Přejít na obsah

Octavia RS 2.0 TDi 125KW BMN


Doporučené příspěvky

Zdravim vas mam tenhle problem, auto jezdi teměř normalně, ale jednou 100km - 250km se projevi že motor stratí výkon a turbo začne brat až ve 2500-3000ot, a co je zajimavé že to duní do výfuku a tak zajimavě to brblá. Někdy to hodí i do nouzáku. Jinak to nepíše nic.

 

Vstřiky vyměněné,vyčíštěná klapa i EGR, nové podtlakové ovladaní turba, Provrtaný DPF.

 

Už si stim opravdu nevíme rady...Děkuju :-(

Odkaz ke komentáři

Zdravim vas mam tenhle problem, auto jezdi teměř normalně, ale jednou 100km - 250km se projevi že motor stratí výkon a turbo začne brat až ve 2500-3000ot, a co je zajimavé že to duní do výfuku a tak zajimavě to brblá. Někdy to hodí i do nouzáku. Jinak to nepíše nic.

 

Vstřiky vyměněné,vyčíštěná klapa i EGR, nové podtlakové ovladaní turba, Provrtaný DPF.

 

Už si stim opravdu nevíme rady...Děkuju :-(

to dela jako by se ti zanasel DPF, pak se zregeneruje a zase ok. vymenil bych trubky a dif.snimac. a kolik maj najeto vstriky?? Byly opravdu fungl nove??? Takovy projev ma auto co ma problem se vstriky (zanesene) a casto regeneruje, navic muze bejt uz i ohnuta regulace v turbu..
Odkaz ke komentáři

Vstřikovače jsou uplně nove maji najeto cca 8tis km, měněné přímo ve škodovce, filtr pevných častíc kompletně odstraněn, snímač tlaku nový, hadice a kabelaž taky zkontolována. Filtr pevných častic mi poprvé jen provrtali ze spod a upravili jednotku, Dnes jsem si filtr demontoval, a vykuchal ho uplně takže je čité pruchozí. Ted mi to jede vcelku dobře ale vy vyších rychlostech pod plynem cca 160km/h začne auto trošku cukat ale pořad zrychluje.... nevim už čim by to mohlo byt.... budu vděčný za každou radu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...