Přejít na obsah

1,8TSI 4x4 DSG


Doporučené příspěvky

jako autorizák nevěděl, že spodní vana je z plastu?

 

Dolní část olejové vany
Dolní část olejové vany je zhotovena z plastu. Mohlo tak být ušetřeno cca 0,1 kg hmotnosti.
Těsnění je provedeno pomocí pryžového tvarového těsnění. Sešroubování je provedeno ocelovými šrouby.
V dolní části olejové vany je namontován snímač stavu a teploty oleje G266.
Šroub pro vypouštění oleje je rovněž zhotoven z plastu (bajonetový uzávěr).

 

Horní část olejové vany
Je vyrobena z hliníkového tlakového odlitku. Do ní je zašroubováno olejové čerpadlo a voštinová vložka pro nasávání
a vratné vedení oleje. V horní části olejové vany se dále nacházejí kanály tlakového oleje, a také řídicí ventil
dvoustupňového olejového čerpadla.
Těsnění k bloku válců je provedeno tekutým těsněním. Pro zašroubování jsou použity hliníkové šrouby. Víka hlavních
ložisek jsou sešroubována s horní částí olejové vany, aby se dále zlepšily akustické vlastnosti agregátu.

 

Motory-1.8-l-a-2.0-l-TFSI-(řada-EA888)(1).pdf

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

Tak, najeto 4000 a je tu první reklamace. Začalo mi něco "šoupat, drhnout" v pravidelných intervalech někde v prostorech turbiny. Technik si není vůbec jistý, ale první podezření padlo na vodní pumpu, ale je to jen domněnka. Domluvili jsme se, že jim to nechám v pátek na celý den-pokusí se zjistit zkutečnou příčinu. Tak snad na to přijdou "kluci šikovní":)

Odkaz ke komentáři
Môže to byť vodné čerpadlo, resp celkovo termomanagement motora. Tieto nové 1.8TSI a 2.0TSI sú tým neslávne známe :wallbash:

Prosim te, mohl by jsi vysvetlit jak funguje a k cemu je termomanagement motora. Zni to celkem dulezite a ono kdyz to je tim a ja ted s tim mam jezdit .......... Muze se to jeste v necem projevovat, jako treba silene teplo pod kapotou,protoze jsem si rikal,ze to horko je kvuli turbine,ale kdo vi? Dekuji

Odkaz ke komentáři

Pokus číslo 2 - dnes jsem to hodil do autodružstva u nás v Ostravě, kde je teda servisní poradce mnohem příjemnější a ochotnější. Tentokrát mi rovnou vysvětlil, jak to s reklamacemi funguje. To mně sice moc nepotěšilo, ale uvidíme. Rovnou se mi přehodí gumy, tak jsem zvědavý, nakolik se změní míra hluku od kol v interiéru.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...