Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
SKAJA

Jeep Wrangler Unlimited 3.6 V6 Polar alias Polárka

Recommended Posts

Tak už se taky hlásím mezi odpadlíky :pivo: ...Po osmi letech odchází Raketka do zaslouženého důchodu a štafetu přebírá Polárka.

 

A když už jít proti proudu, tak se vším všudy - žádná nafta, žádnej downsizing, ale atmosferická benzinová 3.6 V6, ať je sranda :palec:

IMG_20140818_133821.jpg

IMG_20140818_133831.jpg

IMG_20140818_133842.jpg

IMG_20140818_133903.jpg

IMG_20140818_133933.jpg

Share this post


Link to post

když do toho dáš plyn tak budeš mít silný auto co jezdí celkem za rozumnou cenu .. ;) jinak tyhle wranglery, to je moje krevní skupina, ten by e mi taky líbil

Share this post


Link to post

Jo, plyn by eventuálně neměl být problém, pár lidí na Wrangler fóru to tuším má a bez problému. Já o tom zatím neuvažuju, poslední roky už tolik nejezdím, takže to nebude zas taková tragédie...snad :D

 

Jinak při dnešním focení jsem na poli narazil na nějakýho pochroumanýho čápa, ale už je nahlášenej, tak snad to s ním dobře dopadne.

Share this post


Link to post

Gratuluji k pořízení nového vozu, mnoho šťastných kilometrů :palec:

 

Současně díky za předváděcí jízdu, bylo to parádní svezení a nepohrdnu ani spolujízdou nějakým tím terénem ;)

 

Share this post


Link to post

Tss, copak jsem nějakej pirát, abych srážel čápy :P ...Byl tam na tom místě prý už tři dny říkal nějakej místní traktorista. Ale nechá ho tam, lojza :rolleyes:

 

Teď už je v rukou pracovníků Záchranné stanice Pasíčka, našli jsme ho, zalepili mu zobák, strčili ho do pytle a už jede ke kamošům. Prý tam mají čtyři, tak tenhle bude pátej ;)

 

Auto má zatím najeto přes 600 km a bere si něco kolem 12,5l, stačí tomu bohatě obyč N95. V USA tam beztak lejou daleko horší patoky, než jsou tady u nás.

Share this post


Link to post

Hlavně se na nějaký LPG vyser, nestojí to za případné problémy. Takových trpkých zkušeností má mraky lidí. Naposledy kamarád na S-Max 2,5T, který se tluče do hlavy, že to tam dával. Na automat mu to vůbec na LPG nejede a musí řadit manuálně, jinak problém. Takže říkal, že to asi vyhodí do hajzlu, protože to zabírá místo a stejně musí jezdit na benzín, protože se s tím na LPG nedá a LPG servisy si s tím neví rady.

Moje osobní zkušenost s LPG v Audi, při provozu na LPG se nemohla používat klimatizace, jinak to na volnoběh okamžitě chcípalo a tím pádem všechny posilovače taky, takže pěkně nebezpečná sranda. V pravěku ve Š120 a ve Formanovi OK, ale v Audi to byl průser s tou klimou a zabraným místem v kufru(sedan). A takových zkušeností po okolí vidím mraky. Jen spousta lidí to ani nechce přiznat, že by to nejdraději z auta vykopali do pi*i.

Share this post


Link to post

To mi připomíná, když jsem minulou neděli na Kuňce zachránil malou veverku, asi spadla ze stromu a zlomila si nožku, protože jí tahala za sebou :(

Share this post


Link to post

Parádní kára, gratuluji! :palec: a rovněž děkuji za předváděcí jízdu! A někdy to musíš "rozložit" a hodit sem foto :D

Share this post


Link to post

Ty wole tak to je dobrej úlet z RSa na Wranglera i když si vybavuji, že jsi jednou říkal, že příští auto bude asi SUV, ale tohle bych nečekal ;-)

Jinak ať dobře slouží a pořádně si užívej nového auta. Každopádně už vím, že kdybych v zimě cestou na chatu někde zapadl, tak vím koho volat na vyproštění :-D

Share this post


Link to post

Gratulace k autu, no dobrej přechod z rakety na štafle, jak píše Aleš ..... no docela by mě zajímal nějaký ten terén ve dvojici s Turkem, co Ondro?

Share this post


Link to post

Jo, bral jsem to nový. Akorát to byla trošku hurá akce, kdy jsem se jel v pátek jen tak nezávazně podívat, jak to vlastně vypadá na živo, ve středu jsem ho pak objednal a složil zálohu a za 14 dní jsem odjížděl s autem.

 

A jelikož se mi nechtělo čekat 5 měsíců na výrobu, tak jsem musel vybírat z toho, co bylo "na skladě". Z čehož bylo 99% nafťáků (holt většina zákazníků zmasírovaných reklamou to údajně žádá), kde se dala vybrat i nějaká barva, ale s 3.6kou byl jeden jedinej kus v bílé a jeden v šedé, jinak nic. Takže i když jsem napřed bílou odmítl, nakonec jsem borcovi volal, že teda být může, když není nic jinýho. Původně jsem chtěl zelenou Gecko, ta mi přišla parádní, jenže byla jen na limitované sérii Mountain, která se už nevyrábí a běžně se objednat nedá, takže smolík.

 

Ale ta Polar edice má černý žebra masky, rámečky světel a disky a naopak bílý doplňky v interiéru, takže to s tím bílým lakem nakonec celkem sedí. Ostatně barva nejezdí, žejo.

 

...Jinak ta volba Wranglera byl taky trošku "úlet", po pseudosportovní OII RS (navíc v naftě :D ) jsem chtěl spíš něco terénního (jednak jsem RS věčně někde drhnul o spodek a navíc se s tím nedalo jezdit slušně, tak jsem chtěl něco, co mě trošku uklidní). A když už, tak radši pravej offroad než nějaký městský SUV, aby to bylo trošku robustnější a nemusel se člověk bát, že tomu ublíží. No a v těch moc velký výběr není...LR Defender je sice hardcore, ale zas se to nedá používat na každodenní ježdění, Géčkovej Mercedes je jiná cenová kategorie, Nissan Pathfinder mi přišel málo stylovej a Lada Niva (která mi byla doporučována Jimem :P ) nemá vyhřívaný sedačky, takže tak B) Ještě se mi líbí Amarok, ale toho bych nenarval do garáže :lol:

Share this post


Link to post

Jakypak copak,

musis priznat narovinu, ze te v Africe okouzlily africanky na ctyrkolkach a kdyz jsi videl, ze to proste nejede (a to nejen v pousti, ale ani na silnici), vedels hned po cem sahnout a co si koupit...

 

Jen to prodejce jaksi zapomnel nechat pristavit pred hotel, kdyz ti volal druhej den dovolene, co teda bude :D

Share this post


Link to post

... a navíc se s tím nedalo jezdit slušně, tak jsem chtěl něco, co mě trošku uklidní ...

 

jj 3,6 V6 v benálu je na uklidnění dobrá volba :lol:

Share this post


Link to post

Tomáši ono cpát LPG do 2.5T který má měkou palici a zaklepávaj se ventily je debilita a pokud nemuže známej řadit či co není to chyba LPG ale tý firmy co mu to montovala...protože LPG se musí umět namontovat a to bohužel půlka firem v Čr neumí.....a to samé i to že audi chcípala na volnoběh...prostě shit namontování...LPG za to nemůže.nevím pohybuju se kolem LPG hodně let a takový problémy ci tady říkáš slyším poprvé..do tohohle motoru který ba naopak je uplně v pohodě je rozdíl..něco si o tom motoru přečti a pak piš......proto já jsem forda vypustil..protože má nahovno třeba ty hlavy.....na LPG nežádoucí....Tenhle motor má co má skaja má plno lidí..četl jsem na jejich foru a mají nejete dost km už a není problém co vím....

Share this post


Link to post

Míro, jemu to při jízdě v automatickém režimu tak škube, že musí jet buď na benzín nebo řadit manuálně. A v Audi to mělo tendenci chcípat i při přeřazování, pokud byla zapnutá klima. Jak se klima vypla, tak všechno OK. Takových podobných problémů má kvanta lidí s LPG, jen o tom většinou raději mlčí. A pak můžeš objíždět LPG servisy a každý jen nakonec pokrčí rameny, že s tím nic nesvede a že neví co to je, leda by to celý vymontoval a naistaloval novej systém.

Děkuji pěkně, tohle pro mně není, i kdyby na 95% mělo vše chodit jak má, ale pak trefím těch 5% a obseru se z toho. Ani nápad. A ještě k tomu omezení v podobě parkování,...

 

Nemyslím si, že by Skaja musel řešit úsporu na PHM a potenciálně si komplikovat život, že mám pravdu Skajo?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...