Přejít na obsah

svicky nebo civky?


Doporučené příspěvky

Poradite?Mam Audi A3 1,8 T Quattro,motor ARX a problem je takovej,ze kdyz je studena tak po nastartovani bud zdechne nebo blbnou otacky chvilu,vim resilo se to tu mockrat ruzne hadicky,ty jsou uz nove vetsina a stale to dela,ale ted mi i trochu houpe volnobeh kdyz uz je to zahrate.Chyba 17705 a ted i 17545,Tak jsem vymenil dnes svicky a dal nove tak uvidime.A chci se zeptat muze to byt i tim nebo i civky,ty poznam jak,jen prehazovanim?Svicky teda potrebovali.Kdyz uz se ptam tak jeste mi to dela,ze jak je motor zahratej na 90 stupnu tak na volnobeh zacne rechtat retez na vackach tak vymenit jen ten napinak nebo i retez?A do tretice,kdyz je auto studene a nastartuji a rozjedu se a vytocim volant plnej tak se mi blokuje zadni prave kolo a rozblika ESP,co myslite cidlo?Diagnostika nic nepise,protoze to nedela furt,jen studene a vytocene kola.

Odkaz ke komentáři

17705 - mezi zdrojem plniciho tlaku a škrtící klapkou je tlakový spád .. někde ucházejí hadice od turba.

 

17545 - rada valcu 1 prizpusobeni smesi (add): system bohaty

doporuceny postup: kontrola regulatoru tlaku paliva, kontrola vstrikovaneho mnozstvi paliva, kontrola odvzdusnovaciho ventilu nadrze diagnozou akcnich clenu prip vymena.

 

tak toliko rika VAG-COM o tech kodech ..

 

to rachani retezu, myslim ze ARX motor ma nejaky nastavovaci mechanismus na vackove hrideli. Tusim ze se to jmenuje prestavovac vackoveho hridele, ake by to mohlo byt v nem, ale mozna to bude jen ten napinak. Tusim ze v tehle motorech jsou napinaky hydraulicke, takze teoreticky pri zahratem motoru je olej ridsi a na volnobech muze byt nizky tlak oleje a napinak nema takovou silu a rehta .. ale nejsem si jistej jestli je i tenhle napinak hydraulickej.

 

To vytoceni kola uz se tu jednou resilo a tusim ze se na nic neprislo. Zkousel jsi vypnout jednotku ESP. Koukal jsem ze mas quatro a tam je haldex a ten je rizenej senzorem abs na pravem prednim kole. Pri prokluzu kola to sepne zadek. Je mozne ze velke zatoceni uz dela rozdil v rychlosti otaceni praveho aleveho kola takovy ze to jednotka haldexu vyhodnoti jako prokluz a sepne. Navic se do toho muze primotat ESP ktere pribrzduje jednotliva kola a nestesti je na svete .. ale jsou to jen napady ..

Ted me napada ze quattro mozna nema haldex ale torsen... kazdopadne zkuz vypnout ESP a uvidis ..

Odkaz ke komentáři

Hadice uz nevim jake,plno vymeneno,jeste to natlakuji.A ta druha chyba snad bude jen svickama,jsou tam nove tak uvidim co to zas napise.To rachtani bude asi ten napinak,jen jestli vymenit i retez,uvidime.A ano ma to haldex a dela to jen za studena a vypnul jsem ESP a myslim to taky udelalo,ale vypojim pojistku ABS a ESP tak uvidim.A jen prave zadni kolo to udela

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Jak poznam ty civky spatne?Furt mi to dela,ze rano startuji a i klidne ctyrikrat zdechne a pak chvilu blbne a bezi normal uz.Chyba 17545 stale je.Jinak ten pokles tlaku ta chyba 17705 tak to byla spatne nasazena hadice na turbu tak to uchazelo.Ale to startovani me uz stve a zahratej motor houpou trochu otacky.Tak nevim jestli ty civky.To startovani bych rekl,ze je horsi,zdechlo to jednou,dvakrat a ted uz i vickrat.Jo a nevite jestli i u Audi vymeni ty civky zdarma pokud to jsou ty spatne?

Odkaz ke komentáři

Ahoj

No to asi ve Škodovce neudělaj.Ale zavolej si do Audi nahlas jim vin číslo a zeptej se jestli na tvoje vinko nemá být nějaká svolávací akce.Třeba budeš mít štěstí a cívky ti vymění zdarma :palec:

Ve Škodovce to furt jde, už jsem se ptal, ale jakje na tom Audi to fakt netuším.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak co přišel jsi na to proč se ti blokuje to zadni kolo při prudkém zatočení za studena ? Ještě mě napadlo zkontrolovat zadní diferenciál co je za haldexem. Když hodně zatáčíš tak jedno kolo skoro sojí a to druhé jede takže diferenciál musí vyrovnávat poměrně velkej rozdíl a muže se blokovat pokud v něm je nějakej problem.

Odkaz ke komentáři

Neprisel zatim.Ani nevim co mam hledat za problem v tom diferaku?Ted resim ale ten problem se startovanim za studena na trikrat i ctyrikrat,jestli civky nebo nevim.Ted jsem koupil novou jednu a prehozena na jeden valec a furt to dela tak ju dam na dalsi a pak dalsi a dalsi.A uvidim.Tady se te rady moc nedockam jak to tak vidim.Hadice jsem natlakoval a nikde nic uz nefouka tak nevim.

Odkaz ke komentáři

A co se týče toho zadního diferáku bych to zkusil zvednout na zdviž a točit zadníma kolama jedním pak druhým pak třeba proti sobě .. pokud je v diferáku problém tak by se to mohlo projevovat škubáním nebo mírným zasekáváním toho pohybu .. ale je to taky jen úvaha :)

Odkaz ke komentáři

Zkusim,ale kolama jsem uz tocil tak jeste proti sobe.Ted ale jestli to zkusit asi kdyz je to studene,jinak mi to nedela.A s tim cidlem to bude asi podle me nesmysl na tuhle zavadu.Uvidim co napise diagnostika,jestli tam bude jeste ta chyba pokles tlaku tak kouknu znova hadice,ale ty jsou nove,vzduchove dokonce Samco a nikde to nefouka pri natlakovani.Az otestuji vsechny civky tak uvidim

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

to mi něco připomíná o víkendu sem se vrtal v bráchově oktě a našli sme pod sáním hadici odvětrání motoru takový téčko se spětným ventilem no a při pohledu do motoru to bylo s pravý strany na tom T kusu upadlí a ta hadice byla po celý dýlce asi 20cm rozpadlá neměli sme jinou tak sem našel v garáži kus opletený silnější hadice napojil to na to Tčko a vrátil zpět poměrně zážitek ta oprava původně to vypadalo že bude muset to sání dolů ale nakonec se mi to podařilo i bez toho :)

Odkaz ke komentáři

furt to pise pokles tlaku a chyba 17705.

Ahoj, měla by to být chyba mezi plnícím zdrojem a škrtící klapkou, takže by mělo jít o netěsnost hadic.Musíš to zkouknout a zjistit jestli jsou hadice v pořádku nebo jestli jsou dotažené svorky na hadicích.

 

pavel71 jakou hadici jsi měnil, víš číslo hadice z etky nebo aspoň objednací číslo???Jde o tu pětku a šestku co je v kroužku to by mohlo být to téčko a ta hadice je pod číslem 9A co jsi měnil?

post-26065-0-37726300-1361826716_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ahoj, měla by to být chyba mezi plnícím zdrojem a škrtící klapkou, takže by mělo jít o netěsnost hadic.Musíš to zkouknout a zjistit jestli jsou hadice v pořádku nebo jestli jsou dotažené svorky na hadicích.

 

pavel71 jakou hadici jsi měnil, víš číslo hadice z etky nebo aspoň objednací číslo???Jde o tu pětku a šestku co je v kroužku to by mohlo být to téčko a ta hadice je pod číslem 9A co jsi měnil?

 

je to hadice č 9A akorát u bratrovo okty šla ta do hadice do tý rozdvojený 13A na pravou stranu bratr má 1,8T 110KW :palec:

abych nezapoměl ta 13A taky ráda praská už sme též měnili :wallbash:

Upraveno uživatelem pavel71
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Tak hadice odvetrani uz uplne vsechny nove,dokonce ten ventil co je na te tluste z vahy do turba i ta plastova rozdvojka pod sanim co do ni vedou ty hadice,tam je taky myslim nejakej ventil nebo co a stale pri studenem startu nejde na 4 nebo skoro zdecha a pise stejnou chybu,pokles tlaku.Uz me to depta.Nejsem si jistej jestli jsem menil uz driv i ten ventil malej v tom tecku,ale asi ano,alekdyz do nej fouknu tak z jedne strany otevre a druhe ne tak asi funguje.Dokonce jsem vymenil i tu uplne prvni od olej filtru jak jde a furt stejne.Blow mam Forge,ale zpet do sani.Tak uz nevim co.A zere to.Spotreba neklesne pod 12,nekdy necelejch 12,prumer.To je i na Quattro hodne.Mam teda v haji i kat,pise mi to spatna funkcnost katu,ale to nema vliv urcite na to startovani a pokles tlaku.Co poradite?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak co? Už to máš v cajku? řeším delší dobu špatné starty, když auto dlouho stojí (4 a více hodin) a k tomu ještě "jakoby vynechání turba" při akceleraci.

Trošku Ti napovím - palivové čerpadlo (aspoň ho nechat změřit při těch špatných startech)

V pátek budu mít hotové právě to palivové čerpadlo, tak dám kdyžtak vědět...u těch 1.8T je to jak věštění ze skleněné koule.

 

Co jsem měnil nebo zkoušel funkčnost (v servise)- škrtící klapka, hadice, zapalovací cívky, svíčky, regulátor tlaku paliva, turbo, váha vzduchu.

 

V ten pátek jak bude Okta pod nožem ještě vyměním lambdu před katem a decelerační ventil.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Uz to nekdo vyresil a ma klid?Vymenil jsem snad vsechny hadice a stale kdyz rano nastartuji auto tak zdechne nebo blbnou tu chvilku otacky,ze to chce skoro zdechnout.Auto i dost zere 12 a neco prumer.Tu chybu uz to nepise jen mam v haji kat asi.Na spotrebu to muze mit vliv ne?Pise to 16804-rada valcu 1,system katalyzatoru-ucinek prilis maly.Ma se vytvorit nejakej readinesscod.Co to je?To se ma delat pry po kazdem vymazani chyb.Ale co to startovani rano?Fakt to cerpadlo?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...