Přejít na obsah

Zapalovací modul


Doporučené příspěvky

Auto cuka pri rychlejsim pridavani plynu a obcas se stane ze to streli do sani a na teplote nevejde porad stejny a nema vubec vykon..Diagnostika ukazala zapalovani valec 2 tak jsme prohodily civky a stjne to ukazuje porad dvojku..:-( u hadic jsem nic nenasel a klapka je taky Ok..cetl jsem ze by to mohl byt ten zapalovaci modul jenze jsem ho nikde nenasel proto jsem se ptal kde muze byt pokud tam teda je ....uz si fakt nevim rady :-(

 

A vetsinou se zadusi u 2500 oacek, ale tak ze to uplne zamlati s motorem jak se to zadusi...cerpadlo je taky ok protoze mi ten problem dela i LPG..

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Mám úplne ten istý problém na 1,8T AGU + LPG. U mňa sa to začalo prejavovať po výmene turba a výbruse kľukového hriadela. Ten zapalovací modul, čo hľadáš je asi 5x3 cm čierny obdĺžnik prišrubovaný na airboxe smerom k vodičovi a je napojený na svorkovnicu. Napíš SS, alebo sem do témy, či Ti to pomohlo a ako si to vyriešil. Ja sa s tým trápim už rok.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 5 týdnů později...

chalani, pisem sem,lebo uz si neviem rady, kde som tu videl odkaz na cislo dielu pre motory 1.8T .

Ma to byt nejaky tepelny stit , ktorym sa obalia zapalovacie moduly a kable a zabranuje to tepelnemu namahaniu. A ze to mali len Audi vozy?

Poprosim,ak niekto vie, ake je cislo dielu,tak nech ho napise.

Chcem si to dat do auta, aby som predisiel pripadnym problemom. Dakujem :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...