Přejít na obsah

Bixenon do klasických parabol L/K


škodik

Doporučené příspěvky

dle me jen dement si da do paraboly HID.

 

cca 4 mesice zpet za mnou jel frajirek, Audi A3 a v parabole HID, chvilku jstem trpel kdyz se na me lepil, pote jsem se dal ke krajnici, nechal se predjet... hned za nim, dalkove,mlhovky, cim slo sem na nej blikal,borec zastavil, hned sem vyletel, zamknul se,jen trochu stahnul okynko, rval sem na nej at si to okamzite jde vytahnout, nebo mu vymlatim lampy a ty HID vytahnu, borec psorany ze to hned vymeni,ze nevedel ze to nesmi byt apod. pak uz sem jej nevidel,tak nevim jestli vymenil nebo ne,ale potkat ho znovu ,rad si to overim:)

 

proto rikam, tuningari,kupte si origo xenony a nevymyslejte pi*oviny.

Odkaz ke komentáři

Ale řekl bych že HIDkařu ubývá..jednu dobu to byl "hit" a měl je kde kdo..ted už semdlouho žádný prase nepotkal...

He včera sem měl možnost porovnat bi-xeny moje a BMW X6...jedu si takhle a po chvíli za mnou něco vysokýho..koukám kroužky svítěj..aha nějaký BMW :pest: no přišla rovinka nikde nikdo tak sem tam pustil dálky...chvíle nic pak záře...mezitím BMW vyrazilo na předjíždění,zhasínám dálky,on je pustí a svítilo mu to řekl bych stejně.. :angry: Asi nechápal pán v X6 za 2,5míče.. :angry:

Odkaz ke komentáři

Dakie: no to bylo neco silenyho :angry: hned na prvni pohled bylo poznat, ze je to nelegalni zastavba a silene to oslnovalo a to jsem byl jen chodec... hlavne, ze tam mel udelany ostrikovace svetel :angry:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 4 roky později...

Vždycky když potkám chytráka kterej do klasickejch parabol narve xenony tak bych mu s největší chutí rozmlátil světla kladivem !!!

Tak těch jsem už potkal hodně, a kupodivu to měli dobře seřízené a neoslňovali. Katastrofou jsou koumáci s rozhozeným běžným svícením, oslňuje jedním a když přepne, tak druhým.

Můj názor je ten, že dobře seřízené xenony jsou úplně v pohodě a přijde mi to tady u nás jako "hon na čarodějnice" (jako ostatně v mnohém jiném).

Tak a teď se do mě trefujte ............. :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Jestli tomu rozumim, tak kdyz dam bi-xenonovou cocku do svetel ktera maji ono oznaceni, dodelam ostrikovace a automaticke naklapeni, tak to je legalni?

Není to legální, je zakázán jakýkoliv zásah a úprava světlometu a za druhé na světlometu je označení pro typ a světelný zdroj všech obsažených světel.Pro příklad orig xenonová lampa OI má tlumené výbojkové označení "DC" a dálkové halogenové označení "HR",oba symboly spolu pro mlhové symbol "B" a obrysové/parkovací symbol "A" jsou na tělese světlometu vyznačeny.

Pokud dáš bi-xenon čočku nebudeš mít příslušný kód pro dálkové výbojkové světlo "DR".

Otázka je,jak dalece to bude někdo kontrolovat,pokud ano,vždycky pozná,že jde o dodatečnou úpravu.

Odkaz ke komentáři

Nevím, jestli je někdo tak šikovný (teda spíš jestli má díly), ale pokud vím na OC I nikdy nebyl BI-xenon. To by znamenalo, že pro tlumenou a dálkovou svítí xenox a JE TAM SKLOPNÁ CLONKA, která dělá patřičné ořezy. V OC I se vždy k tlumenénu xenonu připínala HX žárovka jako dálka.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
×
×
  • Vytvořit...