Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Strach nemám, ale.. však víš ;) Každopádně si cením toho, že jsi to našel a děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 vim, tez bychom mohli prolomit ledy .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Třeba v Žamberku ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Hele Denisi, jeden mozny detail, pamatujes jak jsme "merili" auta ? Ja mel o par milimetru zvednuty zadek, a oba jsme na to koukaly jak puci, na oko to slo videt, ze mam zadek vis vuci tobe ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) ja mam ve VTP provozni hmotnost 1410kg a na napravu max. 1100kg - 2.0 TDI (PD) manual. Pohotovostni hmotnosti: 1.4 MPI/55 kW - 1230kg 1.6 MPl/75 kW - 1255kg 1.6 MPl/75 kW (DSG) - 1305kg 1.6 FSI/85kW - 1265kg 1.8 TSI/118kW - 1275kg 1.9 TDI PD/77kW - 1320kg 1.9 TDI PD/77kW (DSG) - 1360kg 2.0 TDI PD - 1355kg pohotovostni hmotnost je auto bez nakladu a ridice, ktery je ale zapocitan v provozni hmotnosti, coz je 75kg. Tabulka je bez mimoradnych vybav. zdroj: http://www.auto.cz/kompletni-technicka-data-nove-octavie-17169 Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Laurin Klement 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 @Maro: Jj, pamatuji, docela mě to překvapovalo proto, že se podobný jev vyskytuje u starších aut, kde asi mění tlumiče (?), vím, že i na mé staré OII po 120 tis. prohlídce byl zadek vysoký jako koza @Laurin Klement: Děkuji, to se hodí :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 nj ale tehdy jsem mel cca 45 tkm ... shodne vozidlo, kufr prazdny a vyskovy rozdil byl markantni ... leda ze tvuj predchudce by se k tomu choval jako prase a pruzinam daval zabrat ... nic jineho me nenapada 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 no na 2.0 TDI CR sem měl 1050/1050,1000/1000 u 1.8 TFSI mám: 1010/1010,990/990 2.0 TDI PD 4X4 scout: 1100/1100, 1230/1230 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) To pochybuji, můj předchůdce s tím najel jen 30tkm a řekl bych spíše dost opatrných :) Ale docela by mě zajímalo, čím to A teď už to máš normální, nebo pořád výše? Je divné, že 2.0TDI má fakt zatížení shodné. Stejně tedy nechápu, jak můžou u těžšího motoru klesnout pružiny stejně - ač je zatížení stejné. Přitom ale u RS už to bylo u stejného motoru úplně mimo Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 vyjadrim se ke kolum...tve jsou top....vic psat nemusim ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Já mám MR 2011 RS TSI lift a mám zatížení 1010 předek a 930 zadek. Presne toto som chcel vidiet :D :P Z rovnakej RSy mam na ruke pruziny a teraz mozem dumat, co to asi spravi s mojimi 1010/980. Aj lumimu sa to myslim bude hodit Osobne si myslim, ze pohotovostna hmotnost nie je az tak dolezita, ako prave zatazenie naprav. Podla toho sa to da lepsie vypocitat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 (upraveno) Asi ano :) Ještě se rozhodnu, jak s těmi koly. Luki, děkuji za názor Pokud zůstanu u 16", spočítám si to a snad k něčemu dojdu. Pokud bych šel do těch 17", možná bych zase myslel jinak, ještě nevím. Dodatečné údaje (šířku disku a ET) se dozvím až na konci týdne, prodejce je teď pryč a z hlavy to neví, pak se rozhodnu :) To jsou ony: Upraveno Srpen 10, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 no ja to ted nemeril, ale nic jsem s tim nedelal, takze asi to bude porad stejne ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Ono třeba u té mé staré OII se to časem vyjezdilo a cca po 20 tisících kilometrů už to bylo OK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 tak v zamberku muzem zkusit pomerit :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 OK 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas178 Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Podle mě ty kola vypadají líp co máš teď. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Se lidem nějak líbí.. Divné :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lukas178 Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Proč divné? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Nevím, asi jsem si na ně jen moc zvykl :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Tak vahy ti nepoviem lebo nemam doma z ,,istych,, dovodov velky TP :D A ku kolam nespekuluj a nechaj tie co mas ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 OK, konec spekulacím :) Zítra zkusím vymyslet ty pružiny a uvidíme, k čemu dojdu, chci už něco objednat :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
aXerrr Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Jak jsem psal Škodovka měnila přepočty, tzn mých 1010 a 930 stále odpovídá starým 1100 a 1100 tzn pružiny jsem koupil pro 1100/1100, protože výrobci pružin s tím nepočítají. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 11, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2014 Nechcem ti to tu zasierat ale nasiel som v PC ofoteny technicak kedze svoj mam na porieseni nejakych veci :D Celkova hmotnost 1.6 TDI DSG 1375kg Hmotnost na napravy 1040/980kg Podotykam ze oproti 1.6 Tdi manual som o 1cm dole na seriovom podvozku :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 11, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 11, 2014 (upraveno) "Nezasíráš", pořád je to k tématu a každá podobná informace je vítána - děkuji :) To provedení pro DSG se zdá být rozumné, protože: 1) Máš to o 1cm níže, čili by ty sportovní pružiny mohly být naopak o centimetr vyšší na mém autě s manuálem 2) Komunikuji stále s ochotným zástupcem toho hothatchshopu a ten mi napsal, že myslí, že to provedení pružin pro DSG by mohlo být pro mé auto ideální, abych dosáhl požadovaného efektu - že by mi to mělo auto snížit, ale ne o celých 30mm, nýbrž cca o požadovaných 15-20mm. Zeptal jsem se jej tedy, zda nezvolit pružiny pro combi, ale napsal, že ne, že je to přesně spočítáno a že pro lift je to správná volba. Tak jsem mu ještě odpověděl s obavou, zda nebude zadek zakřáplý o 30mm, když předek jen řekněme o 15-20mm. Na to ještě neodpověděl. Teď je otázkou, zda to má DSG jinak i vzadu.. Což asi tedy ne, protože vzadu máš stejné zatížení, jako Míša. Tak teď nevím, zda to koupit, nebo zda se stane přesně to, co nechci - zakřáplý zadek více, než předek :( Upraveno Srpen 11, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 11, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2014 (upraveno) Ono ja mam predok/zadok o 1cm dolu oproti misovi a co sa tyka zadku samotneho ten bude zrejme vzdy nizsie ako predok musim sa postavit niekam na rovinu a zmerat aky mam rozdiel na seriach predok voci zadku :) Inak tomiq ma na jeho combi rovnake vysky ako ja na seriovom podvozku :) Upraveno Srpen 11, 2014 uživatelem lumi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 11, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 11, 2014 (upraveno) No nižší bude, i ta má mezipodlaha, vážící asi 15-20kg, spolu s rezervou způsobuje, že mám zadek níže. Ale chci, aby si to sedlo rovnoměrně, další -1cm vzadu oproti předku by bylo vidět už docela dost. Jinak že to má combi stejně je jasné, spíše jde o to, že je tězší a tak dát pružiny z combi na lift by mohlo znamenat lehčí zvýšení. Ale nevím, ten prodejce mi to vymluvil.. Pokud by i zadní pružiny pro DSG znamenaly v případě mého auta snížení stejné, jako předpokládané vpředu = cca -15, až -20mm, není co řešit a objednávám :) Upraveno Srpen 11, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 11, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2014 (upraveno) Nj len aby to bolo iste a aby si neobjednal zase macku vo vreci ja som zvedavy co to spravi mne kedze som podla TP tazsi od RS TSI Upraveno Srpen 11, 2014 uživatelem lumi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Srpen 11, 2014 Autor Sdílet Odesláno Srpen 11, 2014 No to je risk, ale nemám na výběr :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Srpen 11, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2014 No to ani ja :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.