Přejít na obsah

Olej do převodovky a do motoru


Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Převodový olej jsem měnil v servisu, nechal jsem tam dát ten, který je předepsán - nevím, jaký to byl. Jinak podepisuji to, co píše zdenda2.0 - do motoru 10W40 od Shell. Ten splňuje předepsanou normu 502.00 (lehkoběžný), ale hlavně motor přestal tolik "žrát" olej. Od výměny do výměny cca. 15.000 km jsem dolíval ke konci 3 i víc litrů oleje. Motor začal fakt hodně brát olej. Já pořád dával 5W40, na který jsem měl zdroj za super kačky, takže mě to tak nevadilo. Pak jsem se přestal bát toho 10W40 a vloni už jsem dolil jen něco málo přes litr. Mám najeto 162.000 km a na 10W40 jsem přešel okolo 140.000 km.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Díky za informace pánové. Olej v motoru vyměněn a asi mám štěstí na motor po 2000km nesežralo skoro ani kapku. Měnil jsem taky olej v převodovce a můžu říct že je to luxus, řazení jde skoro samo a ztratily se i takové pohoukávání od motoru (převodovky). kdyby jste viděli co za "olej" z té převodovky vytekl (smradu přes celou garáž). olej jsem dával: Castrol Edge 5W-40, a zatím spokojenost(kupodivu mám kodovány prodloužené intervaly výměny, ale stejně měním po 15K). do převodovky samozřejmě originál.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Měl bych dotaz, používám do motoru 2.0 85kw AQY motorový olej Elf Evolution 700 STI 10W-40 který má specifikace API SL/CF, ACEA A3/B4, VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1 je to vhodný olej pro tento motor? http://www.oleje.cz/p/elf-evolution-700-sti-10w-40-1-l--17922 a druhý dotaz, na tachu mám natočeno 195 tis. km a v převodovce je pravděpodobně původní olej od výroby je nutné ho vyměnit? nebo je celoživotní?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...