Přejít na obsah

Oprava/repase DSG


Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

mám OII 1,9 TDI z 2007 s DSG. Má najeto 270t km. Z převodovky se začínají ozývat podivné zvuky (rachtání, lehké vibrace). Auto je z rodiny, bylo o něj donedávna pečováno v aut. servisu (-> dodržovány všechny serv. intervaly). Podle počtu km mám pocit, že převodovka došla na hranici své životnosti (obvykle to bývá 200,ale nejspíše díky stylu užívání (téměř 90% cest do dálnici) vydržela takto dlouho).

 

Mohli byste mi poradit, co mě nyní čeká (rozsah činností a přibližná cena)?

 

Dále by mě zajímal servis, kam to dát. Nevím, jestli je z finančního pohledu autorizovaný servis dobrou volbou. Neautorizovaný je zase potřeba ohlídat z pohledu kvality. Můžete mi doporučit servis, kde jste podobnou situaci řešili?

 

Díky

Odkaz ke komentáři

Ahoj, doporučil bych ti podívat se sem - jsou tam popsané různé typy závad a řešení. http://www.prevodovky-sixta.cz

Já mám na DSG najeto přes 220tkm a v pohodě. Měnil jsem teď dvouhmotový setrvačník společně se spojkami DSG, mechatroniku mám v pořádku. Řadím teď pěkně hladce, bez jakýchkoliv vibrací, svižně, podřazuje to taky parádně. Nechal jsem po této výměně raději i přehrát do výchozího nastavení SW v autorizáku (synchronizace DSG spojek, mechatroniky a ŘJ motoru).

- byl co 60tkm měněn v DSG olej?

- "rachtání, lehké vibrace" jak popisuješ - toto mi spíš sedí na dvouhmotový setrvačník - byl měněný?

- jak se auto chová při P nebo N při studeném motoru na místě?

- jak to auto řadí za studena, když se rozjedeš a pak dáš nohu z plynu, má tendenci udělat takový kopanec?

Odkaz ke komentáři

Čo sa týka výmena oleja, opravy, diagnostika a repas prevodovky, odporúčam firmu ZP Automatic http://www.zp-automatic.cz/ , majú sídlo v dedine Blučina (neďaleko Brna asi 1 km z diaľnice smer Břeclav). Robia výbornú robotu, v BMW X5 2007 mi menili olej za 9900 kč, spolu s filtrom (celá olejová vaňa) a v Kii Sorento za 7800 kč. Robia tam aj repasy a generálky prevodoviek. Niečo podobné ako píšeš robilo na tej X5 (rachotanie) + za studena kopalo ako píše SirMike. Výmena oleja to však napravila, možno šťastie.

Odkaz ke komentáři

Ahoj, olej byl měněn pravidelně. rachtání je kovové (může to být ten setrvačník?). Když startuji za studena (na P) auto sebou jakoby škubne. nepopojede, ale vevnitř v kabině je to cítit. s tím rozjezdem to musím vyzkoušet (nejsem momentálně doma)

 

Ze stránek sixty mám pocit, že tomu fakt rozuměj, ale vyžadují přivézt vymontovanou převodovku, což je pro mě nerealizovatelné

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím,

doplňuji info po čase - byl celkem problém v plzni najít někoho, kdo se DSG alespoň "nebojí". Nakonec jsem byl v Auto CB (aut. servis Škoda) na Nepomucké. Podle nich je DSG naproto v pořádku. Kovové zvuky způsobovala odcházející poloosa. Po výměně je prosblém se zvuky "z převodovky" vyřešen.

 

Během předchozí návštěvy v servisu (neaut. servis) nebyla poloosa hlášena jako špatná.

 

Děkuji za pomoc a nasměrování

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

ahoj

když to čtu tak abych se začal bát mám na DSG 1,9PD 77kw r.v. najeto 282tis.

ted chci zrepasovat vstřikovače a šály na ojnicích,tak snad nebudu pokračovat na převodovce,

jaká je vůbec reálná životnost DSG,máte s tím někdo zkušenost,čekal jsem ,

že na autě natočím 500tis.asi jsem zmlsanej po 20letech ježdění s MB Sprinterem

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...