marekczek Odesláno Únor 11, 2015 Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 Třeba o3 nemá senzor mrtvých úhlu, což je fakt geniální asistent. Opel u insignie to Ma také... Mondeo už to melo taky dávno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 11, 2015 Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 Insignia a Mondeo jsou konkurenti Superbu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 11, 2015 Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 "já se rozhodoval mezi Passatem a OIII..." to jsou ty rozdílná jídla.. Passat možná tak se Superbem tak Passat je už úplně jinde než O3, takže tady je rozhodování jednoduché, buď mám na Passata ve výbavě, kterou chci, anebo O3 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gorkzy Odesláno Únor 11, 2015 Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 Co se tyče pohodli, tak se Octavie nevyrovná ani Passatu B6, natož poslednímu. Já mam Octavii jen pro to, že nabízí 4x4 s DSG, což pro mně bylo podstatné. Jinak u mně prohrává s Golfem ve všem. Pokud se rozhoduješ mezi G a O, tak se doporučuji projet v obou autech vyšší rychlosti jak 80km/h. Do 80 je totiž v Octavii vše ok, pak to ale začíná- je odhlučněná příšerně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Napalm Odesláno Únor 11, 2015 Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 Passat B8 je jinde, stejně tak bude Sup III, ....bavím se o starším modelu...(B6,B7).... infotainment je příšerně zastaralý (8 let), to samé u Superbu II, navíc nemá aktivní tempomat, který jsem chtěl.... u mě prostě vyhrála OIII, samozřejmě i když jsem měl peníze na Passata, tak s OIII jsem ještě ušetřil, což mělo taky určitě vliv.... ^_^ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest filipi Odesláno Únor 11, 2015 Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 Diky za reakce. No, hlavni argument proc zrovna diesel je celkem jasny - spotreba. Ve firme mame z minulyho roku koupenou OII 1.6 TDI, ktera ma psanou spotrebu 4.5l a opravdu to zhruba odpovida. Jezdil jsem s ni par dni, v klidu, a ukazovalo mi to prumernou spotrebu 4.8l - a to jsem zase nejel jak plechovkar. Jezdilo se mi v tom skvele, z toho auta jsem byl nadseny (z pohledu auta vseobecne, ne volby TDI/TSI). Ridilo se skvele, delalo to vsechno co jsem chtel, na ceste to drzelo pekne, hlavne super spotreba. Od OIII snad ocekavam i neco vic. Proc tedy OIII? Predevsim se mi to auto libi (pro me snad nejkrasnejsi auto od Skody), dalsi vec je spotreba, ktera ma byt jeste nizsi nez predesla rada OII. Pak je to zminovany kufr, hezci interier.. Da se i predpokladat, ze novejsi verze jsou zdokonalenim predesle verze (ovsem netvrdim, ze to neprinese nove mouchy ). Pokud vite o nejakych chyb OIII oproti minule verzi, sem s nima. Ma nekdo tucha, predtim, nez obejdu vsechny salony v Brne, kde bych mohl testnout 1.4 TSI? V tydnu bych se chtel uz rozhodnout.. Osobne bych vic 1.4 TSI, ale zase jedinej duvod proc 1.6 TDI je SPOTREBA. Jestli s TDI budu jezdit, rekneme za 4,5l (psano tabulkove 3,8l) a s benzinem, rekneme 6,5l? .. 2l PH uz je celkem rozdil :/ To je navratnost asi za 3-4 roky.. Ocekavam vasi reakci.. Zatim mi celkem pomohly..cim dal vic premyslim o 1.4 TSI. Přátelé, zatím nevím, nechci se nikoho dotknout, nikoho urazit, ale nevím, kde jste vzali reálnou spotřebu 1.4 TSI kolem 6.5 l? Je to bohužel pro mě neuvěřitelné. Vůz jsem měl týden k dispozici, poměrně zajetý, předváděcí, najel jsem cca 1500 km, a reálná spotřeba na normálních silnicích v normálním provozu neklesla pod 8 litrů. Je pravda, že jsem občas předjížděl a využíval výkon, ale jinak velice spořivá jízda. Nemile mě překvapila ona spotřeba. Nakonec jsem zvolil 1.6 tdi. Rozhodla také cenovka, která už není nijak rozdílná (cca 20 tis dražší tdi) ve stejné výbavě, k tomu porovnejte servis - téměř stejně drahý olej, turbo, vstřiky, tedy teoreticky stejné poruchy. Bohužel nechápu, jak někdo dokáže jet za 6.5 l, nechápu to, resp. bych nesměl překročit 80 km /hod a na dálnic 120 km/hod. Rozdíl při stejné stylu jízdy! mezi TDI a TSI je cca 2 litry, tedy 60kč/100 km. Při Nájezdu 15 000 za rok, 9000,- za tři roky při takovém nájezdu se TDI vrátí. A to samozřejmě není velký nájezd, běžně kolem 25 ti / rok, a není o čem přemýšlet. 1,4 TSI je sice sportovní motor, ale sportovní jízda stojí min.8 l-10l /100 km.Je to tak, a kdo to auto vyzkoušel, musí potvrdit. Pokud s TDI jezdím za 6 l, tak jej rozhodně nešetřím. Problém je ve srovnání s 2,0 TDI, tam je takový cenový rozdíl (80 tis ) že nelze vůbec srovnávat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
aha Odesláno Únor 11, 2015 Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 filipi: Mám s motorem 1.4 TSi najeto asi 43000 km a na spotřebu 8l se mě ještě nepodařilo dostat. A to jezdím celkem svižně. Přidávám 2 fotky PP. První je cesta Praha - Prostějov po naší moderní autostrádě D1 a druhá Praha - Most a zpět. Podle průměrných rychlostí jsem se určitě neloudal... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest harleymann Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 Když tak prohlížím kupní smlouvu kolegy z práce na VW Golf 7 variant 1.4 ve výbavě Comfortline,kterého si pořídil na konci roku 2014,tak jen žasnu nad cenou..proč je u nás cenová politika VW nastavena příznivěji než škoda auto? dělá to fakt hodně.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 @filipi hele asi bude nekde chyba, ale ted v zime mimo dalnice jezdim za sest, dnes dalnici 140 tempomat za 7,1, dlohodobe za 6,6 na gumach 225, a to je prosim stara TSI v G6. P.s. mimochodem u 1,6 tdi bych tedy neprezil prevodovku, to je tragedie, jedine dsg nebo geenline .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest harleymann Odesláno Únor 13, 2015 Sdílet Odesláno Únor 13, 2015 Včera jsem se byl projet 1.2 tsi a zdá se mi to,nebo je normální,že hluk od zadní nápravy je dost silný.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest enero Odesláno Únor 20, 2015 Sdílet Odesláno Únor 20, 2015 Ahojte, oplati sa z vasho pohladu doplatit 232€ za 18ky Alaris namiesto 17 Teron? Je okrem krajsieho vzhladu auta aj nejaky zasadny vplyv na komfort jazdy pri 17 vs 18 alu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gorkzy Odesláno Únor 20, 2015 Sdílet Odesláno Únor 20, 2015 harleymann: u octavie je hluk odevsad "normalni" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hrdibor Odesláno Únor 20, 2015 Sdílet Odesláno Únor 20, 2015 Zdravím, chystám se koupit O3 Combi 1.4TSi a v poslední nabídce se mi objevila položka "Baterie 280A (60Ah)". Nevíte někdo jaká se standardně dává baterie? Mám lehkou obavu jestli to není málo. Co se týká výbavy, tak to bude Ambition+. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 Tohohle bych se vůbec nebál - za jedno v ŠA auto ví, co tam mají dát a za druhé tahle zbytečná obava o velikosti baterie je dobrá tak u iPhone, ale u auta, kde se po každém nastartování baterie dobíjí, je zbytečná.Jeden malý příklad z praxe - přes rok jsem jezdil s baterií se 40% kapacitou a neměl jsem jediný problém, to snad mluví za vše. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest harleymann Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 harleymann: u octavie je hluk odevsad "normalni" něco na tom bude,dnes jsem se byl projet s Golfem 7 variant 1.2 tsi a musím říct,že velká spokojenost..není to sice motorizace kterou chci,ale paráda.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hrdibor Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 Tohohle bych se vůbec nebál - za jedno v ŠA auto ví, co tam mají dát a za druhé tahle zbytečná obava o velikosti baterie je dobrá tak u iPhone, ale u auta, kde se po každém nastartování baterie dobíjí, je zbytečná. Jeden malý příklad z praxe - přes rok jsem jezdil s baterií se 40% kapacitou a neměl jsem jediný problém, to snad mluví za vše. Nepochybuji o ŠA, ale o prodejci. Nikde v žádné nabídce jsem neměl ani zmíňku o tom, jaká bude baterie a po tom, co jsme se dohodli na nějaké ceně a nechal jsem si připravit finální nabídku, je tam baterie speciálně uvedená. Zarazilo mě to a pátral jsem, po NETu, jestli zjistím, jaký standardní akumulátor se do téhle O3 dává, ale bezúspěšně. Byl bych klidnější, kdybych věděl, co se tam normálně dává. Pokud byste se mi někdo mohl podívat, byl bych rád. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 (upraveno) 60ah a 280A na 1.4 TSI je v pohodě... tuhle baterku sem měl i u 2.0 TDI CR. Upraveno Únor 21, 2015 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hrdibor Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 OK, díky moc za uklidnění. Trochu mě vyděsilo, že je to tam specificky uvedeno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 silnější - 72 Ah je pro auta s webastem, spíše než o kapacitu je lepší se zajímat o typ, pokud je SS, tak k tomu musí být i příslušný typ baterie 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hrdibor Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 silnější - 72 Ah je pro auta s webastem, spíše než o kapacitu je lepší se zajímat o typ, pokud je SS, tak k tomu musí být i příslušný typ baterie SS nebudu mít, takže z tohoto pohledu je to OK. Kapacita sama o sobě taky asi OK vzhledem k výbavě a k tomu, že je to benzín. Měl jsem spíš obavy o startovací proud. Když koukám na e-shopy s autobateriemi, tak se startovací proudy pohybují nejvíce 400A+. Těch 280A se mi zdá málo, ale je to jen pocit. Proto se ptám tady :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest harleymann Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 kapacita baterie podle mne nedělá kvalitu startování.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek22 Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 Pro zajímavost v RSech (v základu, se start/stopem) jsem našel: Varta 69Ah benzín: 360A, EFB technologie-tj. vyztužené desky nafta: 680A, AGM technologie-tj. skelné vlákno 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Napalm Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 680A to je síla, tím nastartuješ i Tatru 813 Mimochodem silnější baterie (vyšší proudy a vyšší kapacita) může taky souviset se Start-Stop (alo to už teď mají snad všechny OIII) a nebo taky s přídavným nezávislým topením.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 22, 2015 Sdílet Odesláno Únor 22, 2015 mimochodem, baterka pro SS je o dot dražší než klasická, řádově klidně i o 50% 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Únor 22, 2015 Sdílet Odesláno Únor 22, 2015 kapacita baterie podle mne nedělá kvalitu startování.. To nedělá, však řešil startovací proud a ne kapacitu. 680A to je síla, tím nastartuješ i Tatru 813 Mimochodem silnější baterie (vyšší proudy a vyšší kapacita) může taky souviset se Start-Stop (alo to už teď mají snad všechny OIII) a nebo taky s přídavným nezávislým topením.... Já mám v RS AGM a podle mne by AGM měla být v každém autě se Start Stop systémem, klasická baterie to moc dlouho dávat nebude. mimochodem, baterka pro SS je o dot dražší než klasická, řádově klidně i o 50% Měla by tomu odpovídat i životnost. A jsou tu další výhody jako bezpečnost (nevyteče elektrolyt), nízké samovolné vybíjení, atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 22, 2015 Sdílet Odesláno Únor 22, 2015 No nevím, komu kdy vytekl elektrolyt?, otázka životnosti se teprve ukáže a samovolné vybíjení je nepodstatné, spíše se vybíjí proudem do auta v režimu stand-by, jo a kdo máte AGM baterie, tak pozor - musíte mít nabíječku vhodnou pro tyto baterie. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hrdibor Odesláno Únor 22, 2015 Sdílet Odesláno Únor 22, 2015 kapacita baterie podle mne nedělá kvalitu startování.. Kapacita mě netrápí, mám spíš obavy o startovací proud. Jinak máš samozřejmě pravdu, opomenu li extrémy jako podseklá kapacita akumulátoru a velmi nízké teploty. Pro zajímavost v RSech (v základu, se start/stopem) jsem našel: Varta 69Ah benzín: 360A, EFB technologie-tj. vyztužené desky nafta: 680A, AGM technologie-tj. skelné vlákno Díky, 360A vs 280A už není tak velký rozdíl, tak to snad bude OK. To All: Důvod proč to řeším je, že mám podezření na to, že mi prodejce dal "slabší" akumulátor než je standardně dodávaný (vysvětlení viz moje předchozí posty). Pokud byste někdo měl +/- stejnou O3 doma a dali vědět, jakou tam máte baterii, tak by mi to moc pomohlo. Potřeboval bych to vědět, ale do zítra, protože odpoledne si auto půjdu objednat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Napalm Odesláno Únor 22, 2015 Sdílet Odesláno Únor 22, 2015 No nevím, komu kdy vytekl elektrolyt? No u nás doma před dvěma měsíci ^_^ ... dával jsem bráchovi novou baterku (obyč.) pod stromeček... a ho nenapadlo nic lepšího, než ji při vybalování otočit vzhůru nohama... z koberce to naštěstí šlo snadno, stačilo to rychle rozředit vodou (mokrým harem)... taky jsem si myslel, že to dneska už není možné, ale baterie mají v horní části malé otvory na odvětrávání... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Únor 22, 2015 Sdílet Odesláno Únor 22, 2015 no tak to potom jo, takový lidský činitel jsem tedy nepočítal jako možný 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest harleymann Odesláno Únor 22, 2015 Sdílet Odesláno Únor 22, 2015 :D příště nic takového dětem pod stromeček nedávej.. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.