Rosta RS Odesláno Duben 24, 2014 Sdílet Odesláno Duben 24, 2014 Hojte, nevíte někdo zdali by pasovaly páčky pod volantem z Octavie III do Octavie II ? díky za info.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Červen 9, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 9, 2014 Nikdo nic? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Červen 9, 2014 Sdílet Odesláno Červen 9, 2014 no já o tom silně pochybuju, možná mechanicky by mohli jít ale elektronicky těžko, nicméně nejsem odborník 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 9, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 9, 2016 Trochu to oživím našel jsem toto jsou to páčky z OII.. ale nevím bližší informace ohledně předělávky :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 10, 2016 Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 pokud se vezme korpus z OII a od stejného výrobce i páčky z OIII, tak lze s malou úpravou proházet 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 10, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 šlo by to z těchto OIII na tyto OII? o jakou malou úpravu se pak jedná? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 10, 2016 Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 ano, tyto by měli jít, jde o úpravu kabeláže co jde z páček jako takových 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 10, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 Tzn. že se použije celá páčka i s kabeláží vloží se do té kostky z OII a napojí se kabeláž. nebo se páčka rozlouskne a použije se původní kabeláž z OII? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 10, 2016 Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 napojí se na původní kabeláž 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 10, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 takže se ty páčky rozlousknou? a kablíky se přepájí? nemáš prosím fotku? nebo postup jak je rozebrat? díky moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Březen 10, 2016 Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 Pokušitelé :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomiq07 Odesláno Březen 10, 2016 Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 Hmm... To ak by slo, asi by som to prijal... Ale cena za packy asi bude nekrestanska :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hydraulik Odesláno Březen 10, 2016 Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 a taky to asi nepůjde do OII, kde není odpružená poloha dálkových, co? :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 10, 2016 Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 aretace je součástí základny, s páčkou jako takovou nemá nic společného :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stringo Odesláno Březen 10, 2016 Sdílet Odesláno Březen 10, 2016 Na OII před FL byly páčky dělené a s příchodem FL už dělali celý ten domeček a přehodit to jde lehce takže pokud jsou v OIII páčky velikostně stejné je to jen v zapojení. Jinak mě páčky v OIII ergonomicky nesedí, OII FL jsou podle mě lepší co se tvaru týče. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 11, 2016 Sdílet Odesláno Březen 11, 2016 je jedno, jaké páčky jsou dělené nebo nedělené, pokud je stejný výrobce, tak lze čistě páčky přehodit s úpravou vo jsem popisoval.... osobně mi příjdou páčky z OIII jako tykadla a moc hubené.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 11, 2016 Mě se zase ty z OIII moc líbí dneska mi dorazí tak přes víkend budu předělávat :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Březen 11, 2016 Sdílet Odesláno Březen 11, 2016 (upraveno) Hmm... To ak by slo, asi by som to prijal... Ale cena za packy asi bude nekrestanska :( V polsku ich najdes od 80e :) ja uz to mam davno nachystane ako jeden dalsi plan dobuducna :D Upraveno Březen 11, 2016 uživatelem lumi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 11, 2016 Tak mám je doma :) vše by mělo přesně pasovat jen je třeba přehodit ty bílé zámky.. nemáte někdo fígl jak je vyndat? Nechci je zničit :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 11, 2016 Pak pravá páčka co se týče kabeláže nebude problém jdou tam jen dva kablíky, ale levá :( Naměřil jsem to takto: Stará Nová modrý černý bílý bílý zelený zelený červený červený žlutý modrý akorát stará páčka má 6 rezistorů a nová jich má 7 Rolbaři můžeš mi s tím pomoct? Děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 12, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2016 Tak jedna hotová :) teď ta levá to bude horší :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Březen 12, 2016 Sdílet Odesláno Březen 12, 2016 (upraveno) Zpatky, prehled jsem vcerejsi prispevek...Packa sama o sobe je jen analog, pocitak, ze ty resistory jsou k cyklovaci, vyzkousej, jak se meni odpor od tohodle vedeni... Spinace se spinaji k zemi? Tak je to malinkato jinak, ale tady máš schéma;) E22 - spínač stěračů předního skla E34 - spínač stěrače zadního skla E38 - ovladač cyklovače stěračů Upraveno Březen 12, 2016 uživatelem ka_r_los 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 12, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2016 Pravou páčku mám ta není problém.. řeším levou tam je tempomat a ta je složitější a myslím, že jen tak záměnná nebude :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Březen 12, 2016 Sdílet Odesláno Březen 12, 2016 Ja jsem fakt hotentot, zitra se na to podivam.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Březen 13, 2016 Sdílet Odesláno Březen 13, 2016 (upraveno) preFL E2 - přepínač směrových světel E4 - přepínač světel a světelné houkačky E45 - spínač tempomatu E227 - tlačítko tempomatu (SET) F350 - vinutá pružina H - spínač zvukové houkačky J527 - řídicí jednotka elektroniky sloupku řízení J... - řídicí jednotky motorů T12h - svorkovnice, 12pólová, na vinuté pružině, ve volantu T20a - svorkovnice, 20pólová, na řídicí jednotce elektroniky sloupku řízení FL E45 - spínač tempomatu E227 - tlačítko tempomatu (SET) F350 - vinutá pružina H - spínač zvukové houkačky J519 - centrální řídicí jednotka vozu J527 - řídicí jednotku elektroniky sloupku řízení J... - řídicí jednotky motorů T12h - svorkovnice, 12pólová, na vinuté pružině, ve volantu T16n - svorkovnice, 16pólová, na řídicí jednotce elektroniky sloupku řízení * - pouze u vozidel s tempomatem ** - neplatí pro vozidla s multifunkčním volantem Upraveno Březen 13, 2016 uživatelem ka_r_los 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 13, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 13, 2016 potřebuji OII face a OIII :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Březen 13, 2016 Sdílet Odesláno Březen 13, 2016 (upraveno) Já mám takový dojem, že tam máš předFL páčku, proto 5 drátů, FL už má jen 4 a těch rezistorů tam máš taky nějak víc... ;) Tohle není složitý... Podle schémat, kolébka tempomatu má vždy 2 odpory (SET-RES) + třetí na zem v serii, tak jako tak máš z jednoho pinu + napětí a na další se ti spíná jiný odpor dle polohy kolébky páčka tempomatu potom v jedné poloze zkratuje 2 piny, v další připne + napájení na pin 4 a v poslední (OFF?) to nedělá nic... Multimetr máš, tak si udělej revetzní schéma podle páčky a je to :) Upraveno Březen 13, 2016 uživatelem ka_r_los 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 13, 2016 Sdílet Odesláno Březen 13, 2016 OIII: G2 G1 G6 G5 G4 OII: C5 C1 C2 C4 C3 :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rosta RS Odesláno Březen 13, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 13, 2016 Mám facelift páčku a je tam 5 drátů teď jsem to už zkoušel v autě a vše mi funguje kromě kolébky (+) u tempomatu :( kolébka (-) , přepínač ON Cancel OFF tempomat fachčí.. tak jdu najít chybu.. OIII: G2 G1 G6 G5 G4 OII: C5 C1 C2 C4 C3 :) Super díky moc je prosím to tak? OIII OII 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 13, 2016 Sdílet Odesláno Březen 13, 2016 pozice co jsem psal jsou pro konektor do RJ sloupku řízení 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.