zdenda2.0 Odesláno Červen 19, 2013 Sdílet Odesláno Červen 19, 2013 Jaká je životnost palivového čerpadla u této motorizace. Moje auto už má 12 let a najeto přes 250 000 tak jen čistě ze zvědavosti, jestli už někdo musel měnit tento díl z důvodu poruchy, (a při kolika najetých km). Popřípadě, kolik máte nalítáno a o čerpadle "nevíte". Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Červen 19, 2013 Sdílet Odesláno Červen 19, 2013 292 tisíc a je původní. Těžko říci kdy odejde. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mephistopheles Odesláno Červen 20, 2013 Sdílet Odesláno Červen 20, 2013 176000 a 12 let a myslím že ok, akorát to sítko v nádrži bude třeba vyčistit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Červen 21, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červen 21, 2013 Díky za názory. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Červen 21, 2013 Sdílet Odesláno Červen 21, 2013 To sítko by fakt možná nebylo od věci vyčistit. Ani nevím že tam nějaké je, tohle čerpsdlo jsem nikdy venku neměl, myslel jsem, že je tam až filtr. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Červenec 3, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červenec 3, 2013 Vyměnil jsem kus-za-kus. To staré mělo to sítko jen trošku zažloutlé, jinak OK. Nicméně teď mám nové tak mám na pár set tisíc kilometrů vystaráno :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Červenec 4, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2013 Proč si ho měnil? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Červenec 5, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2013 no to by zaujimalo aj mna ,preco ho menil... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fenix Odesláno Červenec 5, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2013 Ak je palivový filter menený v pravidelných intervaloch a palivové čerpadlo nevykazuje žiadne známky poruchy, tak investícia do nového je pomerne zbytočná... strach z toho, že pri dlhšej trase môže auto niekde v cudzom svete vypovedať službu je pri viac ročnom aute veľmi drahou záležitosťou, kedže súčiastok, ktoré môžu vypovedať službu po niekoľko ročnom používaní je veľa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Červenec 5, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2013 no ja som zvedavy na ten dovod vymeny ,nakolko mne sa stava,ze ked uz mi ukazuje palivomer tesne nad rezervou - cca. 2mm od rezervy a pipnutia, tak sa mi sem tam stava,ze mi to zdochne - najma hore kopcom, proste to zdochne aj na dialnicnej rychlosti a startovat musim zas ,aj ked idem 130. Palivovy filter mam novy. Cerpadlo ma nabehane SKUTOCNE 100 tisic KM. Skutocne,lebo je to rodinne auto a mame ho od nova. Teraz som to vyriesil provizorne,ze som nastavil vacsiu odchylku palivomeru cez VAG - ukazuje o 2 litre v nadrzi menej - aspon teda zmena oproti predchadzajucemu stavu - realne neviem,kolko bolo v nadrzi, na doraz nejdem. Cize tymto som eliminoval to,aby som chodil uplne na doraz. Takisto sa tym upravila aj rucicka pri plnom palive, kde to ukazovalo az za pole plnej nadrze ,tak cca. 2 mm za ciarku plna nadrz. Teraz je to presne na plnej ciarke ,ked natankujem plnu. Len neviem,ci to bolo tym,ze realne tam uz bolo malo paliva a hore kopcom sa preleje benzin a nasaje vzduch a zdochne to. Po opatovnom nastartovani zas idem v pohode - niekedy to po chvili zas zdochne a to uz idem na benzinku. Nerobi to cely cas od plnej nadrze az kym to nezijde na rezervu- ako som spominal hore. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Červenec 8, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červenec 8, 2013 :) Nehledejte v tom hlubší pohnutky. Měl jsem možnost vzít z vozu, které je určeno k likvidaci a má nejato jen několik set km - tak proč dát pod lis novou komponentu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Říjen 28, 2015 Sdílet Odesláno Říjen 28, 2015 Tak hlásím, že cca 333 tisíc km je v mém případě na čerpadlo asi až moc a začíná zlobit. V posledních 5 dnech jsme musel třikrát startovat nouzově na plyn, prostě po zapnutí zapalování nejde čerpadlo. Relé cvaká. Ještě musím překontrolovat el. vedení, ale myslím, že tím to nebude. Když to potom zhasnu z plynu, tak to hned v pohodě nastartuje na benzín a čerpadlo funguje dobře. Jen se ta závada projevuje jen občas, takže se to blbě ověřuje, že je to v tom čerpadle. Teď to mám rozebrané a na svorkovnici u čerpadla mám napojenou zkoušečku a chodím občas do garáže to vyzkoušet, když se čerpadlo nespustí a zkoušečka rozsvítí, tak je jasno. A co potom, co tam dát? Plovák chodí dobře, takže bych tam dal jen samotné čerpadlo a teď jaký, Čína je stejně drahá jak starší origo - cca 500,- Kč, Španělsko tak do tisícovky, Německo ještě o pár stovek více. Co vy na to? Nebo nějaký pěkný obchůdek kde ho koupit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.