Marry 0 Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Zdravím, auto déle točí než naskočí - a to jak za studena, tak za tepla, v létě i v zimě. Na diagnostice - snímač polohy vačkové hřídele - žádný signál. Auto jede normálně, spotřeba do 5 l dálky. Dosud proběhlo: Výměna čidla - nic Kontrola nastavení rozvodů - nic Kontrola elektriky od ŘJ do čidla - také nenalezena závada Poradí někdo, čeho se chytit? 0 Quote Link to post
cosby 55 Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 pořád stejná písnička.Opravoval jsem to už vícekrát.Přerušený kabel od Ecu do čidla,většinou pod startérem ve svazku 0 Quote Link to post
Marry 0 Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Servisák ale údajně všechny piny od Ecu do čidla proměřoval a dávaly správné hodnoty. 0 Quote Link to post
Marry 0 Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Vyřešeno, nakonec skutečně přerušené kabely od čidla do ECU. 0 Quote Link to post
Guest srufa Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 mám stejný problém řešit výmenou ? díky 0 Quote Link to post
cosby 55 Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 oprav svazek.Nový bude balík 0 Quote Link to post
Gracho 5 Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Cosby,ak sa nemýlim tak sa prediera zväzok o ukostrenie štartéra? Alebo je to na inom mieste? 0 Quote Link to post
Guest srufa Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Nějaký foto kde přesně ten svazek je ? 0 Quote Link to post
cosby 55 Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Já foto nemám a je to u startéru,je potřeba jej rozbalit 0 Quote Link to post
Guest srufa Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 zitra na to mrknu a dam vědět 0 Quote Link to post
Gracho 5 Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Ja keď som to mal rozobraté,tak sa káble drali o kábel pre ukostrenie štartéra... 0 Quote Link to post
bryan585 0 Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 Chalani ja mám ten istý problém, vcds ukazuje toto 012295 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal P3007 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 14 Kilometry: 267019 km Indikace času: 0 Datum: 2099.14.18 Čas: 09:48:13 info o závadě: Otáčky: 798 /min Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.36 V Provozní stav: 00101000 Stabilizace volnoběhu: 0.0*KW bez jednotek: 48.0 prešiel som celý zväzok a nič som nenašiel, dal som si zvýšiť štatovaciu dávku a stále to isté, motor za tepla dlho štartuje, chybu zmažem a zase sa tam objaví. 0 Quote Link to post
cosby 55 Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 špatně jsi hledal nebo vadné čidlo 0 Quote Link to post
bryan585 0 Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 čidlo vačky som vymenil a ešte to horšie štartovalo ako zo starým 0 Quote Link to post
cosby 55 Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 Tak jsi špatně hleda přerušený kabel.Někdy je potřeba za kabely tahat,pod bužírkou to není vidět a chyby jsou povětšinou pod startérem jak je již tady napsáno. 0 Quote Link to post
bryan585 0 Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 Skôr nad štartérom nie pod?? ako ide káblový zväzok od snímačov. 0 Quote Link to post
rufik133 0 Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Ahoj kluci mám ten samí problém, špatně mi startuje Octavia od ,psalo chyba snímače otáček na vačce, dneska jsem je oba vyměnil za nové v originálu a vymazal chybu po dojezdu domů jsem zkusil znovu a chyba tam je pořád akorát není sporadická ale píše mi to statická chybný signál už nevím co s tím 0 Quote Link to post
Rolbař 36 Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 kabely k motoru okolo startéru si kontroloval? 0 Quote Link to post
marosss 0 Posted June 6, 2019 Share Posted June 6, 2019 Ahoj, prosím ako skontrolujem priechodnosť kabelov? Z riadiacej jednotky konektor nevytiahnem, lebo sú tam tie nity a nerád bych ich odrezával. Ďakujem 0 Quote Link to post
marek_h 0 Posted June 8, 2019 Share Posted June 8, 2019 Mal som tu istu zavadu 000833 . Vymenil so snimač vymazal zavadu a po naštartovani to iste,tažko štartovalo,tak som prezrel kabelaž OK Potom som premeral stary snimač a potom novy a hodnoty podobne. Ten novy snimač bol TPORAN. Potom som zobral multimeter a šiel do predajne aotodielou a premeral original, a ten ukazoval uplne niečo ine. Po namontovani original snimača vačky všetko OK. startuje na šupu. Preto doporučujem kupiť original snimač. 0 Quote Link to post
rawenn 0 Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Cauko chlapy ja mam ten samy problem ,ale ked som to dal na diagnostiku tak mi neukazalo nic ,ziadny problem zo snimacom vacky a podobne.Mal som taky cudny zvuk pri rozvodoch ako ked nie je v poriadku lozisko alebo ked pridate a pocujete alternator podla otacok,pred tym pri tom zvuku startovalo ok ,ale ak ten zvuk prestal startovanie je horsie na prvy krat nastartujem a po 1-2 sekundach zdochne motor nepravidelnym chodom ,ale na druhy krat ak nastartujem ide vsetko v pohode 0 Quote Link to post
michalik81 0 Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 Zdravím pánové,asi budu vypadat hloupě protože se to tu už řešilo ale přeci jen,na motoru BKC mi diag píše snímač polohy vačky/kliky G40 nevěrohodný signál,motor startuje na brnk ale tarokuje jako by chytal na 3 válce,vyměnil jsem už 2x snímač vačky, zkoušel jsem Bosch a Hellu,dokonce i snímač kliky taky Bosch,rozvody jsou dělané na přípravky taky 2x kontrolované,prošel se celý svazek od snímače vačky až do Ecu,dokonce jsme natáhli i nové kabely,výsledek pořád stejný, jediné co mě napadá že mám fouklé těsnění pod hlavou jelikož mi tlakují hadice a mizí voda, podle mě do válce a proto tarokuje při startu,auto jede normálně jen ty problémy při startu a chyby na diag,je ještě něco co by to mohlo způsobovat?Nejsem si jisty jestli by vodu ve válci a tím pádem špatné starty vyhodnotila diag jako chybu snímače vačky. 0 Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.