Přejít na obsah

Nejde nastartovat (asi palivové čerpadlo)


Doporučené příspěvky

Ahoj přítelkyně jela a při jízdě jí auto přestalo táhnout.Tak zastavila u krajnice a auto už nejde nastartovat. Startér startuje ale auto nenaskočí. Napadlo mě že asi došla nafta protože ručička byla už u červeného ale kontrolka ještě nesvítila tak jsem dolil 10 litrů. Auto stále nenaskočí. Tak jsem otevřel kapotu a u jedné hadičky od palivového filtru je bublina. (Nevím jestli se to má nějak odvzdušnit) Ale když jsem vyměňoval pal. filtr tak stačilo jen zalít filtr a auto chytlo. Je možné že se jen palivové čerpadlo zaneslo ? Děkuji za jakoukoli radu

Odkaz ke komentáři

A když startuješ tak tu bublinu natáhne čerpadlo nebo ne? Buď muže být problém v čerpadle nebo se mohl z nádrže nasát nějaký bordel do přívodní trubky a ucpal jí a čerpadlo pak nenatáhne dostatek nafty.

Jinak tu bublinu si odvzdušní samo čerpadlo.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem se byl kouknout a když se startuje tak bublina "zaleze" a když přestanu tak se vrátí. Když jsem oddělal jednu hadičku z pal. filtru a startoval tak palivo nevytékalo . Což by mělo ne ? Čerpadlo je přímo v nádrži tak kdyby fungovalo tak by mělo něco vytlačit do filtru ne ?

Odkaz ke komentáři

Tak to by mělo být ok. Ještě bych se podíval, jestli nezůstala zavřená chcípací klapka. A kontrolka žhavení ti problikne když chceš nastartovat?

 

Jinak pokud máš 66kw motor "rotačku", tak ta v nádrži žádné čerpadlo nemá a ani nikdy neměla. Jediný čerpadlo je na motoru, tahá si naftu z nádrže a zároveň i vstřikuje.

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

A sakra .... . je to 1.9 66kW 4x4 AGR . Když jsem odklopil zadní sedačky a odšrouboval kryt tak tam je kabeláž myslel jsem si že to je pro čerpadlo.Ale jestli to je tak že tyhle motory mají čerpadlo přímo u motoru tak to asi bude jen pro měření paliva. Zítra se kouknu na to žhavení a klapku. čím by to ještě mohlo být krom té klapky ? za všechno dík

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahoj, chtěl bych poprosit o radu mam Octavii 1.9 TDI 81kw dnes ráno jsem přišel k vozu nastartoval a rozsvítila se mi kontrolka na vodu tu sem dolil samozřejmostí je ze než sem vodu dolil auto sem chcipnul...ale pote mi vuz už nesel nastartovat. Všechno vypadá jako když vuz je v pořádku normálne nahzavim ale pouze točím(rele 109 měneno, nafta jde do filtru a přepadem zpet sem jen laik vůbec nevím co dělat. ..) a vuz ne a ne chytnout...mate Prosím nějakou radu? Děkuji predeme jinak jedna se o rok 1998. Díky popřípadě Můj tel 777842721.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Čauves lidi,

máme problém s Octavkou TDi 66kw. Auto k nám přitáhli, že zničeho nic přestalo jet. zjistili jsme však, že jim došla nafta, palivový filtry byl zanesenej. Takže je nový filtr i s gumičkama jsou tam nový rozvody, predvstrik je nastavenej, ale autu se nechtelo vubec chytnout. Je to jassne kdyz nebyla zadna nafta.. Takze jsm edali za filtr manualni balonek a nasali naftu a auto chytlo okamzite. kdyz balonek dame pryc auto chytne na potreti a nedrzi volnobeha jde proste divne. Litaj tam strasne bublinky, jak kdyby se to nechtelo odvzdusnit.. ale kdyz tam mame balonek tak je vsecko v pohode.. Už fakt nevíme co stím.

Neměl by někdo nějakou radu.?

Předem díky

Odkaz ke komentáři
  • o 5 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...