Přejít na obsah

Napajedlákovo RS


Doporučené příspěvky

Trošku mě mrzí, že jsem švagra neukecal na ten 2 litr. On chtěl prostě 4 kolku a ta vyšla stejně jako ten dvou litr. Říkám kdy to využiješ? Tak mi argumentoval že každý rok jezdí alpy... A ta 2.0 TDI 140kw 4x4 už byla o dost dražší. Ale jako s těma paketama fakt paráda. Sedačky, prostor vzadu. Teď nevím jestli je základ ta změna podsvícení těch led světel. Myslím že to mít v tom 2 litru, tak bych si zvykl hodně rychle :-) Když mi to na den půjčil, tak jsem měl trochu strach, abych mu to někde neodřel :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak Superb navrácen, přebíral jsem ho s 12 najetými kilometry a vracel po 6052km, 103h jízdy a +- 484l projeté nafty ^_^ spotřeba začínala od 6l/100 klidnou jízdou (Zlín - Vídeň a zpět), z toho byl den, kdy jsem jezdil po městě + 1x Olomouc a nedostal jsem se pod 11l celý den. Na nové auto, haldex a automat super. Extrémem byla Praha, kdy jsem ze Zlína vyjížděl s plnou a cestou zpět jsem za Brnem musel zase tankovat :lool: To vše za 10dní + zpáteční cesta do Boleslavi. Byl to zápřah, ale šel bych do toho zase, spousta zajímavých lídí, zkušenost s novým autem a příští rok doufejme bude Kodiaq :wub: :D P.S. fotky jsou pouze mobilovky, až budou kvalitnější, tak jich pár dodám.

post-30712-0-36856600-1465908936_thumb.jpg

post-30712-0-70188800-1465908963_thumb.jpg

post-30712-0-45283200-1465908973_thumb.jpg

post-30712-0-28584200-1465910075_thumb.jpg

Upraveno uživatelem napajedlak
Odkaz ke komentáři

Trošku mě mrzí, že jsem švagra neukecal na ten 2 litr. On chtěl prostě 4 kolku a ta vyšla stejně jako ten dvou litr. Říkám kdy to využiješ? Tak mi argumentoval že každý rok jezdí alpy... A ta 2.0 TDI 140kw 4x4 už byla o dost dražší. Ale jako s těma paketama fakt paráda. Sedačky, prostor vzadu. Teď nevím jestli je základ ta změna podsvícení těch led světel. Myslím že to mít v tom 2 litru, tak bych si zvykl hodně rychle :-) Když mi to na den půjčil, tak jsem měl trochu strach, abych mu to někde neodřel :-)

110kw v předokolce vs. 140kw ve 4x4 i 4x2 jelo naprosto stejně. Zkoušeli jsme to několikrát. Jen 110kw vytáhlo 236kmh a 140kw 239kmh, v tomhle to bylo největší zklamání, ta 140tka je na první 4 rychlosti uškrcená, aby nehuntovala převodovku a do toho ještě dlouhé kvalty. Opravdu na 190 koní to nejelo a kluci se 110kw, nemluvě o těch třech co měli OIII Scout 135kw v manuálu, ti se nám jen smáli :D

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Tak po výměně řazení, už řadíme. Šlo tam zrovna to zkrácené, docela příjemná věc, zvykl jsem si rychle ^_^ Letos jsem koupil nové zimní Continental WC TS850P, 225/40/18, tak uvidíme. B) Jinak jediný problém, ve vyšších rychlostech a zejména na 5.a 6.st. auto jakoby úplně ztratilo dech a skoro nezrychluje, chyba nikde žádná... <_<

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Za dva jeté brdiče, 2 nové kotouče nějáké Polské značky a dvoje desky + plechy? Vždyť za to pomalu nakoupím vše v origininále...

Každopádně je tam sáni KO, ztrácí se chladící kapalina, DPF je dle Funa na pokraji životnosti, takže asi nebudu s brzdama moc vymýšlet...

Upraveno uživatelem napajedlak
Odkaz ke komentáři

Pěkný, máme vzhledově skoro stejný :-)
Já dával za přední třmeny z R32ky nějakých 10tis, pak jsem je u Trachty nechal za trojku přelakovat ať to pořádně vypadá a celkem s koutoučema deskama a výměnou kotoučů a destiček vzadu plus práce to vyšlo na nějakých 25tis.

Jinak 17" jsou minimum na tyhle třmeny.

Odkaz ke komentáři

header: Právě jsi byl jedním z nich, kvůli kterým jsem do nich chtěl jít s těma keramickýma deskama. Řešilo se to v sekci brzdy a docela jsi to chválil mi přišlo. Jen že jsou hlučnější se tam psalo. Co se stalo?

 

košin: tohle jsou právě děrované, drážky jsou Brembo max mám dojem. Já tam teďka mám nějáký no name, brzdí to fakt hrozně a kotouče už mám nějákých 5-6tis km pod limitem. Takže pro mě bude cokoliv skok dopředu.

Upraveno uživatelem napajedlak
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...