Přejít na obsah

Za jak dlouho zahrejete motor?


Doporučené příspěvky

Ahoj damy a pani,

 

jen tak pro zajimavost, za jak dlouho zahrejete motor na 90C?

Moje O2 (vyrobeno 2006) potrebuje celych 9-10 km v chladnych podminkach bez pustenyho topeni, s topenim nebo klimou jeste mnohem dele..

Pres leto to bylo treba jen po ujeti 4-5 km. Tak nevim jestli je neco spatne. Tatik ma Fabiu 2003, ktera se zahreje po ujeti par set metru, takze bych od novejsi Octavie ocekaval neco lepsiho :)

 

 

A jeste na kolik hustite pneu?? Dle doporuceni vyrobce mi to prijde zoufale malo, tak o neco prehustuju, aby kola nemeli vizualne alespon boule...

 

Dik za vase nazory.

Marthy

Odkaz ke komentáři

jako vodu na 90 stupnu nebo olej? voda prakticky nic neříká, důležitější je hodnota oleje v motoru.

přepokládám že máš PD, je to normální, i CR se zahřívá. Když je takovéhle počasí kolem 0, tak abych se dostal s teplotou oleje na 80-90 stupnu, tak potřebuji cca 18km(kolem 20 minut jízdy. je to ovšem individuální dle trasy apod...

voda se ohřeje za těch 7-10 km.

u benzínu to je ovšem jiného.

 

huštění máš napsáno v návodu nebo na palivové krytce.

Odkaz ke komentáři

Taky zahřívám vodu, jak píšete,cca do 10 km, olej nevím jak zjistit. Nafty přece topí za delší dobu než benzín, to je od jak živa. A s tou fabkou mám stejný zkušenosti, topila takřka hned. Ale myslím, že i ta benzínova ma přihrev do hadic s vodou, tak to je u toho benzínu teplý hned.

Odkaz ke komentáři

Na teplotu oleje asi leda POLAR FIS+ Advanced, mozan by to umela i tahle aplikace Torque Pro (OBD 2 & Car) v kombinaci s bluetooth adapterem ELM327, coz planuju koupit, za ten peniz urcite super pomer cena/vykon.

 

Jinak drive jsem hodne jezdil do prace tuhle trasu, je to prakticky porad s kopce dolu, kdyz bych to jel v zime na spotrebu, tak ani za tech 40km nedostanu vodu na 90C, ja to delam tak, ze ted v zime se snazim nejezdit pod 2000ot, klidne i vice, pak je to v soucasnym pocasi kolem tech 10km na zahrati vody, ale je to proste desne zavisly na stylu jizdy. O2 proste dobre chladi ;) Kdyz bys forum dobre prohledal, je tu hodne napsano i o zimnich maskach a jejich nahradach, vyhodach, nevyhodach(intercooler) atp.

Odkaz ke komentáři

Pri teplote od -3°C do 0°C mam za 7km 90°C (za 3 km mam 50°C) s topenim na 19°C + klima. Motor nenechavam bublat na studeno - nastartuju, pripnu pas, zesilim radio a jedu. Pri teplote pod 50°C radim do 2000 otacek s pomalou akceleraci. Auto stoji venku.

 

Pneu mam 2.1 vsude a zatim ok.

 

 

Pokud Ti muzu poradit, nedavej si na gril nic. Nevezmou Ti zaruku (u Tebe asi uz neni, ale jako info do budoucna dobry ;)), je to zakazany primo od Skodovky a riskujes tim poskozeni motoru nebo jeho casti, ktere se maji ochlazovat, ale kvuli te masce se neochlazuji. Je tam inteligentni system, kdy vlastne chladicka zustava co nejdyl na motoru, aby motor nebyl porad studenej (vlivem neustaly cirkulace studeny vody) a pak se to koriguje s nadrzkou.

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Zdravím mam 2,0 TDI DSG a teraz ako sú teploty okolo 0-8 stupnov sa mi auto zohrieva na tych 90 cca 15 km samozrejme s plynom jazdim setrne kym nemam aspon 60 stupnov. ale aj tak sa mi to zda dlho, a tych 15 km mam na trase medzi dedinami takze ot. mam tak okolo 1500-1700 ot bojim sa zaradit S aby drzalo vo vyšších otáčkach

 

aké mate skusenosti s ohrevom vody konkretne na 2,0 TDI DSG ??????

kolko to trvá km, min a akým štylom jazdite tie prvé km kým sa nezohreje ????

 

Odkaz ke komentáři

Tchán měl stejný motor i převodovku a voda na 90stupních byla za cca 10/12km dle trasy. U Tebe se voda ohřeje a drží? Nebo padá? Pokud ano, mohl bys mít špatný termostat. Propouští..zkus vyměnit. Mi se voda taky ohřívala dlouho a pak padala. Když jsem měl zaplé topení, někdy jsem nebyl schopný dostat ručiku na 90 stupňů. Po výměně ok.

Odkaz ke komentáři

teplota vody je ti stejne na prd, a budik vody je prilis optimisticky ukazuje 90 stupnu i kdyz voda ma jen 78 stupnu. Pokud mas climatronic je moznost tam pomoci stisknuti dvou tlacitek a pootocenim kolecka dostat teplotu vody (nepamatuju si presnej postup ale nekde se to tu resilo). Stejne se olej ohriva jinak takze bud neco co ukazuje teplotu oleje a nebo proste nepriklada pod kotel pod 20km

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...