Stickler Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 Má nabídka na TSI pořád platí, můžeš si rozšířit obzory :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek6718 Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 čítam to tu čoraz častejšie a veľmi sa mi páči táto práca neviem prečo to takto nedávajú do série keď to funguje :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Září 4, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 4, 2014 Stickler: v pulce rijna by mi melo dorazit nove polo s 1.2 TSI 81kW, tak az si nastuduju jak funguje rizeni zazehoveho primovstriku, ozvu se :D marek6718: no, jak bych to... kdyby ted memu motoru nekdo zmeril emise, konkretne emise NOx, nejsem si jisty, jestli bych se vesel do limitu pro EURO1 <_< 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 Je to tak, proč myslíte že dnes ty auta celkem dost žerou, protože emise a je tam tuna Kravin v autě jenom kvůli emisím. Kdyz budete jezdit na 1300 otáček tak pak to bude lepší 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Září 4, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 4, 2014 Na 1300 otacek te ani zadny novy kram jezdit nenecha kvuli DPF. Proto se ani nijak nehrnu do toho, ze bych to nabizel jako upravu za prachy. Kdyby sla podobnym zpusobem snizit spotreba legalne, bylo by tak naladene kazde auto uz z fabriky. Takhle by to slo prirovnat k vytloukani DPF a tezko by se argumentovalo, ze to tak neni, kdyz v podstate nedelam nic jineho nez ze deaktivuju kompletni emisni system a nahrazuju ho vlastni predstavou o tom, jak by to cele melo fungovat :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 (upraveno) jak nenechá? dyť takhle řadí DSG a doporučuje to i počítač. běžně lidi mají zařazen 6 převodový stupeŇ a na zem plyn klidně z těch 1300-1400 otáček :) to je pak teprve super, DSG alespoň podřadí... njn mě je to jasný, Upraveno Září 4, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Září 4, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 4, 2014 Tim nenecha jsem myslel, ze motory EURO 5 a vyse v tech otackach pri castecnem zatizeni narozdil od starsich motoru nemaji zadny vykon, takze pri jizde ani nema smysl dusit motor kolem 1300. Ale je to ciste jen SW zalezitost, kdyz na plny plyn turbo nafoukne 1 bar kolem 1500 otacek, neni duvod, proc by to pri castecnem zatizeni nemohlo tahnout od volnobehu :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 a dvouhmota si pise parte jinak 1300 otacek zkouslo stary PD, to pro nej byly +- nejuspornejsi klidovy otacky ze kterych se dokazal bezproblemu vyhrabat, ale 2.0 TDI PD se z toho proste nevykope, vydrzi jen cca 5% plynu a pak zacne nehorazne dunet. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Září 4, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 4, 2014 U 2.0 PD ma tohle chovani pod 1500 ot. velmi specifickou pricinu, ktera se u zadneho jineho PD nevyskytuje, ale opet je to problem naladeni a ne zeleza. S mym motorem jsi jel, zdalo se ti, ze by se v nizkych otackach dusil? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 bylo to na Marka :) nevim jakou to ma presnou SW pricinu, tipuju tlakovani, protoze tvoje khara tlaci od cca 1100-1200 a i z volnobehu se na plnej plyn sbira hodne statecne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 já vím jak se chová BMM i BKD, něco s tím mám taky najeto. nevím jestli si někdy poznal 2.0 CR nebo 1.6 Cr, ale zrovna ty otáčky moc tomu taky neprospívají, taky to zrovna nemá super projev v tomto rozsahu... no jo, já nejsem zástance nizkých otáčkách, v tom sem nikdy nejezdil a ani nebudu /teda pokud nezačnou do všeho rvát DSG/. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 (upraveno) presne o tom mluvim. Jen nepochopim nuceny tahani naftaku (CR) do vysokych otacek, to pak trochu ztraci smysl. Upraveno Září 4, 2014 uživatelem Laurin Klement 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 4, 2014 Sdílet Odesláno Září 4, 2014 (upraveno) s tím bych problém neviděl alespoň u 2 litrů CR, už se to nechá slušněji točit než třeba starší 2.0 PD.. PD už v těch otáčkách ztrácí dost výkonu, oproti Cr.(do těch 4500), do 4500 úplně v pohodě, to samé platí u nových 2.0 CR. když předjíždíš, tak je to lepší vytočit, než furt kvedlat šajtr pákou. jestli si neviděl moje video, abych to alespoň něčím podložil. https://www.youtube.com/watch?v=Dv3LOwBRV2A&list=UUpltmxxuj5Q76ImMrpOu7Rw&index=39 Upraveno Září 4, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Září 5, 2014 Sdílet Odesláno Září 5, 2014 Stickler: v pulce rijna by mi melo dorazit nove polo s 1.2 TSI 81kW, tak az si nastuduju jak funguje rizeni zazehoveho primovstriku, ozvu se :D OK, jsem zvědav 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 5, 2014 Sdílet Odesláno Září 5, 2014 (upraveno) Akorát to je novější tsicko. Upraveno Září 5, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Září 5, 2014 Sdílet Odesláno Září 5, 2014 Žejo.. Taky jsem si říkal :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Září 22, 2014 Sdílet Odesláno Září 22, 2014 Tenhle topic jsem si četl jen tak v rychlosti už na začátku roku, ale až "publicita" ve Světě motorů mě donutila se sem podívat víc. Jelikož mám taky bkd a těch kilometrů najezdím dost, tak mi podobné úpravy nepřijdou cizí. Když si vemu, že tohle dělal majitel na vlastním autě a byl to vlastně prototyp s nejistým výsledkem, tak smekám, já jsem se dostal tal leda k přestavbě elektriky interiéru:) Pokud ještě není finální verze krytu pod auto, rád podám pomocnou ruku například s 3D návrhem, případně přípravou na CNC řezaní. Vedle mého projektu je tohle těžké sci-fi :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Září 22, 2014 Sdílet Odesláno Září 22, 2014 publicita v SM? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Září 22, 2014 Sdílet Odesláno Září 22, 2014 Speciál Diesel 3/2014 stránka 64-65 :) Je tam i srovnámí s Oct 3 greenline, ale ta měla pneu 205mm, takže podmínky nebyly úplně rovné, ale i tak BKD vyhrálo:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Září 23, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 23, 2014 Ano, je možné, že v novém SM Diesel speciálu se objevilo pár řádek o tom mém bastlu. Docela ostuda pro Greenline, když má podle NEDC jezdit v kombinaci snad za 3,4l ve srovnání s 5,7l u dvoulitra :) Jinak, momentálně pracuju na vylepšení studených i teplých startů motoru BKD. Vždycky mě štvalo, že dvoulitr proti krásným hladkým startům motorů 1.9 naskakoval velmi hrubě a každý start otřásl celým autem i když bylo téměř nové a nemohl to být projev žádné závady. Vypadá to, že jsem konečně našel příčinu a nebude to klasická upocená "oprava teplých startů" jakou nabízí každý, ale kompletní přepracováníi všech startovacích map, jak je u mě zvykem, tak už se těším na zimu, abych mohl testovat :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Září 23, 2014 Sdílet Odesláno Září 23, 2014 1,2 TSI pořád čeká :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Září 23, 2014 Sdílet Odesláno Září 23, 2014 Denis, nepredbiehaj sa s TSickom ešte je tu dosť BKDčiek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Září 23, 2014 Sdílet Odesláno Září 23, 2014 Těch řádek je sice s obrázky na 2 stránky, ale počtení je to opravdu zajímavé a velice inspirující k zamyšlení. s těmi teplými starty, rád se přidám k testování... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Září 23, 2014 Sdílet Odesláno Září 23, 2014 a ja si říkal, že toho v tý greenlině znám 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Září 24, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 24, 2014 Stickler:řízení TSI na Boscháckých MED9+ už jsem začal pomalu studovat, ale ještě mi to nějakou dobu určitě potrvá, protože je to úplně jiný systém než na jakémkoli TDI a už pomalu začínám chápat, proč TDI upravuje každý, kdo má do pr*dele díru, ale kvalitní úpravu zážehového motoru by člověk pohledal. V rámci studia se mi podařilo ukrást úpravu pro 1.8 TSI od jistého nejmenovaného kladenského úpravce a nestíhám žasnout, za co si lidi nechají zaplatit. Obsah toho souboru byl velice poučný, ale bohužel ne z důvodu, pro který jsem si ho opatřil. Jinak, na startech se intenzivně pracuje. Zatím se mi podařilo značně vylepšit studené starty okolo deseti stupňu, kdy se ještě startuje bez žhaviček, ale teplé starty se mi zatím nedaří roznousknout, a ať s tím dělám co chci, pořád to stojí za pendrek. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Září 24, 2014 Sdílet Odesláno Září 24, 2014 Super. Pokud bys časem starší model 1,2TSI rozklíčoval, rád se přihlásím a za kvalitní úpravu i klidně zaplatím :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 24, 2014 Sdílet Odesláno Září 24, 2014 (upraveno) myslíš kladenské vývojové centrum kladno(měli to na stránkách nebo mají) :D hold powertec to je bída, dělají na kvantitu a na nižší cenu... radši ani nechci vidět, jak upravují ty nové TDI... kamarád tam jel s O2 FL 2.0 TSI, řikám cena je podezřelá nezdá se mě to.. dopadlo to nějak takto(auto při 30% plynu totálně cukalo) a zaplatil u motorpowera další upravu.. takže ve finále ho to přišlo na cca 6k + cca 12k :D https://www.dropbox.com/s/irlibrrbznaj5uh/Powertec.JPG?dl=0 Upraveno Září 24, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Září 29, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 29, 2014 Samozřejmě nemohu potvrdit ani vyvrátit, jestli se jednalo o kladenské vývojové centrum Kladno nebo ne :D Co ale potvrdit mohu, je to, že vytvoření "úpravy" rozhodně žádný vývoj nepředcházel a byla kompletně vytvořena od stolu stylem "tady přidáme 10%, tady 5% a tohle nevím co je, tak to zvednu jen o 0,05". 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Říjen 6, 2014 Autor Sdílet Odesláno Říjen 6, 2014 Důkaz místo slipů - počítadlo vynulováno při posledním tankování. Kdybych to chtěl vyjet do sucha, ještě tak 150 -200km bych z toho asi vytřískal :D Vešlo se 53,91l, takže spotřeba vychází na 3,84l, přičemž asi polovina byla po Praze, zbytek couračky po D8. O víkendu se chystám vyměnit olej, palivovy filtr a celkově udělat takovou tu běžnou údržbu před zimou, tak doufejme, že do té doby nestihnou udeřit mrazy :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.