Přejít na obsah

Nove DO k centralu


toshi

Doporučené příspěvky

barvy z hlavy nevim zjištíš jednoduše uděláš s s 21W žárovky zkoušečku a jeden drát kostra a na druhý drát připevníš ostře nabroušenej hřebík a jím opatrně napichuješ dráty v konektoru ŘJ oken tak dlouho až ti to na jeden drát zamkne a na druhej odemkne na ty pak připojíš to DO

centrál reaguje na mínusový impulsi jo a nezapomen mít zavřený všechny dveře a u řidiče si jen z boku zacvakni zámek jinak se nedohledáš !!! :palec:

Odkaz ke komentáři

Nevím jestli má face octa stejnou barvu drátů jako předface, ale já jsem DO zapojoval na bílo-žlutý (zamykání) a černo-žlutý drát (odemykání). Jednotku DO jsem dal nad relátka co jsou v palubce pod volantem ;)

 

PS: pro případné rejpaly, ty spojky nebo jak se tomu říká, už tam nemám a kabely od DO jsou poctivě připájeny a pořádně zaizolovány do svazku opět černou textilní páskou, aby vše vypadalo pokud možno jako originál ;)

 

post-107-0-09664700-1385730169_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Dnes som sa do toho pustil,lebo nebolo az tak chladno.Vsetko som rozobral co som mal a nakoniec som nasiel aj kable na central.Vybral som dialkove a zistil som za ma 2 schemy a to bol asi koniec mojej roboty.Ale skusil som napojit RJ dialkoveho a funguje ked som ho napojil kable na central tak v RJ dialkoveho to fungovalo len dvere nezatvara a neotvara.Napojil som z RJ dialkoveho kable takej istej farby ako na centrale,lebo podla tych schem neviem ake este by som mal napojit na central.Po dlhsom nervovani som nechal svoju krasku rozobratu.Poskladam ju ked ma prejdu nervy :rolleyes: Prikladam aj schemy co boli v krabicke ak by nahodou niekto vedel poradit.post-34113-0-66485100-1385902324_thumb.jpgpost-34113-0-30771500-1385902353_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

no já bych řek že problém je v tom že nehovíš autoelektru :(

na zamknutí a odemknutí máš u tý uni dálky celkem 6 drátů ty budeš potřebovat 4 a jelikož to reaguje na mínus impuls tak musíš oba ty přepínací -modrý a zelený drát ukostřit

a žlutý a žlutočerný připojíš na dráty na který ti centrál zamkne a odemkne -typuju žlutý zamyká žlutočerný odmyká pokud by to náhodou chodilo obráceně tak si je přehod :palec:

těch 6 drátů sou v podstatě výstupy ze 2 přepínacích relé jež ovládá elektronika tý uni dálky a pokud na ten kontakt nepřivedeš tu správnou polaritu na kterou ten centrál reaguje v tomto případě mínus -kostra vozu tak ti to v životě nebude chodit :palec:

Odkaz ke komentáři

pavel71: proč se musí modrý a zelený drát ukostřit? Nestačilo by jen zapojit ten žlutý a žluto-černý? Já mám teda tu jednotku CCL002 (nebo aspoň zapojení pasuje na tu moji jednotku) a mám zapojený jen minus impuls zamykání a odemykání, blinkry a zavírání oken a vše funguje tak jak má, takže si myslím, že i u toho CCL003 by mělo stačit zapojit impulzy zamykání nez dalšího ukostřování... :)

Odkaz ke komentáři

jak sem psal těch 6 drátů sou výstupy z přepínacích relé v podstatě je to prodloužení silových kontaktů relé

3 dráty kontakty relé pro otevření 3 dráty kontakty relé pro zavření -co mám zkušenost tak na tyto kontakty není přivedeno žádné napětí a to z důvodu aby se to dalo dopřipojit na jakýkoliv centrál např vzduchový,ten co je řízen plus impulsem,ten co je řízen mínus impulsem nebo to de napojit na centrál jenž nemá ŘJ a má v podstatě jen dvoudrátové motorky

a pokud by člověk napojil jen ty spínaný kontakty -žlutý dráty tak relátka sice sepnou ale jelikož na spínacím kontaktu není žádné napětí v tomto případě mínus tak ti centrál v autě nemá co spustit :palec:

Odkaz ke komentáři

pavel71: díky za perfektní vysvětlení, už tomu plně chápu :palec: . U mého DO se ukostřovat nic nemuselo (snad si to teda dobře pamatuju), takže asi ŘJ umí rovnou minus i plus signál :)

 

toshi: po Pavlovém vysvětlení už to chápu a u tebe je problém v tom, že to musíš opravdu ukostřit, protože ti jinak ŘJ nemá co sepnout (nemáš přivedený mínus na ovládací káblíky) :)

Odkaz ke komentáři

tak si to proměř vemeš voltmetr a proti kostře měř ty dráty od centrálu jestli v nich není napětí a ještě můžeš měřit ohmetrem pípákem a to tak že dráty pro centrál necháš odpojený dej ohmetr či nákej pípák a ovladačem zamykej a odmykej no a na který dva dráty ti to vždy krátkodobě pípne tak na ty to připoj -to pípnutí značí že se ti krátkodobě dle nastaveného intrvalu spojí silové kontakty relé jenž je schováno v samotné krabičce tý uni dálky

písknout by měl modrý-žlutý a zelený žlutočerný

pokud to máš dobře zapojený ke zkratu dojít nemůže pouštíš tam pouze kostru a ta za pomocí relé ovládá stávající centrál :palec:

Odkaz ke komentáři

co si pamatuju tak třeba starší typy od Jablotronu to měli taky vždy na 2 dráty jeden zamkl druhej odemkl po té inovovali a musíš to propojovat já z toho byl tenkrát poprvý taky kapku jelen :lool:

pokud vlezeš sem rozklikneš si manuál tak dole sou příklady zapojení :palec:

http://www.jablotron.com/cz/katalog-produktu/autotechnika/ovladani-a-stahovani-oken/ovladani-centralniho-zam/cl-305.aspx

Odkaz ke komentáři

blinkry to sou 2 fialový dráty -odekluješ plasty pod volantem vemeš žárovkovou zkoušečku a v kabelech co dou k přepínači blinkrů si najdeš drát pro levou a pravou stranu blinkrů no a na ně to připojíš asi 5 minut práce :palec:

vidiš kolega ti napsal i barvu drátů :pivo:

Upraveno uživatelem pavel71
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...