Přejít na obsah

Posilovač řízení


Gerdy

Doporučené příspěvky

Zdravím, těžce se mi točí s volantem jako by byl bez posilovače a vydává to zvuk jak když tam není kapalina.

Přitom tu jsem tam nalil trochu nad max kdyby náhodou někde unikala, ale změna žádná a ani kapalina neuniká.

Na 205 to šlo hůř, ale na 225 jsem už v háji :D

 

Napadá někoho co bych měl vyměnit? Jestli řízení nebo čerpadlo posilovače řízení?

 

Díky za na informace :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravím, těžce se mi točí s volantem jako by byl bez posilovače a vydává to zvuk jak když tam není kapalina.

Přitom tu jsem tam nalil trochu nad max kdyby náhodou někde unikala, ale změna žádná a ani kapalina neuniká.

Na 205 to šlo hůř, ale na 225 jsem už v háji :D

 

Napadá někoho co bych měl vyměnit? Jestli řízení nebo čerpadlo posilovače řízení?

 

Díky za na informace :)

 

Já musel měnit servopumpu kousala se :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...

Ahoj chci se zeptat zdali je normalní že když dám klíček do 1 polohy kontrolka posilovace se rozsvítí červeně a normalně zhasne jako všechny ostatní, akorát nevím proc jen tahle červevně a ostatni normalně žlutě ? Nebo se jedná o nějakou závadu ? Předem díky za odpovědi.

 

Ps. Později dodám i foto.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Kdyz slapnes na plyn pri neutralu a stojicim aute, tak jde taky kolama tocit lip? Prijde mi to jinak normalni, na miste se vzdycky kolama zataci hur, pac se neodvaluji.

Při neutrálu a sešlápnutím plynu jde točit mnohem líp...Bez plynu jako by posilovač nebyl...

Spíš jak jde točit volantem když je motor vypnutý, jestli to je stejné. Ale určitě bych začal klasikou - kontrola oleje. Pak s epodívat na řemen pohonu klimatizace. Dobíjení ti nesvítí? Pak by to už mohlo být samotné čerpadlo.

 

Při vypnutým motoru je to stejný jako při neutrálu bez plynu. Olej je už 2x vyměněn, ale chyba stejná. Jaký řemen? Klimu nemám:-) Dobíjení nesvítí. Čerpadlo mě taky napadlo, ale potřebuju se poradit se zkušenými:-) Nejsem v tom kovanej...

Odkaz ke komentáři

Ma na mysli ten remen, co Ti pohani servocerpadlo, jestli je ok.

 

EDIT: vlastne asi jo, kdyz to pri vyssich otackach funguje..

 

No v nízkých otáčkách nejede skoro vůbec. Mám teď chlápka, který prodává čerpadlo za 600,-, 120.000tis najeto tak nevím jestli po tom mám jít...Výměnu udělám v garáži, jde o to jestli to je fakt tím čerpadlem:-/ Abych neměnil čerpadlo, pak servo řízení a pak to a zas tohle...Aspoň trochu jistotu bych chtěl mít:-)

Odkaz ke komentáři

Když se tu řeší posilovač , tak se taky zeptám. Volantem jde otáčet relativně dobře, ale jakmile se otáčím o každých 90 stupňů, tak v tu chvíli to vypadá, že nejde posilovač. Nevíte, co to může způsobovat?

 

Tak jsem se dostal do fáze, kdy můj problém budu řešit. Známý mechanik mi řekl, že bude potřeba vyměnit řízení. Proto se chci zeptat, co koupit. Jestli použité řízení, které by mělo být podle prodejce v pořádku, nebo mám koupit nové? Jde mi o to, že to použité řízení vyjde třeba i na 1/4 ceny nového. Děkuju :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...