Přejít na obsah

Octavia Combi TDI L&K Black


Doporučené příspěvky

Pani vedeli by ste poradit prosim ?

... dnes sme menili polodot za maxidot ( moje 2.5G , maxi 3G ) . k novym budikom mam samo aj PIN a teda vybrali sme polodot a dali maxidot ale problem je vtom ze ked sme v 17 - Pristrojova doska , dame Login ( pin maxidotu ) tak PIN vezme bez chyby ale do 10s sa ako keby restartne spojenie s RJ budikov a a vybehne Upozornenie - login bol zmazany pre prerusenie spojenia .. a stale dokola cize neviem zmenit ani PN ani nakodovat kluce A TERAZ SPECIALITKA ked sme smutny davali spet povodne budiky tak sme si vsimli ze na modrej svorkovnici je na modrom kabli "spojka" a ide kabel zo zvezku do svorky a od tej spojky ide este niekam do pristrojovky dole ... ???

vdaka

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

ahojte ,

 

tak po case nejak moc zmeny nenastali - akurat som rozbehal ten maxi-dot a cakam na maxi-k nech to fici ... Dalej som zohnal origo RS kridlo dozadu tak vymenim za ten laminatovy odliatok :) ...

 

Kedze origo L&K co mam nazimu boli mrte utopene tak som dal 2cm podlozky a hned to vyzera lepsie a este sme sa pohrali s podvozkom TA Technix - kedze po celej sezone som zistil ze som ho mal zle nastaveny vpredu - kedze je aj tuhostne tak vcera som nastavavil ako ma + origo gumene dorazy miesto plasto-gumenych a komfort je citelne lepsi ( ano stale to nie je seria ) ale som uplne spoko ...

 

a jedna foto z dnesneho zimneho oplachu :)

post-29807-0-71280300-1418146800_thumb.jpg

post-29807-0-27445300-1418146907_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

vdaka pani :)

 

Tommy23 @ pravdupovediac dost cau aj penazi aj nervov , som zvedavy ci uz sa len v sezone 2015 budem vozit :) uz mi len podla planu chybaju doriesit brzdy a este spekulujem zeby som nalozil nejake paradne kolecka a potom uz len jazdit ...

 

inak ztej foto moc nieje vidiet rozdiel v podlozkach ale jeden som ako tak sfotil :)

post-29807-0-27042600-1418152547_thumb.jpg

post-29807-0-70352000-1418152558_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

taky jsem vyměnil MFA za maxidot hlavně kvuli maxi-k, hlavně sem měl za přistrojovkou uplně rozdrbanou kabelaž a hazelo to chyby komfortky, pazduch mi to přijednom spravil.. přístup super jen si musim vyhrat v photoshopu nebo malovani a chci si udělat vlastni logo při zapnuti zapalovani :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

ahojte pani , v prvom rade oneskorene ale predsa stastne a vesele a pomaly uz aj vsetko dobre do noveho roku :)

 

inak dnes ma mali take zimne SFS stretko , ucast +- 70 aut a potom sprinty ...

 

o1rs tu som nechaval za sebou a o3 rs tdi ma dala ale este je problem medzi sedackou a volantom tak to potrenujem nech potrapim viac :)

 

pridavam malu panoramu :)

 

a male videjko odtial

post-29807-0-20533500-1419714147_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
×
×
  • Vytvořit...