Přejít na obsah

Jeep Wrangler Unlimited 3.6 V6 Polar alias Polárka


Doporučené příspěvky

jsme porad u stejnyho, kazdej kdo ma do prdele diru si otevre auto zkurvis a ten kdo ma tu diru o neco vetsi tak k tomu dela i LPG montaze. Pokud si neco koupim po konzultaci s tim montaznim mistem oni reknou ze to bude fungovat tak to budou davat dohromady tak dlouho nez to proste pojede a nebo si to po 3 reklamacich stejneho typu vezmou zpet. Pokud na tom netrvas tvuj problem. (ostanich bohuzel taky protoze diky tomu budou fungovat dal timto stylem) A nebo je treba prestat setrit za kazdou cenu a priplatit si za servis kde tu diru do prdele o neco vetsi maji uz 15 let rozumi tomu a jsou na ne jen kladne reference.

 

Vzhledem k tomu ze to Skaja koupil nove s touhle motoriza a co napsal tak ho spotreba asi palit nebude ale to jaksi neni odpoved na to ze spatne odvedena prace pri montazi LPG, nedostatecna odbornost toho servisu ci prehnana snaha majitele setrit na veci co mi setri penize jsou hlavni pricinou.

Odkaz ke komentáři

Tak určitě jsem počítal s tím, že to nebude jezdit za 5 na sto, to je jasný. Kdybych chtěl řešit spotřebu / cenu PHM, nekoupil bych si takovouhle krávu ;) ...Nehledě na to, že LPG je v prvé řadě pálka za montáž a pak třeba 3 roky nějaké návratnosti a pak teprve možná začne člověk šetřit. Ale to můžu teď vzít ten balík peněz na montáž, vhodně ho investovat a během těch tří let se mi zhodnotí taky. Takže byť proti LPG obecně nic nemám, pořizovat ho (zatím) rozhodně nehodlám.

 

 

 

 

IMG_6777.JPG

IMG_6781.JPG

IMG_6784.JPG

IMG_6786.JPG

IMG_6787.JPG

IMG_6789.JPG

IMG_6793.JPG

IMG_6795.JPG

IMG_6798.JPG

IMG_6800.JPG

IMG_6802.JPG

IMG_6803.JPG

IMG_6805.JPG

IMG_6806.JPG

IMG_6812.JPG

IMG_6815.JPG

IMG_6817.JPG

IMG_6818.JPG

IMG_6823.JPG

IMG_6824.JPG

IMG_6825.JPG

IMG_6826.JPG

IMG_6827.JPG

IMG_6829.JPG

Odkaz ke komentáři

jsme porad u stejnyho, kazdej kdo ma do prdele diru si otevre auto zkurvis a ten kdo ma tu diru o neco vetsi tak k tomu dela i LPG montaze. Pokud si neco koupim po konzultaci s tim montaznim mistem oni reknou ze to bude fungovat tak to budou davat dohromady tak dlouho nez to proste pojede a nebo si to po 3 reklamacich stejneho typu vezmou zpet. Pokud na tom netrvas tvuj problem. (ostanich bohuzel taky protoze diky tomu budou fungovat dal timto stylem) A nebo je treba prestat setrit za kazdou cenu a priplatit si za servis kde tu diru do prdele o neco vetsi maji uz 15 let rozumi tomu a jsou na ne jen kladne reference.

 

Vzhledem k tomu ze to Skaja koupil nove s touhle motoriza a co napsal tak ho spotreba asi palit nebude ale to jaksi neni odpoved na to ze spatne odvedena prace pri montazi LPG, nedostatecna odbornost toho servisu ci prehnana snaha majitele setrit na veci co mi setri penize jsou hlavni pricinou.

Ono často ty problémy nejsou od začátku, ale objeví se později. Já Audi koupil už s tím plynem a to byla chyba. Každopádně dneska na LPG seru, proč si potenciálně přidělávat problémy?

Odkaz ke komentáři

Mas pod motorem plech nebo plast?

 

Kouknu, ale měl by to být plech. Plastu bych si všimnul :huh:

 

...bych dal i nejakou vetsi mensi offroad challenge, stejne jsem se chystal koupit 17" kola a A/T pneu.

 

Jj, pořádný gumy jsou základ. Taky se na něco chystám, tyhle silničky na tom vypadaj srandovně. Zatím to vidím na nějaký 33".

 

Skajo, na co vůbec todle řádově vyjde? Koukal jsem už dřív, že se funglovky prodávají i kolem 500tis, ale se sranda motorem a asi i social edition.

 

Základní ceníkovka na WR Unlimited je 922 900 Kč (verze Sport). Ty limited edition jsou někde kolem 1 200 000 - 1 300 000 Kč (podle toho, jestli to vychází ze Sahary nebo Rubicona) s tím, že to má plnou výbavu + něco navíc, co se běžně objednat nedá (já mám třeba mechanickej samosvor vzadu).

 

Cena za naftu / benál je stejná, to oni nerozlišují. A dávaj se tam jen dva motory. Nafta je 2.8 CRD 4 válec 147 kW a benál ta 3.6 V6 209 kW.

 

Já měl konkrétně ceníkovku 1 253 100 Kč, po slevě pak 1 040 073 Kč.

Odkaz ke komentáři

to je možný; už přesně nevím co nám tam postavili. Ale dali to jako konkurenta Turka, a že prý to v terénu Turka strčí do kapsy... skončilo to tak, že Turek tahal americkou pixlu (nic proti nim nemám :D) z písečnýho bahna :D Pak už zástupci Jeepa tak velkohubí nebyli ;)

 

Ale je fakt, že 95% hovadin vždy dělá v terénu řidič, který totálně přecení schopnosti své a nakonec i schopnosti vozidla.

Odkaz ke komentáři

Jasný, no. Mě ten lift láká hlavně z toho důvodu, že pak tam člověk dostane 33" kola (285/70/17), což vypadá v kombinaci s hrubším AT/MT vzorkem luxusně. A navíc 2-2,5" se dá vyřešit podložkama pod pružiny, prodloužením tlumičů a výměnou kostí stabíku, takže člověk nemusí kupovat komplet podvozek.

 

Ale uvidím, na zimu zatím vezmu asi klasický 32" kola a větší úpravy nechám na později.

Odkaz ke komentáři

V techničáku je nemám, tam jsou jen rozměry, který Jeep sériově montuje (245/75 R17 a 255/70 R18), což se v podstatě ani nedá sehnat, resp. je to dost omezený, takže to prakticky nikdo z Jeepařů nejezdí. Běžně se to nahrazuje třeba 265/70 R17 (prakticky stejná velikost), což má většina výrobců v nabídce v AT / MT provedení.

 

Ale dost lidí jezdí i ty 33" nebo dokonce větší a nikdo zápis do TP neřeší. Stejně tak má spoustu lidí pevnostní ocelový nárazníky, navijáky a další offroad doplňky, který by správně neměly na silnici co dělat. Záleží, na co si kdo troufne, viděl jsem, že někdo dokonce jezdí trvale bez přední RZ, protože na ni nemá místo (v nárazníku je naviják).

 

Ono to asi není u těchhle aut tak do očí bijící, jako když dáš na OI 19" kola - tam hned každej pochůzkář ví, že to tam nemá co dělat. Ale kterej policajt z hlavy ví, jaký má Jeep otypovaný kola. ...Pokud to nezačne cíleně lustrovat, tak by neměl být probém ;)

Odkaz ke komentáři

Proto říkám, záleží, na co si kdo troufne. Faktem je, že ten origo rozměr je prostě na hovno a nikdo to moc nedělá, což je možná schválně, aby to lidi kupovali v Jeep servisech. Jinak já před časem boural na hladkých gumách, kde bylo míň než požaduje zákon (navíc na mokru), měl jsem to v zápisu od PČR a pojišťovna to absolutně neřešila, zaplatila všechno.

 

Takže je otázkou, jestli ono se na fórech zbytečně nestraší. Nejsem odborník, ale jsem přesvědčen, že pokud ta odchylka v rozměru kola nemá na vznik nehody přímý vliv, tak není důvod, aby se krátilo plnění. Druhá věc je, by se to třeba muselo řešit soudně. Ale jak říkám, neznám nikoho, kdo by s tím měl problém.

Odkaz ke komentáři

Marku, musíš to brát tak, že kdyby SKAJA (nedej bože) havaroval a měl např. vpředu vysokopevnostní nárazník s navijákem, zvýšený podvozek a 33" kola s terénvzorem, tak z toho druhýho auta nezbyde nic moc (max. kabriolet), protože ten teréňák to auto přejede :D

 

Ale ono je to ve finále jedno; ať tam bude cokoliv, tak to bude peckovní auto s charakterem a díky té bílé barvě i přitáhne dost pozornosti kolemjdoucích :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...