Přejít na obsah

Juhyyyho RS kombajn


Doporučené příspěvky

Je fakt, že nás tady z okolí CV moc není. Jinak s tím rozpečením jsem se bavil se švárou, kterej to dělal na cougarovi. Říkal že musí člověk opatrně ale že to jde. Horkovzdušnou z určitý dálky a že pak to sklo oddělil :-) Vypadá to luxusně pak ty světla. Co jsem pročítal diskuzi angel eyes a devil eyes, tak ty levná světla z číny prý nikdy nesvítí jako originál... Takže dávat 6-10 tisíc za světla aby to pak nesvítilo se mi opravdu nechce...

Odkaz ke komentáři

Zdar páni... no problém s časem hned jak budu mít volno zavolám a jedu ale ten čas :( Já mám DPF zatím plně funkční od doby co beru naftu u hranic drahou od Agipu tak o něm nevím asi půl roku. Před tím jsem bral u Agipu dole ve městě a za nádrž klidně dvakrát vypaloval. A to jezdím denně trasu na které musí pálit automaticky. Takže DPF zůstane dokud nebude dělat problém.

 

Nevím co dál chci dřív ^_^ sání,výfuk,kola,podvozek....

 

Každopádně jsem se rozloučil s hezkým autem .... už mám přezuto (musím)... hrůůza :wallbash:

Odkaz ke komentáři

"nicméně koupit užší zimní pneumatiky se vyplatí pouze řidiči, který většinu zimních kilometrů najede v oblastech se souvislou sněhovou pokrývkou. V běžných podmínkách (mokré zimní silnice), a to i vzhledem k rychlosti jízdy na dálnicích, je pro běžného řidiče zcela jistě rozumnější použití širších pneumatik, které mají větší styčnou plochu s vozovkou a tím dosahují vyšší směrové stability při jízdě v přímém směru i při zatáčení, o kratší brzdné dráze nemluvě". url="http://www.ibesip.cz/cz/ridic/zasady-bezpecne-jizdy/zimni-pneumatiky-v-zime-letni-jen-v-lete"]http://www.ibesip.cz/cz/ridic/zasady-bezpecne-jizdy/zimni-pneumatiky-v-zime-letni-jen-v-lete[/url]

 

výrobce pneumatik Continental na to jde opačně – širší pneumatiky mají větší styčnou plochu s vozovkou, tudíž lepší přilnavost. To Continental rozšiřuje i na zimní pneumatiky – protože když vozidlo jede přes zmrzlý sníh a led, přilnavost je klíčová. Širší pneumatiky mají více hran bloků a lamel, což zvyšuje tření. To znamená lepší přilnavost, a tedy lepší ovladatelnost, akceleraci a brzdění. To podle Continentalu vede k celkově lepšímu výkonu pneumatiky, zejména v zatáčkách a prý i na sněhu. Continental na druhou stranu uznává, že trakce v hlubokém čerstvém sněhu bude vždy lepší užší pneumatika, protože se s menší plochou pneumatiky má mnohem větší šanci ze sněhu „vyhrabat.“

Upraveno uživatelem napajedlak
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...