Jump to content

VW Touareg, V8 R-line, 340koniku a 800Nm 4x4 full


Recommended Posts

Bylo mi receno ze u moji motorizace nejsou padla. Je mozne ze to nejaky paket vytlacil ale nenasel jsem to ani v konfiguratoru na webu. Dival jsem se jen na v8. TakZe muj to nema. Nahote je komplet vypsano co mam ve vybave a padla tam nejsou.

 

P.s. a dokaze to tu nekdo to aktivovat a co by to stalo.

Link to comment

Ked si das full vybavu, tak nemas padla pod volantom, lebo nejaky luxusny packet ich vytlaci :blink:

 

R-line paket je má, jsou přímo jeho součástí, nic ho nevytlačuje, jak u konfigurací před úpravami, tak dnes po zavedení Exclusive modelu , píšu o V6, kde je zároveň volant vyhřívaný a díky paketu memory2 i elektricky seřiditelný včetně pamětí řidiče

 

ale upřímně, s tímhle motorem a převodovkou jsou stejně tak trochu zbytečné,protože 8 stupňový aisin řadí rychleji a nemá problém ani s podřazováním, podle potřeby i tři kvalty naráz dolů, což je ve spojení už s V6, natož s V8, možná ho právě proto vůbec V8 nemá

Edited by jar_da
Link to comment

Mám kompletní provedení v černé. Je to vidět i na videu co jsem tam vkládal.

jedná se o čas 0:14

 

Ne klimatizované sedačky se do tohoto vozu nedělají. Mám pocit že to umí pouze masážní sedačky u CC (respektive u passatu). Nejprve jsem plánoval CC R36, ale nakonec mě uchvátila V8.

 

+ Akční paket "SOUND&STYLE" v hodnotě 165.000 Kč - soundsystem "Dynaudio

(Zvolená příplatková výbava nahrazuje sériovou výbavu stejného charakteru, i když to není u jednotlivých položek uvedeno.)

Confidence" 620W - paket R-Line Plus a R-Line Exterieur (4 kola z lehkých slitin

Mallory Volkswagen Eclusive 9Jx20 se zajištěním proti krádeži s pneumatikami 275/45

R20, pedály z ušlechtilé oceli, sportovně laděný podvozek, nástupní lišty z ušlechtilé

oceli s logem R-Line, multifunkční kožený vyhřívaný 3ramenný volant s možností

ovládání řazení automatické převodovky Tiptonic s vykládáním z černého klavírního

laku a s logem R-Line, vnitřní výbava v dvoubarevné kůži Nappa - potahy sedadel a

horní část loketní opěrky v kůži Nappa, sportovní sedadla vpředu, memory paket pro

sedadlo řidiče a vnější zpětná zrcátka, černý strop, vykládání přístrojové desky, horní

části středové konsole a dveří v designu Silver Lane, 2 oválné chormované koncovky

výfuku, rozšířená čelní maska, rozšířené prahy v barvě vozu, nárazníky vpředu i vzadu

v R-Line designu, horní spojler na zadních dveřích)

 

 

+ Akční paket KOMUNIKACE s paketem Asistentní systémy řidiče - navigační systém

(Zvolená příplatková výbava nahrazuje sériovou výbavu stejného charakteru, i když to není u jednotlivých položek uvedeno.)

RNS 850 s DAB, s barevným 8'' dotykovým displejem - 8 reproduktorů - možnost

hlasového ovládání - doporučení trasy hlasové a optické - zobrazení mapy 2D/3D přehrává

hudební CD a DVD (i při aktivované navigaci), MP3/MP4 a WMA formát, při

stojícím

vozidle i DVD - harddisk 42GB k ukládání navigačních tras a 18GB k ukládání

hudby

- 2 šachty pro karty SD a SDHC (pro přehrávání hudby) - paket Area View:

kamera

v předním nárazníku, kamery ve vnějších zpětných zrcátkách a zpětná kamera

Rear

Assist (monitorují okolí vozu a usnadňují jízdu nepřehledným terénem, nabízí i

pohled

z ptačí perspektivy) - příprava pro telefon Premium - Adaptive Cruiser Control

(ACC)s

funkcí Front Assist a funkcí City Break (automatická regulace odstupu od

vpředu

jedoucího vozu pomocí radaru na přídi vozu a adaptivního tempomatu, dle

situace

i zastavení vozu) - Parkpilot (zvuková a optická signalizace vzdálenosti

směrem

dopředu i dozadu) - Lane Assist - asistent pro změnu jízdního pruhu, sleduje

situaci

za vozem a na bocích, světelná výstraha ve vnějších zpětných zrcátkách palubní

počítač "Premium", barevný (v kombinaci s pakety SOUND&STYLE, "R- Line",

"R-Line

Plus" či "Interiér vozu" odpadá řazení pod volantem)

 

 

+ Dynamic Light Assist - dynamická regulace dálkových světel (při zapnutých

dálkových světlech zachycuje zvláštní kamera od protijedoucích a před vámi jedoucích

vozidel světlo a automaticky přizpůsobuje sklon světlometů tak, aby ostatní vozidla

nebyla oslňována)

+ Boční airbagy vzadu - včetně předepínačů bezpečnostních pásů pro vnější zadní

sedadla

 

+ Boční skla vzadu a zadní sklo zatmavené 65% absorpce světla

 

 

+ Kolenní airbag pro řidiče

 

+ Ochranná sluneční roleta pro boční okna vzadu

 

+ Rozšíření sériové 2zónové klimatizace na 4zónovou - objem tankovací nádrže 100 l

 

+ Vyhřívané čelní sklo

 

+ Zimní výbava 3 - přídavné topení s dálkovým ovládáním a časovým spínačem -

objem palivové nádrže 100l

 

+ DVD měnič na 6 DVD - v zavazadlovém prostoru

 

+ TV přijímač - analogový i digitální příjem - obraz pouze při stojícím vozidle

 

+ Zimní výbava 2 - vyhřívané přední a zadní vnější sedadla - vyhřívané trysky

ostřikovačů předního skla

 

+ Koncová světla a osvětlení SPZ pomocí LED-diod

 

+ Bez označení motorizace na víku zavazadlového prostoru 0NA později

 

+ Hasicí přístroj - pod sedadlem spolujezdce

 

+ Zásuvka 230 V na středové konzole vzadu

 

+ Podélný střešní nosič stříbrně eloxovaný - 2 příčné nosníky stříbrně eloxované

 

 

Doplňkové balíčky (každá mezera je jeden zakoupený balíček)

 

 

Cena vozu a výbavy s 21% DPH: 2 270 724 Kč

Sleva: -424 118 Kč

Cena vozu a výbavy po slevě: 1 846 606 Kč

 

DPH 21%: 320 485 Kč

Cena celkem bez 21% DPH: 1 526 121 Kč (a toto je pro mne konečná cena)

 

 

V tomto výpise vidím, že odpadajú pádla pod volantom tak to bude asi nejakým packetom nie?

 

PS: Označil som to hrubým písmom.

Link to comment

tak tereni schopnosti tohohle auta jsou omezeny uz jen tim ze si clovek pripadne nekoupi verzi Terrain Tech ktera tusim nejde kombinovat s R-line. Na druhou stranu nezalekne se to urcite toho z ceho se X5 a Q7 jen pri pomysleni polozi na zada.

 

Link to comment

 

 

Mohu tě ujistit že si na pneumatickém podvozku mohu nastavit i přepnutí do režimu off-road a nastavit si režim terén a těžký terén. (toto koleško které je vedle kolečka pro pneumatické nastavení podvozku) bylo také za příplatek. Umí to i verze R-Line. Toto nastavení se dokonce u režimu Těžký terén dá uzamknout tak aby se podvozek automaticky nepřizpůsoboval podle rychlosti a zůstane v nejvyšší možné poloze uzamčené do doby než je zámek odblokován.

 

Myslel jsem to na současnou generaci ta předchozí to mela ve všech verzích. S rlinem by se mi do toho co tam předváděcí fakt nechtělo.

 

 

Byl jsme na něčem podobném a super. Jinak pokud se podíváš na to video u kterého je vypsaná ta výbava tak na 14 a 15 vteřině je záběr na středovej panel.To kolečko u řidiče není vždy standardem. Musí se připlácet. A zde se dá nastavit režim silnice a Off-road. V režimu silnice se dá používat potom válečku pro přednastavené normal, comford a sport a pomocí pravého klečka jde nastavit tvrdost. U režimu off-road se dá pomocí tohoto kolečka nastavit pouze režim terén a těžký terén. Na panelu nad klimou se pak dá tento režim pevně uzamčít a tím se vypne ono automatické řízení pneumatického podvozku, kdy se nastavuje podle rychlosti.

Link to comment

a ty máš ještě ty uzávěrky všechny :D :palec:

 

 

Mam pouze pernamentni 4x4 nic jineho nejde nastavit. Tady to neni jak me ukazoval znamej na v10 jak si nastavuje uzaverky... ja mam pernamentne 50:50. Nebo budu muset jedine smatrat v nastaveni vozidla v pocitaci na palubovce

Link to comment

a ty máš ještě ty uzávěrky všechny :D :palec:

 

 

Mam pouze pernamentni 4x4 nic jineho nejde nastavit. Tady to neni jak me ukazoval znamej na v10 jak si nastavuje uzaverky... ja mam pernamentne 50:50. Nebo budu muset jedine smatrat v nastaveni vozidla v pocitaci na palubovce

 

jsem rád, že mám jen Tiguana a tudíž nemám o kolečko víc :-)

 

auto moooc pěkný, ať slouží.. :palec:

 

 

Dekuji

Link to comment

Mam pouze pernamentni 4x4 nic jineho nejde nastavit. Tady to neni jak me ukazoval znamej na v10 jak si nastavuje uzaverky... ja mam pernamentne 50:50. Nebo budu muset jedine smatrat v nastaveni vozidla v pocitaci na palubovce

 

to s těmi uzávěrkami to totiž nebylo na tebe, ale na Neználka a jeho Turka, kterého tak "trochu" znám, ale to je jiná historie,

 

 

všechny Touaregy mají trvalých 4x4 a mezinápravovej diferák, někteří mají ještě uzávěrku na zadku (podle výbav, modelových roků, příplatků anebo u současného podle výběru typu.

 

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Make dating stress-free and enjoyable with the best casual dating experience. Actual Women Optimal Сasual Dating [URL=http://meettomy.site]Superlative Сasual Dating[/URL]
    • Troska foceni 
    • Jo, Digitun je v pohodě, dělá to na dálku přímo ten Polák, oni jsou jen prostředník, tak nějak jsem to prostředník. Už jsem to řešil s LKM. Nechal jsem si tam dělat motor, rovnou s K04, ale vázně mi to na převodovce, kde mám soft od TVS a nejde to přehrát, musím s tím k Pietro Care a to mám přes půl republiky + tam budu muset dvakrát, nejdřív stáhne SW z převodovky, pak musí poslat do TVS a ti mu následně pošlou můj sériový soft, luxus 🤣
×
×
  • Create New...