Přejít na obsah

Stickler's white TFSI


Doporučené příspěvky

ja mam ve VTP provozni hmotnost 1410kg a na napravu max. 1100kg - 2.0 TDI (PD) manual.

 

Pohotovostni hmotnosti:

1.4 MPI/55 kW - 1230kg

1.6 MPl/75 kW - 1255kg

1.6 MPl/75 kW (DSG) - 1305kg

1.6 FSI/85kW - 1265kg

1.8 TSI/118kW - 1275kg

1.9 TDI PD/77kW - 1320kg

1.9 TDI PD/77kW (DSG) - 1360kg

2.0 TDI PD - 1355kg

 

 

pohotovostni hmotnost je auto bez nakladu a ridice, ktery je ale zapocitan v provozni hmotnosti, coz je 75kg.

Tabulka je bez mimoradnych vybav.
Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

To pochybuji, můj předchůdce s tím najel jen 30tkm a řekl bych spíše dost opatrných :) Ale docela by mě zajímalo, čím to :huh:

A teď už to máš normální, nebo pořád výše?

 

Je divné, že 2.0TDI má fakt zatížení shodné. Stejně tedy nechápu, jak můžou u těžšího motoru klesnout pružiny stejně - ač je zatížení stejné. Přitom ale u RS už to bylo u stejného motoru úplně mimo :blink:

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Já mám MR 2011 RS TSI lift a mám zatížení 1010 předek a 930 zadek.

Presne toto som chcel vidiet :D :P

Z rovnakej RSy mam na ruke pruziny a teraz mozem dumat, co to asi spravi s mojimi 1010/980. Aj lumimu sa to myslim bude hodit :palec:

 

Osobne si myslim, ze pohotovostna hmotnost nie je az tak dolezita, ako prave zatazenie naprav. Podla toho sa to da lepsie vypocitat.

Odkaz ke komentáři

Asi ano :)

Ještě se rozhodnu, jak s těmi koly. Luki, děkuji za názor :palec:

Pokud zůstanu u 16", spočítám si to a snad k něčemu dojdu. Pokud bych šel do těch 17", možná bych zase myslel jinak, ještě nevím. Dodatečné údaje (šířku disku a ET) se dozvím až na konci týdne, prodejce je teď pryč a z hlavy to neví, pak se rozhodnu :)

 

To jsou ony:

 

post-28923-0-43508200-1407696455_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

"Nezasíráš", pořád je to k tématu a každá podobná informace je vítána - děkuji :)

 

To provedení pro DSG se zdá být rozumné, protože:

 

1) Máš to o 1cm níže, čili by ty sportovní pružiny mohly být naopak o centimetr vyšší na mém autě s manuálem

 

2) Komunikuji stále s ochotným zástupcem toho hothatchshopu a ten mi napsal, že myslí, že to provedení pružin pro DSG by mohlo být pro mé auto ideální, abych dosáhl požadovaného efektu - že by mi to mělo auto snížit, ale ne o celých 30mm, nýbrž cca o požadovaných 15-20mm.

Zeptal jsem se jej tedy, zda nezvolit pružiny pro combi, ale napsal, že ne, že je to přesně spočítáno a že pro lift je to správná volba. Tak jsem mu ještě odpověděl s obavou, zda nebude zadek zakřáplý o 30mm, když předek jen řekněme o 15-20mm. Na to ještě neodpověděl.

 

Teď je otázkou, zda to má DSG jinak i vzadu.. Což asi tedy ne, protože vzadu máš stejné zatížení, jako Míša. Tak teď nevím, zda to koupit, nebo zda se stane přesně to, co nechci - zakřáplý zadek více, než předek :(

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Ono ja mam predok/zadok o 1cm dolu oproti misovi a co sa tyka zadku samotneho ten bude zrejme vzdy nizsie ako predok :blink: musim sa postavit niekam na rovinu a zmerat aky mam rozdiel na seriach predok voci zadku :)

 

Inak tomiq ma na jeho combi rovnake vysky ako ja na seriovom podvozku :)

Upraveno uživatelem lumi
Odkaz ke komentáři

No nižší bude, i ta má mezipodlaha, vážící asi 15-20kg, spolu s rezervou způsobuje, že mám zadek níže. Ale chci, aby si to sedlo rovnoměrně, další -1cm vzadu oproti předku by bylo vidět už docela dost.

 

Jinak že to má combi stejně je jasné, spíše jde o to, že je tězší a tak dát pružiny z combi na lift by mohlo znamenat lehčí zvýšení. Ale nevím, ten prodejce mi to vymluvil..

 

Pokud by i zadní pružiny pro DSG znamenaly v případě mého auta snížení stejné, jako předpokládané vpředu = cca -15, až -20mm, není co řešit a objednávám :)

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...