Přejít na obsah

Páčky z OIII do OII


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...
  • o rok později...

Pak pravá páčka co se týče kabeláže nebude problém jdou tam jen dva kablíky, ale levá :(

 

Naměřil jsem to takto:

 

Stará Nová

modrý černý

bílý bílý

zelený zelený

červený červený

žlutý modrý

 

akorát stará páčka má 6 rezistorů a nová jich má 7

 

 

Rolbaři můžeš mi s tím pomoct?

 

Děkuji

 

post-16473-0-59903400-1457724261_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zpatky, prehled jsem vcerejsi prispevek...

Packa sama o sobe je jen analog, pocitak, ze ty resistory jsou k cyklovaci, vyzkousej, jak se meni odpor od tohodle vedeni... Spinace se spinaji k zemi?

 

Tak je to malinkato jinak, ale tady máš schéma;)

 

post-32889-0-32437200-1457782425_thumb.png

 

E22 - spínač stěračů předního skla E34 - spínač stěrače zadního skla E38 - ovladač cyklovače stěračů

 

Upraveno uživatelem ka_r_los
Odkaz ke komentáři

preFL

post-32889-0-43281700-1457863375_thumb.png

E2 - přepínač směrových světel E4 - přepínač světel a světelné houkačky E45 - spínač tempomatu E227 - tlačítko tempomatu (SET) F350 - vinutá pružina H - spínač zvukové houkačky J527 - řídicí jednotka elektroniky sloupku řízení J... - řídicí jednotky motorů T12h - svorkovnice, 12pólová, na vinuté pružině, ve volantu T20a - svorkovnice, 20pólová, na řídicí jednotce elektroniky sloupku řízení

 

FL

post-32889-0-54091300-1457863475_thumb.png

E45 - spínač tempomatu E227 - tlačítko tempomatu (SET) F350 - vinutá pružina H - spínač zvukové houkačky J519 - centrální řídicí jednotka vozu J527 - řídicí jednotku elektroniky sloupku řízení J... - řídicí jednotky motorů T12h - svorkovnice, 12pólová, na vinuté pružině, ve volantu T16n - svorkovnice, 16pólová, na řídicí jednotce elektroniky sloupku řízení * - pouze u vozidel s tempomatem ** - neplatí pro vozidla s multifunkčním volantem

 

Upraveno uživatelem ka_r_los
Odkaz ke komentáři

Já mám takový dojem, že tam máš předFL páčku, proto 5 drátů, FL už má jen 4 a těch rezistorů tam máš taky nějak víc... ;)

 

Tohle není složitý...

 

Podle schémat, kolébka tempomatu má vždy 2 odpory (SET-RES) + třetí na zem v serii, tak jako tak máš z jednoho pinu + napětí a na další se ti spíná jiný odpor dle polohy kolébky

 

páčka tempomatu potom v jedné poloze zkratuje 2 piny, v další připne + napájení na pin 4 a v poslední (OFF?) to nedělá nic...

 

Multimetr máš, tak si udělej revetzní schéma podle páčky a je to :)

Upraveno uživatelem ka_r_los
Odkaz ke komentáři

Mám facelift páčku a je tam 5 drátů

 

teď jsem to už zkoušel v autě a vše mi funguje kromě kolébky (+) u tempomatu :(

 

kolébka (-) , přepínač ON Cancel OFF tempomat fachčí..

 

tak jdu najít chybu..


OIII: G2 G1 G6 G5 G4

OII: C5 C1 C2 C4 C3

 

:)

 

Super díky moc je prosím to tak?

 

OIII

post-16473-0-48278800-1457876238_thumb.jpg

 

 

 

OII

post-16473-0-04638700-1457876270_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...