Follej1 Odesláno Říjen 27, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 27, 2013 Zdravím, jsem tu nový a vím, že toto téma tu bylo jistě dokola omývané. Nicméně jsem nikde přesně nevyčetl, jaký typ blow off ventilu (BOV), pasuje pravě na tento motor. Mám octavia ll RS 2.0 TFSi, rok 07, motor BWA. Objednal jsem si tento BOV(adaptér) Můj odkaz. V neautorizovaném servise mi bylo řečeno, že tento typ na výše uvedený motor nepasuje. (Se servisem jsem neměl zkušenosti, známý mi jej doporučil, že prý mají zkušenosti s nainstalováním BOV např. na octavia l RS.) Chtěl bych tedy poprosit o radu, kdo s tím má zkušenosti a popř. mi nějaký BOV doporučit. Stačila by mi pouze ta redukce, adaptér. Pro upřesnění přidávám fotku originál BOVu od boshe, né nějak extra vyfocené, za každou odpověď předem děkuji!!;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 27, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 27, 2013 (upraveno) To co jsi si objednal je jen redukce máš tam určíte starý typ ventilů tzn z gumovou membránou ktera časem praskne výměna je možná za typ který je tam na obrázku a podle toho musíš koupit tuto redukci od forge ps: jen te chci upozornit ze to co je na obrázku je kopie ne originál Upraveno Říjen 27, 2013 uživatelem chipmann 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Follej1 Odesláno Říjen 28, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 28, 2013 To co jsi si objednal je jen redukce máš tam určíte starý typ ventilů tzn z gumovou membránou ktera časem praskne výměna je možná za typ který je tam na obrázku a podle toho musíš koupit tuto redukci od forge ps: jen te chci upozornit ze to co je na obrázku je kopie ne originál Předem děkuji za odpověď, vypadá to, že tomu rozumíš. Chci se tedy jen ještě zeptat, co přesně si mam koupit, kdyby si sem hodil odkaz, abych přesně věděl, protože jak jsem říkal něco jsem si objednal a bylo mi řečeno že to tam nepasuje. Já měl za to, že stačí objednat tohle, vsadit to tam jakoby mezikus, dát tam ty delší šrouby a tečka. Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 28, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 28, 2013 No vždyť ti to pišu když se podivas na obrázek na právo máš tam nový typ ventilů a ty co máš v autě tak je tam ten starý typ na který přímo tato redukce nepasuje takže kup nový ventil a zároveň tuto redukci a mas po starostech 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Follej1 Odesláno Říjen 29, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 29, 2013 No vždyť ti to pišu když se podivas na obrázek na právo máš tam nový typ ventilů a ty co máš v autě tak je tam ten starý typ na který přímo tato redukce nepasuje takže kup nový ventil a zároveň tuto redukci a mas po starostech Jasně rozumím, náhodou číslo toho novějšího typu ventilu nevíš? Dík moc!!;) EDIT: Trochu jsem pátral a našel jsem kód 06H 145 710 D, TADY, tak snad jsem našel dobře.:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Říjen 29, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 29, 2013 Ano toe on 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Follej1 Odesláno Listopad 20, 2013 Autor Sdílet Odesláno Listopad 20, 2013 Ano toe on Tak ti chci sdělit, že se mi to nezdá. Udělal vše jak jsi mi poradil. Objednal jsem vypinací ventil, kód 06H145710D viz. TADY, potom koupil adaptér od forge TADY. Dal jsem to k sobě a je tam mezera cca půl milimetru, nesedí to, viz. fotky. Tak já už nevím co dělám špatně, prosím o vyjádření, dík. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Listopad 20, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2013 No mám obavu ze toe feak proste kopie forge bohuzel :-( musíš koupit redukci na novy typ ventilů a nebo vyndej ten tvůj starý ventil s membránou a zkus tam dat tu redukci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Follej1 Odesláno Listopad 20, 2013 Autor Sdílet Odesláno Listopad 20, 2013 No mám obavu ze toe feak proste kopie forge bohuzel :-( musíš koupit redukci na novy typ ventilů a nebo vyndej ten tvůj starý ventil s membránou a zkus tam dat tu redukci Zkusil jsem tenhle debilní adaptér dát na ten starý typ ventilu s membránou. Šlo to tam, ale ta membrána se tak o 1/3 až o 1/2 odhadem zmáčkla, aby to tam přesně dosedlo + jsem musel upilovat u toho ventilu jeden zobáček. Jako, faká to, ale nevím zda to nebude mít ňějaký vliv na něco, že ta membrána už je z části zatlačená. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasekk Odesláno Prosinec 9, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2013 Tyhle redukce jsou k ničemu a akorát to snižuje výkon. Vůbec to tam nedávej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Prosinec 22, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2013 Neřekl bych, že snižuje výkon, spíše zvětšuje díru po uvolnění plynu, protože přijdeš o část vzduchu. Jinak k tomu ventilu, sice ta náhrada vydrží déle, na straně druhé propouští více vzduchu, protože plast/hliník méně těsní, než guma/hliník. Třeba u DSG je to problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
apfo Odesláno Prosinec 26, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2013 presny popis naco sluzi blow-off ventil: http://www.autotuning.sk/auto/poradna/ventil-blow-off-pre-vznetove-motory/ na seriovom praska membrana a zvysenie vykonu tomu len napomoze, ak uz si kupoval tak si mal kupit tuto celu nahradu namiesto serioveho: pri tomto je uz odstranena aj chyba, ktoru Ti potom moze vypisat pocitac pri pouziti ineho blow off ventilu nie serioveho. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Prosinec 26, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2013 Tu trošku pozor. Tieto pretlakom/podtlakom ovládané ventily sú proti elektrickým pomalé. Teda, ak je požiadavok na otvorenie ventilu a uvolnenie vzduchu (a teraz je jedno, či je to otvorená, alebo uzavretá verzia), tak sa elektrický rýchlejšie otvorí a uvoľní vzduch a teda nevzniká zbytočný pretlak. To praskanie membrány je hlavne preto, že sa tam dostává olej a pracuje v mieste, kde je dosť teplo (u K03). U k04 je ventil mimo telo turba (pracuje v chladnejších podmienkach a nedostáva sa tam také množstvo oleja z motora) a u novších motorov je vpredu u klapky, kde je chladnejšie. Zaujímavo vyzerá riešenie Austrálskej firmy GFB: http://www.gfb.com.au/products/blow-off-and-diverter-valves/dv-plus ktoré zachováva rýchlosť (využíva originál DV) a zároveň rieši prepúšťanie vzduchu, hlavne u vyššieho tlaku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubais1 Odesláno Srpen 19, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 19, 2014 Tu trošku pozor. Tieto pretlakom/podtlakom ovládané ventily sú proti elektrickým pomalé. Teda, ak je požiadavok na otvorenie ventilu a uvolnenie vzduchu (a teraz je jedno, či je to otvorená, alebo uzavretá verzia), tak sa elektrický rýchlejšie otvorí a uvoľní vzduch a teda nevzniká zbytočný pretlak. To praskanie membrány je hlavne preto, že sa tam dostává olej a pracuje v mieste, kde je dosť teplo (u K03). U k04 je ventil mimo telo turba (pracuje v chladnejších podmienkach a nedostáva sa tam také množstvo oleja z motora) a u novších motorov je vpredu u klapky, kde je chladnejšie. Zaujímavo vyzerá riešenie Austrálskej firmy GFB: http://www.gfb.com.au/products/blow-off-and-diverter-valves/dv-plus ktoré zachováva rýchlosť (využíva originál DV) a zároveň rieši prepúšťanie vzduchu, hlavne u vyššieho tlaku. čus, chci se zeptat chtěl bych tento ventil koupit jako náhradu za originální. Dá se sehnat v ČR jinde než na hothatchshop.cz ??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Srpen 19, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 19, 2014 Pokial viem, tak nie, ale medzi tym prebehlo dost testov a vysledok nic moc... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubais1 Odesláno Srpen 20, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2014 Jak výsledek nic moc?? tento je nic moc? http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1z-06/motor/blow-off-ventily/dv-bosch-diverter-valve-replacement-bov-gfb-3986.html chtěl jsem si ho obědnat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Srpen 20, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 20, 2014 Tam o výsledích nic nevidím, tam si to můžeš koupit. Zkus todle téma, je tam toho docela dost. http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=64863&page=55 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubais1 Odesláno Srpen 21, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 21, 2014 To byl jen odkaz kde jsem ho chtěl koupit... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Filip5 Odesláno Březen 19, 2017 Sdílet Odesláno Březen 19, 2017 Zdar. Nebolo by vhodnejšie použiť klasický podtlakovo otváraný blow off? Viď obrázok (dat ho medzi IC a sacie parohy ako na obrazku) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Březen 19, 2017 Sdílet Odesláno Březen 19, 2017 Jsou i jiná řešení, ale co si vybavuju, tak dle měření to má zpoždění při otevírání. Je otázka, jak moc to vadí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.