Přejít na obsah

cuká na benzin na LPG jede dobře


Doporučené příspěvky

Zdar všem, mám problém s mojí octou 1,6 75kw rok 2004, při jízdě na plyn jede jak má nic nehlásí problém prostě jezdím, ale na benzin je to problém, mám jasno v tom že je to na benál chudý a na lpg v pohodě, měřeno diagnostikou na korekci...

Auto jede na 4válce, zapalování nevynechává vyzkoušeno v tahu když přepnu do plynu auto vystřelí a jezdí normálně.Tím jsem vyřadil problém se zapalováním.Vyměnil jsem paliv filtr-žádná změna, trochu do aut dělám tak jsem šel po tlaku paliva, před regulátor tlaku jsem vřadil manometr, auto natočil tlak cca 2,6barů, když jsem vypnul podltlak na regulátoru tlak vyskočil na cca 3bary.což by asi mělo být dle všech odborných rad.Ale jak mile přidám plyn tlak s otáčkama klesá na 2,1 barů což je s nějvětší pravděpodobností ona příčina problému.Protože tlak v systému má být neměnný 2,5barů.

Na zkoušku jsem zkusil kleštěma přiškrtit zpětné vedení paliva a tlak vzrůstal vypadalo to že se i motor uklidnil a začal chodit aspon na volnoběh.

Napadlo mě změřit tlak paliva přímo na výstupu z čerpadla a tím zjistit jestli je čerpadlo opravdu k.o.

Naměřil jsem tlak 6 barů po 15min klesl na 5,2 barů což je velmi dobrá hodnota.

Za každý názor předem dík.Mám podezření na regulátor tlaku nebo vstřiky.

Auto mám týden tak nevím co historii nic ani o servisování.Pokud mi někdo poradí jak diagnostikovat dál nebo by se našel nějakej týpek se stejným motorem co by na zkoušku půjčil regulátor nebo váhu vzduchu dějte vědět nejlíp vysočina...

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...
  • o rok později...

Ahoj, nedávno jsem řešil úplně stejný problém. Na LPG auto jelo jak střela , ale na benzín bylo strašně utahané, ukuckané prostě se s tím nedalo jezdit. Po napojení na diagnostiku zjištěna nemazazelná chyba na Lambda sondě 1 a 2. Po výměně auto ožilo tak, že nikdy v životě tak supr nejezdilo. Akorát byl problém při výměně, protože našla povolit a ohřívat autogenem auto na LPG by se neodvážil ani sebevrah. Tak nakonec celý výfuk dolů a nahřívání a povolování ve svěráku :-( a finální spotřeba spadla o 1l na LPG

 

Odkaz ke komentáři
  • o 5 let později...

Ahoj. 

Vim ze uz je to tu starsi prispevek, ale mam presne stejny problem. 

Seat Altea 1.6 75kw benzin/lpg a cuka na benzin. Diagnostika ukazala vadnou lambdu 1,takze vymena to snad vyresi. 

 

Uz nejaky cas po nastartovani kolisani otacek, nez se preplo do plynu. 

Nedavno jsem vyjel plyn a jel na benzin. Po cca 20km uz velke cukani. Doskakal jsem na benzinu, dal LPG a jelo ok. 

 

Muj dotaz je. 

 

MOHU JESTE DOJET CCA 300KM NA PLYN ANIZ BYCH SI ZPUSOBYL VETSI PROBLEM? 

Odkaz ke komentáři

Pokud na plyn jede motor dobre, tak v pohode tech 300km muzes ujet. Jinak si myslim, ze mas zacpany benzinovy vstriky. Bud je nech vycistit ultrazvukem nebo zkus koupit cistic palivove soustavy a cely ho nalej do nadrze s benzinem. 

Jeste me napada otazka, jak dlouho mas benzin v nadrzi? 

Upraveno uživatelem Konny
Odkaz ke komentáři

O vstrikach jsem taky premyslel ze muzou byt ucpane. 

Tak cely muj pribeh:

Na diagnostice vymazal kontrolku lambdy a vyjel jsem na dalsi cestu. 

Benzin je novy+plus jsem dal cistic.... zkousel jsem to projet ze se to zlepsi. Ujel jsem asi 100km po dalnici uplne v pohode, pak prepnul do plynu a najel dalsich 500km. Po vyjeti plynu znovu asi 50km na benzin(to vse v jeden den). Pak 5 dni courani po meste na benzin s cisticem, vse ok. 

Pak navrat znova asi 650km.

Vyjel jsem na plyn a po vyjeti nadrze jsem hledal benzinku na dotankovani. No a to jsem uz popisoval drive, ze jsem doskakal na benzinku. 

 

Dulezita informace. To uz zase svitila kontrolka motoru/lambda, do te doby jelo ok

Odkaz ke komentáři

Ok, diky. 

Co jsem vycetl tak vse sedi na lambdu. 

Pada v nizkych otáčkách, klepe, zvysena spotreba cca 1,5l, obcas lhce zakouri.... 

Pristi tyden jdu na diagnostiku. 

 

Pres kamose uz mam predzamluvenou lambdu. Dobra znacka 3300kc, prumer 2300kc.

Vzit lepsi nebo prumer? 

A kolik pak cca prace za vymenu, nevis? 

Odkaz ke komentáři

Zalezi jak moc spatne pujde lambda povolit. Nekdy se musi sundat cely predni dil vyfuku a autogenem poradne lambdu nahrat, jinak nejde ze zavitu povolit. Cena prace by mohla byt do 1000 Kc. 

Jinak i ta cena za lambdu se mi zda byt dost vysoka. Ja si pres internet objednaval lambdu Bosch a stala tusim kolem 1700 Kc, takze si nejdriv zjisti co je to za znacku popr. jestli to za tu cenu neni origo Skoda dil... 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...