Přejít na obsah

Hodnota vstřiků


Doporučené příspěvky

Zdravím Clubáky,chci se optat nemá někdo náhodou technická data ohledně vstřikování?potřeboval bych vědět kolik mají dávat vstřiky na volnoběh a kolik má tlačit čerpadlo.Mám problém který řeším už přes půl roku a zatím nemám žádný indicie po čem mám jit.

Odkaz ke komentáři

Mozno by nebolo odveci napisat o aky problem sa jedna :)

 

Ok píšu o jaký problém se jedná,mám Octu II Face r.v 2010 1.6tdi mám najeto 108tisíc při 60tisících auto začalo kloktat vždy ráno kkdyž to bylo studené houpaly otáčky a někdy i chcípla,diagnostika práskla vadny EGR vyměnil jsem ho závada byla odstraněna,ale ted už asi půl roku řeším spotřebu a občas nepravidelný chod motoru,vždycky v nízkých otáčkách začne řachtat jako vstřik když se mu přidá tak to přestane,i při rozjezdech je auto takové líné poškubává a nechce se plynule rozjet ale nedělá to pořád.Diagnostika je bez závad.Jinak spotřeba na dalnici při 130km/h 7,3-7,5l jezdím sám v autě a ve městě kolem 7,7l

Odkaz ke komentáři

Uff ta spotreba je sialena :wallbash: co sa tyka vstreku tak tie by bolo asi najlepsie dat premerat aj ked neviem sice ake hodnoty maju mat no tam kde to robia by to vediet mali :) pripadne skocit za nejakym odbornikom ako napr TDIfun a pod a ten by to tiez mohol dat dokopy :) TDIfun je aj tu na fore ale lepsie by bolo aby si ho kontaktoval telefonicky alebo niekoho koho maz blizsie kedze neviem odkial si...

 

PS: necituj predchadzajuce prispevky :)

Upraveno uživatelem lumi
Odkaz ke komentáři

tak tady mám hodnoty měřené na volnoběh


tak tady mám hodnoty měřené na volnoběh

 

0.2144 mg/stroke Odchylka vstřikovaného množství 1 044
0.0331 mg/stroke Odchylka vstřikovaného množství 2 045
-0.0746 mg/stroke Odchylka vstřikovaného množství 3 046
-0.1733 mg/stroke Odchylka vstřikovaného množství 4 047
25810 kPa rel Tlak paliva 074
27.145 MPa Vysoký tlak paliva; skutečná hodnota 075
26992.499 kPa Vysoký tlak paliva; požadovaná hodnota 077
57 *C Teplota chladicí kapaliny 083
00000000 Regulace tlaku rail; stav 124
14.725 % Regulační ventil tlaku paliva 125

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
Guest Octavia SB

cavko vyriesil si ten problem z otackami za studena? pretoze ja mam ten sami problem tiez u 1.6. cr pri studenom starte mi padnu otacky na volnobech pod700/min a uz treti servis mi nevie povedat co stim jemozes mi neako poradit diky.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...
  • o rok později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravím pánové,

může mi někdo poradit, jak moc špatně na tom jsou vstřiky v mé Octavii? 

Škoda Octavia 3 rok výroby 2015, 1,6 TDI 77kw.

Dnes mi v servisu dělali diagnostiku a řekli mi, že 1. a 4. vstřik jsou již na výměnu. Auto vlastním dva měsíce, a zakoupil jsem jej v bazaru zastřešeném škoda plus programem, tak abych věděl, zda to případně reklamovat.

Moc děkuji

 

IMG_20190426_171953.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...