Přejít na obsah

Vysoké CO na TK


Doporučené příspěvky

Na TK při měření emisí naměřili u mé 1,6 75 KW (najeto 151650 km) CO na horní hranici. Stavil jsem se u automechanika, který mi měnil lambdu ve 150000 km. Napíchnul se a žádná chybová hláška tam nebyla. Nemá někdo nějaké vysvětlení. Špatný benzín, styl jízdy ? Olej to nebere, spotřeba 6,6 l.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

tak problem mam podobny všetky hodnoty su ok len mam vysoke CO na plyne aj na benzine na volnobehu su CO ok kontrolka na palubovke nesvieti ziadna. bolo mi povedane že predpoklada že mam katalyzator nefunkči a to usudil z toho že na volnobehu su ok len pri vysokych otačkach evidentne katalyzator nestiha. može to byť tym ?

Odkaz ke komentáři

sviečky mam polročne NGK. je pravda že vzduchovy som pred emisnou nemenil ale interval vymeny podla počtu km dodržiavam ale po emisnej som filter vymenil. Na škrtiacu klapku už mam pripravok na čistenie. Ale sa mi zazdalo že pri vysokych otačkach ked som stal sem tam asi tak za minutu raz cukne motorom. Bolo mi povedane že može to byť aj ventilom že už može byť chyteny. tak som sa na pondelok objednal na meranie kompresie tak som zvedavy na vysledok.

Odkaz ke komentáři

No takže dnes som bol na opakovanej emisnej ale skor než som šiel tak som kupil čistiaci priravok na čistenie škrtiacej klapky, kupil origo vzduchovy filter. na LPG sice musel merať dva krat ale na benzin na prvu šupu nameral hodnoty take ake maju byť. Takže odhady mechanikou že je vadny katalyzator a musi sa meniť, stačilo tychto par drobnosti takže mi aj odlahlo :)

Odkaz ke komentáři

No ono co si budeme povidat. Ja byl v ofiko servise Skoda Auto. Pojistna udalost (rozkousane kabely) a rikal jsem jim ze se mi ztraci chladici kapalina at to natlakuji a kouknou...
...jejich telefonat po cca 3 hodinach od pristaveni a zaver ze voda nikde naunika (teda ze neni videt kde unika) takze tesneni pod hlavou nebo hlava...
...nakonec jsem jel k Rolbarovi a vypada to tak na 99% ze je praskla expansni nadoba ve spoji :D :D :D

Tak co si pak myslet o znackovych servisech.

 

Jinak sorry za OT

Upraveno uživatelem Swed
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...