prajem Úspešný nový rok 2013.

Mam mensi problem s autobateriou na OII predface. Asi pred 6 mesiacmi odisla povodna baterka (po 6tich rokoch sluzby).

Kupil som novu VARTA silver D15 63Ah. Pri kupe mala bateria 12.6V. Pri meraniach priebezne v septembri, oktobri a vcera 31/12 som nameral 12.4V. Taktiez som otestoval alternator - na volnobeh dava 14V a nad 1200ot 14,4V. Skusal som aj nabíjat bateriu (zapojenu v aute) a po cca 2 hodinách to spadlo znova na 12,4V (po nabiti 12,7V).

Moja otazka teda znie - je 12,4V bezny stav nabitej baterie? Baterka ukazuje 12,4V i cca 12 hod po dlhsej jazde (400km). Podla dokumentacie k baterii je 12,3-12,4V stav nabitia cca 45-50%. Osobne by som ocakaval 12,6.

V aute nie su ziadne dodelavky, ktore by mohli sposobit odber po odstaveni auta.

Diky za radu.

Odkaz ke komentáři

Najít servis kde mají bateriový tester. Mi takto otestovali baterku i s výsledným protokolem a prodejcův dodavatel, který mi reklamaci 2x zamítl ji nakonec vyřešil dobropisem na kupní čásku po 8mi měsících provozu. Samozřejmě mi vykládali o falešných odběrech a špatném altíku. Nakonec pochopili, že pokud jezdím s 45AH kterou jsem měl na výpůjčku tak tam asi zrada nebude.

Odkaz ke komentáři

Na baterii se provádí při testu několik cyklů pomalého i rychlého nabíjení a vybíjení jak mírnou tak vysokou zátěží. Vzhledem k tomu že při standartním dobíjení se doporučuje baterii nechat nabíjet 12-16 hodin, tak tento proces může být ještě pomalejší. Navíc si musíš připočítat čas na jejich bleskovou manipulaci, včetně svačiny, přečtení zpráv na netu a facebooku, vyřízení několika soukromých telefonátů v pracovní době, časovou rezervu a tím se asi dostaneš na zmiňovanou dobu pro testování. Mě tenkrát taky řekli týden, ale já to měl u kámoše v servisu tak jsem to neřešil, protože jsem měl do vyřešení reklamace půjčenou náhradní 45Ah.

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...

Ahojte trošku to tady oživím, mám Octavii RS 2.0 TFSI mod. rok 2006 s elektrickým servo řízením (bez nádobky na kapalinu) a dvakrát se mi stalo, že mi vypadlo servo. Když jsme to napojili na VAG tak tam bylo napsáno, výpadek serva vlivem malého napětí. Je tohle problém alternátoru, nebo může být zrada i jinde? Ještě mi k tomu blbne například tempomat a trošku climatronik. Je možné, že když se autu nedostane občas tolik šťávy co potřebuje tak to nefunguje. Bohužel je to tak že jak jednou tyhle věci nefungují, tak už se nerozjedou až když mi vymažou komplet chyby na VAGu tak zas všechno šlape a třeba po 14 dnech znovu.

Odkaz ke komentáři

No právě, baterka je už horší, ale přes noc jsem ji dobil a stejně to trošku zazlobí kontrolka nesvítí třeba je to už můj vsugerovaný pohled ale nevím třeba momentálně mi nefunguje tempomat a blbne ta klima, vsadím boty že bude vše OK. Ale zas na druhou stranu po nabití nikdo nic nemazal, takže to může zlobit i k vůli tomu no.

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...
  • o měsíc později...

Ahoj.Chci se zeptat na jednu věc mám O2,1,6 MPi,2005 a chci vyměnit současnou baterku 12V/44Ah za silnější 12V/63Ah,ale někde psali,že:

"při koupi baterie se vždy řiďte parametry Vaší současné baterie,musí být shodné".Tak teď nevím můžu dát silnější a nebo nemůžu. Díky za reakci.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...