Lucasse Odesláno Duben 30, 2013 Autor Sdílet Odesláno Duben 30, 2013 (upraveno) Cvakani jsem nahral na video, co to muze zpusobovat? Zaclo to delat asi u 1600km. EDIT: Vyřešeno, dělala to nějaká podělaná plastová pojistka. Upraveno Květen 4, 2013 uživatelem Lucasse 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Libor F. Odesláno Květen 1, 2013 Sdílet Odesláno Květen 1, 2013 Fólie tomu sedly. Bez nich si svoje auto nedovedu představit. Vadí mí, že by bylo vidět dovnitř, potřebuju soukromí. Mám vzadu 20%, vpředu 35% a pruh na čelním skle mám 20%. Při poslední policejní kontrole měli jen řeči kvůli tomu pruhu, že to tam nesmí být, tak jsem řekl, že to je stejně široké, jako ty originální pruhy, a že to ve výhledu nevadí. Moc to neřešil a nechal mě odjet. Přední okna neřešil vůbec. Já mám celkem štěstí na policajty. Tvému autu by slušela větší kola nebo alespoň podložky dozadu, protože je máš strašně zapadlá. Jinak bílá je moc hezká! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 1, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 1, 2013 (upraveno) Libor F.: Taky doufám, že s pruhem na čelním skle nebude problém. Určitě ale proti slunku dost pomáhá, íkdyž jsem si nezačátku na to musel chvíli zvykat. A s fóliemi na předních sklech by byla otázka času, než bych platil pokutu.. Jinak už pokoukávám po 18" černých kolech, který bych chtěl.. Snad ale časem, teď musím zase šetřit :D Ale zajímají mě ty podložky, který zmiňuješ - máš pravdu, zadní kola jsou celkem zapadlý. Co jsou ty podložky zač? EDIT: tak uz jsem pohledal na netu :) Vypada to dobre. Jednodussi reseni nez zmena kyvky na motorce :D Jsou s tim spojene dalsi nutne veci jako geometrie vozu, vyvazovani atd..? Popr. nejaky starosti? :) Nebo staci doma nasadit a dal jezdit? :) Upraveno Květen 1, 2013 uživatelem Lucasse 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Libor F. Odesláno Květen 2, 2013 Sdílet Odesláno Květen 2, 2013 Podložky mám 1,5cm na léto a 2cm na zimu (ty 2cm mi na letních 18" dělaly problém, že se mi obrušoval podběh). Potřebuješ k tomu ještě delší šrouby. Já jsem jezdil 2 roky bez upravené geometrie, vykašlal jsem se na to, ale má se to udělat, mohly by se více sjíždět vnitřky gum, ale to jsem nijak nepoznal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 8, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 8, 2013 Super, po diplomce se na to vrhnu :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Květen 10, 2013 Sdílet Odesláno Květen 10, 2013 Neni na celnim okne znacka se sipkou?po tu se to smelo lepit, byla v oblastimkde koncily ty pruhy z vyroby ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 10, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 10, 2013 Bohuzel, zadnou sipku na celnim skle sem nezpozoroval, zase jsem to tak nezkoumal, ale zkusim jeste kouknout detailnejc. Podle firmy, ktera mi instalovala folie, nesmi pry folie zasahovat do vyhledu ridice, coz mi prijde dost spekulativni a trochu blbost (muj nazor). Dale mi ukazovali vselijaky vyhlasky a "povoleni", ze zrovna tyhle folie tam muzou byt :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Květen 11, 2013 Sdílet Odesláno Květen 11, 2013 (upraveno) šipky, resp. malé horizontální čáry jsou vždy jen na čelních sklech s pruhem. Vím, že to není úplně směrodatný, ale v Německu (tzn. dle EU-směrnic) lze na čelní sklo nalepit pruh do maximální šíře 10 cm (max. 10% plochy čelního skla!). De facto platí, že mezi pruhem a vrcholem stírané plochy musí být alespoň 1cm místa a nesmí to bránit při přímém výhledu z místa řidiče. Řešil jsem to před dvěma lety u VW při polepu vozů... Toto byly maximálně přípustný rozměry... a u Scirocca už to bylo při pohledu zevnitř moc. Maximálně přípustná výška pruhu: VW Scirocco - pohled z vozu ven. Vadilo to např. u semaforů, kde nebyly vidět ani ty spodní EDIT: pruh zkrátka nesmí zasahovat do stírané plochy stěrači V zóně "A" se nesmějí provádět žádné opravy (např. zatavení díry po šutru) V zóně "B" je možné opravovat díry až do maximální velikosti průměru (mám pocit do max.1,5cm). Ale nevím, jak na to bude koukat technik na STK v ČR. V Německu třeba stačí, když máš spodní část toho pruhu v tónované fólii, skrz kterou je normálně vidět a NEZKRESLUJE barvy! Upraveno Květen 11, 2013 uživatelem Honza9007 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 11, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 11, 2013 Super Nechal jsem si ten zatmanovaci pruh delat do te casti, kde zacina pridelavaci cast zpetneho zrcatka. Pak vyzkousim se steracema kam az dosahnou :lool: Jo, se semaforama to znam moc dobre.. :D Ale zase zalezi jak daleko pred nimi zastavis, tak to je celkem spekulativni :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Květen 11, 2013 Sdílet Odesláno Květen 11, 2013 u toho Scirocca musel člověk stát tak 30 metrů před semaforem, aby je viděl :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 20, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 20, 2013 Postrehy ohledne spotreby: Dnes najeto 145km při průměrné spotřebě 5,6l/100km (PP), průměrná rychlost 66km/h. Většinou okrsky. Chvílema pohoda, klideček, couračka za kamionama, jindy ale plněj při předjíždění, takže úplný lechtání to nebylo. Jinak k dnešnímu dni najeto cca 2450km při průměrné spotřebě 6,1l/100km. Je ale nutný brát trochu rezervu PP. Někdy se přepočítá skoro k -0,5l, jindy k +0,1l. Že by bylo potřeba seřízení? Co se týče fólie na čelním sklu, tak jsem koukal na stěrače a celkem mě překvapily kam až ty mršky dosáhnou :D Mám přesah takových 5cm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 21, 2013 Sdílet Odesláno Květen 21, 2013 Tyhle nové TSI mají, co tak koukámna reference od všech, dost dobré spotřeby, dá se s nimi jezdit za méně než se starými, myslím, že je dost znát chlazení svodů vodou, která se tak rychleji ohřívá, protože stará koncepce dost žrala právě za studena, dlouho trvalo ohřívání motoru a tím byla dost vysoká spotřeba. Co máš za kola a pneu? 16´´? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 21, 2013 Sdílet Odesláno Květen 21, 2013 Jardo podle tech fotek to vypada na 17"Teron kde skodovka dava klasiku 225/45 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 21, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 21, 2013 Jak píše Olaf, jsou to 17" Teron s Dunlopama Sportmaxx RT 225/45R17 91W. Asi je hodím do černýho komaxitu a nechal bych si je na zimu a na léto bych pořídil 18". Jinak podvozek při troše výšší rychlosti nic moc - moc nedrží stopu. Takže půjde nejspíš trochu dolů a přitvrdit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 21, 2013 Sdílet Odesláno Květen 21, 2013 (upraveno) Jak píše Olaf, jsou to 17" Teron s Dunlopama Sportmaxx RT 225/45R17 91W. Asi je hodím do černýho komaxitu a nechal bych si je na zimu a na léto bych pořídil 18". Jinak podvozek při troše výšší rychlosti nic moc - moc nedrží stopu. Takže půjde nejspíš trochu dolů a přitvrdit. tak to je pěkná spotřeba s gumama 225 , hmmm podvozek je nervozní? takže přeci jen je ta náprava někde znát? Upraveno Květen 21, 2013 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 21, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 21, 2013 Řekl bych to tak - pro normální ježdění není problém a nemám výhrady, ale jakmile chce řidič jízdu už trochu přiosřit, jet rychlej, tak je podvozek nestabilní a je potřeba na to dávat pozor. Včera, když sem tomu naložil a pak potřeboval rychle zabrzdil, auto mělo náznak se kroutit. Nepříjemnej pocit. Škoda, že víceprvkovou nápravu nedali i na 1.4 TSI. Když jsem jel naposled s OII Combi (1.6 TDI) delší trasu, auto jsem si strašně vychvaloval. Podvozek super. Podle subjektivního pocitu lepší jak u mé OIII. Ale je to tak půl roku co jsem s ní jel. Chci, až budu mít trochu víc času, si ji zase půjčit. Budu mít už jízdu v OIII "zarytou" pár tisíc km, takže by mi ta náhlá změna řekla víc, než po půl roce. Je ale potřeba brát v úvahu to, že mi přijde moje OIII vyšší a podvozkově komfortnější (myšleno tak, že OII Combi byla v podvozku tužší, takže zákonitě při jízdě líp držela). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 21, 2013 Sdílet Odesláno Květen 21, 2013 Řekl bych to tak - pro normální ježdění není problém a nemám výhrady, ale jakmile chce řidič jízdu už trochu přiosřit, jet rychlej, tak je podvozek nestabilní a je potřeba na to dávat pozor. Včera, když sem tomu naložil a pak potřeboval rychle zabrzdil, auto mělo náznak se kroutit. Nepříjemnej pocit. Škoda, že víceprvkovou nápravu nedali i na 1.4 TSI. Tak přesně takový pocity a zkušenost mám taky, do písmene stejné hodnocení podvozku po mých zkušebních jízdách .... :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luigi5 Odesláno Květen 21, 2013 Sdílet Odesláno Květen 21, 2013 Chcete tim rict ze O1 je oproti tomu motokara? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalR Odesláno Květen 27, 2013 Sdílet Odesláno Květen 27, 2013 Chtěl bych se zeptat majitele jak svítí ty obyčejný světla? Objednal jsem bez xenonů a teď jen doufám, že to nesvítí hůře než O2 facelift, když to nemá ani ty světla s čočkou. Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 27, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 27, 2013 Světla jsou dostatečný, toho bych se nebál ;) Jezdím s tím úplně bez problémů. Připlácet za bi-xenony 20tis mi příjde celkem šílený. Podle mě předražený. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalR Odesláno Květen 27, 2013 Sdílet Odesláno Květen 27, 2013 No kdyby to bylo 20 tisíc, ale ještě musíš vzít light assistant a jsi na 30k.. Raději jsem ty peníze dal do motoru a podvozku :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 27, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 27, 2013 Udělal si dobře Ehm, světla za 30 tisíc ... jak říkáš, radši ty prachy dám do podvozku. Takovej víceprvek.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Květen 27, 2013 Sdílet Odesláno Květen 27, 2013 A já musím říct, že na OIII bych ty bi-xenony prostě musel mít. Nevím, které jiné auto příplatková světla vzhledově tak prospějou jako OIII (OII FL měla aspoň halogeny s čočkama). A nijak nechci psát, že halogeny na OIII svítí špatně (nemám vyzkoušeno), ale nikdy nebudou svítit tak dobře jako xenony, které jsou svou intenzitou někde jinde a prosvítí kraje vozovky, kde halogeny už nedosáhnou, takže já bych raději po každé, kdy bych jel po tmě lépe viděl, než měl víceprvek, o jehož přidané hodnotě se pořád vedou debaty, a který řadě lidem s OII za krátkou chvíli způsobil akorát nerovnoměrné sjetí pneumatik, které tak začaly hučet. Ale je to o prioritách :). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lucasse Odesláno Květen 27, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 27, 2013 Jak říkáš, je to o prioritách. Bi-xenony budou bezesporu lepší a i bych je rád měl na autě..ale..stojí to za 30tis? Za mě ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 27, 2013 Sdílet Odesláno Květen 27, 2013 Nerovnoměrné sjetí na OII mělo jiné příčiny než víceprvkovou nápravu, stávalo se to na 17´´ kolech a bylo to špatnou geometrií už z výroby,(později se při reklamacích v servisech přenastavovala) podobně jako svého času sjíždění pneu na prvních Touaregách 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Květen 27, 2013 Sdílet Odesláno Květen 27, 2013 jar_da: dobře, jen kamarád ten problém teď řeší - auto na geometrii min. 1 za rok, malý nájezd km po kvalitních cestách a už se mu vzadu nerovnoměrně sjela druhá sada sedmnáctek (v servise potvrdili opět špatnou geometrii), tak je otázka, co to rozhození může u takového auta způsobovat, ale třeba je to problém u jednotlivého vozu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Květen 27, 2013 Sdílet Odesláno Květen 27, 2013 hosi trosku sa zapojim do debaty. jar_da tu geosku na o2 co si pisal vyssie staci ak sa nastavi v hoc akom servise alebo treba aby sa to dalo do skoda servisu??? ja som robil geo ale nie v skodovke a mam tiez 17tky tak preto sa pytam ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 28, 2013 Sdílet Odesláno Květen 28, 2013 No já mám kámoše právě taky se 17´´, klasika na LaK, má už třetí tohle auto a na prvním právě problém, takže jsem kolem toho zjišťoval co a jak a dopadlo to na info, že u kol 17´´ je jiné nastavení geometrie než na jiném průměru gum, od tý doby má pokoj měl pokoj a má dodnes i na tom dalším i současném autě, proto taky kupoval na zimu 17´´ kola, aby nemusel měnit nastavení geometrie. Ve škodovce moc dobře ví, jak nastavit 17´´ kola, ale tam vidím problém v tom, že si můžou vyjet VIN a nastavit geošku podle VINu, pak jsou ti co neměli 17´´ z výroby trochu nahraní, prostě udělat geometrii jako na LaK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ViktorMPI Odesláno Květen 28, 2013 Sdílet Odesláno Květen 28, 2013 Jo takhle, on má na zimu 16", takže předám info, díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalR Odesláno Květen 28, 2013 Sdílet Odesláno Květen 28, 2013 ViktorMPI: Tak vzhled je to nejmenší co mě trápí.. Obyčejný Xenon mě zase tak neuchvátil, ale jak to má AFS, tak je tam rozdíl velkej a kdybych jezdil často večer asi bych neváhal. Nejde přeci jen o víceprvek, ale taky o trochu lepší motor :) Pro mě je na autě důležitý motor a podvozek, pak teprve řeším podobně předraženou výbavu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.