Přejít na obsah

olej prevodovka


Doporučené příspěvky

Ne, do servisu, ale ptal jsem se ještě, ať mi napíšou přesný typ, protože ta cena se mi zdá nízká a už se mi zatím nikdo neozval. Ale když jsem zjistil, že dole je imbus, tak se do toho asi pustím sám, ještě uvidím. :palec:

 

Tak ze servisu se ozvali, ale nabízel mi na výměnu škodovácký originál http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g060726a2-prevodovy-olej-sae75w-1l-fabia-fabia-2-roomster-octavia.html

Odkaz ke komentáři

Tak dnes jsem nechal vyměnit převodový olej v autorizovaným servisu Škoda. Cena 450,- za olej + 200 práce. Takže se to dá. Hned jak jsem vyjel ze servisu, tak znatelný rozdíl, řazení jde lehko jak v novém autě. Budu to sledovat dál a pak napíšu, jestli se zlepšilo i to horší řazení jedničky.

Odkaz ke komentáři

No po vymene som aj ja pozoroval hned rozdiel, najma pocitovo,ze prevody isli lahsie, az bolo citit,ako idu ozubene kolesa v prevodovke lahko :D . A tiez som maval problem s radenim jednicky, ale postupne po vymene sa to zlepsovalo a zlepsovalo a teraz aj na krizovatke ked dam neutral a potom na zelenu rovno do jednicky, tak tam zaskoci ,aj ked niekedy je citit trosku mensi odpor, no zlepsilo sa mi to o 80 percent. Rozmyslam,ze po cca. 30 000KM prevodovy olej vymenim zas a potom ho tam uz necham dlhsie. Aj ked som cital od nejakeho technika z audi,ze odporuca menit prevodovy olej kazdych 30 az 40 tisic km . Najma kvoli strate antikoroznych vlastnosti oleja po dlhsej dobe a aj toho,ze ked je auto prevadzkovane v zime, tak pri minusovych teplotach ked sa prevodovka zahreje,orosi sa aj zvnutra a steka tam kondenzovana voda a to nerobi dobre kovovym castiam,synchronom atd.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
  • o měsíc později...

Vím jen, když jsem na to ptal kamaráda automechanika, tak mi říkal, že když se nastavují rozvody, tak musíš mít různé části motoru na určitých značkách, tzn. klikovku, vačku apod. a právě poloha kliky se určuje přes ten kontrolní otvor, který je zaslepen plastovým špuntem. Schválně se podívej u tebe na převodovku a zjistíš, že tam žádné čidlo rychloměru nemáš, ale máš tam taky ten špunt ;)

 

Pokud máš jiné informace, tak se rád poučím... :)

Odkaz ke komentáři

Je to už několik let, co jsem se na to ptal (takže si to do podrobna nepamatuju), ale určitě mi říkal, že to je kontrolní otvor pro nastavení motoru (rozvodů). Pokud ještě chodíš do školy, tak se tam na to někoho zeptej... ;) Fotku určitě udělej, ale určitě to tam taky tak budeš mít, tzn. jen plastový špunt ;)

Odkaz ke komentáři

V té díře jsou fakt vidět zuby setrvačníku a v jednom místě má právě setrvačník značku a ta slouží při nastavení motoru myslím že do horní úvrati. Jinak ty obaly převodovek jsou celkem staré a dříve v té díře byl snímač otáček, to bylo u motorů s jednobodovým vstřikování.

Odkaz ke komentáři

Je to kontrolní zátka, když nastavujesš rozvody, můžeš si to tam zkontrolovat, ale nemusíš, poznáš tak třeba to, jestli nemáš posunutou řemenice na klice, jako jsem měl já, jelikož se mi střihul klínek.

Dále to slouží pro nastavení předstihu (u 1.6 55kW) nablikává se tam předstih stroboskopickou pistolí.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...