Přejít na obsah

Prasklá ojnice


Doporučené příspěvky

Najednou ti 4,5l nesezere :) ... muze poustet, ono i nove turbo ma vule, starsi maji vetsi, a propusti olej ale to kazde ... ale za minutu to opravdu nesezere ... ubytek oleje sleduj, vetsina lidi ma kolem 0,5-1l na 10000 a nic se nedeje ... ono olej ubyva nejen kvuli turbu ...

Problem kdyz pousti turbo je ten, ze to pak jde do sani a hromadi se to v intercooleru a jednoho krasneho dne pri prudkem zatahu si to z toho intercooleru nacucne do valce. Opatrni jednou za rok pri vymene oleje sundaji hadici z intercooleru a zkontroluji ...

Odkaz ke komentáři

Nevim jake jezdis trasy, ale doporucuje po 10000km. To mas longlife? Prejdi na pevny interval.

Jinak kdyby to turbo uz bylo opravdu minutu pred smrti, tak ti to bude kourit.

Jeste pak jsou vesele pripady kdy zadrete turbo pere oleje do sani, motor pak jede vlastne na olej a jelikoz je diesel vznetovy, tak vlastne sam jede, porad se zvysuji otacky, jako kdyby jsi drzel plyn, az do max a pak ...

Obrana proti tomu snad nejak je, dat tam 5, spojka ci co, snazit se to udusit ... jinak to fakt jde do omezovace a ende ...

Koukni na video, treba 2:09 :

https://www.youtube.com/watch?v=dsPSMeShivk

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak bohužel i značka KS - KolbenSchmidth podléhá destrukci, dnešní BLS 178 xxx km, MR2008 34/2008 - ověřitelných a na 2. válci z horního ložiska odkápla kompozice, zbytek ložisek, zejména 1. a 4. válec jen běžné opotřebení. kompozice se zachytla i v sacím koši olejového čerpadla

post-302-0-36974200-1439201397_thumb.jpg

post-302-0-09849700-1439201415_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Rolbař
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Dneska sem se na to ptal jednoho fundovanýho člověka a říkal že se to dělo od 07 až 08 a to proto že přestali dávat olovo do šál a ty se mázli. A to vše kvůli ekologiji :wallbash: Je to jako vždy levá ruka neví co dělá ta druhá. Ale kyž se to stane při málo najetých km tak na opravu přispívá Škodovka. Jo a motory BXE tak u nich se to nestává a prej je to držák na moc kilometrů!! Taky ho mám tak snad dobrý. Ale zapoměl sem jakej kod to byl . Nevím jistě ale BJB. huh.gif

Mě zase ve škoda servise říkali, že to jsou právě motory BXE. Byl bych ale rád, kdyby si měl pravdu, mám taky BXE

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak chci take udelat vymenu salu.Mam najete 233tis km.Tak to nechci odkladat.

Chci se zeptat jestli muzu pouzit tuhle sadu.Jak se pozna ktere jsou horni a dolni?

http://www.cc-autodily.cz/panev-ojnicni-2_2

a srouby http://www.cc-autodily.cz/sroub-ojnice-m8-1-44

Nebo radeji koupit primo v podejne skoda

045105701B GLB -horni saly

045105701C GLB - dolni saly

045105425 - srouby

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

chlapi, jaký je utahovací moment na šroubech ojničních šálů ???

 

edit, tak už vím, 30 Nm.

 

Moje šály, motor BLS, rv. 11/2007. Najeto 160 tkm. Pravidelný servis, kvalitní olej. Ten nejhorší byl na 4 válci. Jsem rád, že jsem to stihnul než bylo pozdě ;-) Značka na šálech: Th.

post-48446-0-25735700-1449920246_thumb.jpg

post-48446-0-27999900-1449920261_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...