Přejít na obsah

volant z OIII do OII


Doporučené příspěvky

Jestli je to cena i s airbagem (a kabelem), tak to opravdu tak je to fajn, já zabrouzdal na německý ebay a za 4500 (s poštovným) mám tří ramínko s pádly (tlačítka index G) ve velice pěkném stavu.

 

Teď už jen ten airbag a budu cca o 1000 levnější oproti novému dle cosby, ale je to věc každého jak na to jde.

 

 

Odkaz ke komentáři

Ale no tak, v odkaze na rosstech je jasny vypis jednotek a je tam i słoupecek jakou verzi LIN sbernice podporuji. Problem fl volantu je ten, ze tlacitka jsou uz LIN 2.0, s timto protokolem ale stara elektronika preFL vozu neumi komunikovat, jednotka s indexem CH to umi prelouskat, srozumneno?

 

Potom je tu jeste rozdil v tom, jak je vlastni podvolantovka udelama, jestli samostatne ci je soucasti krouzku atd atd atd.

 

Uz od uvedeni FL octy se vsude pise, ze je potreba jednotka s indexem CH, nehledal bych v tom jinou levnejsi cestu, proste neni

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak po instalaci k volantu se s váma podělím o moje poznatky protože jsme to tady nebyl schopen srozumitelně najít.

 

Volant z O3 bez multifunkce jde do O2 po upravení konektoru k airbagu. Nový se odstřhnul a připájel starý. Stejně by to mělo fungovat i u starších aut.

 

Co se týče věnce ten u O3 3ramínko je určitě tenčí než O2 FL. Ten byl super.

 

Já jsem měnil v OII předface r.v. 2008 volant za 3ramínko z OIII bez multifunkce a žádný konektor jsem přepájet nemusel (konektor byl stejný), vyměnil jsem volant i airbag pouze kus za kus... (původní volant byl gumový 4ramenný z OII předface)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Přátele můžete mi někdo pomoct? Mám Octavii 2, 2007 elegance. Vymenil jsem podvolantovku za 1K0953549CH, k tomu je kroužek 1K0959653C + multifunkcni volant z Yety 3T0959537..Volant svítí, troubí, na každé straně mi jde 1 tlačítko .Ted mi ale svítí ESP, Volant, ABS a nemohu se toho zbavit.Nejde mi to nijak nastavit nastavit. Muže to být špatným nakodováním podvolantovky či volantu ? Díky

Odkaz ke komentáři

1. Nastartovat
2. Sešlápnout brzdu - rozblíká se ESP
3. Jet rovně 20m
4. prutce doleva až na doraz, udělat kolečko, pak do prava udělat kolečko
5. kontrolky zhasnou
6. bezpečnostní přístup 40168
7. zakladní nastavení - skupiny 060 - start
8. v druhém okénku je OK a pak hodnota -1,5 - 1,5
9. ukončím komunikaci, vypnu diag a vypnu klíček.

 

2 minuty google

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...