Jump to content

Jeep Wrangler Unlimited 3.6 V6 Polar alias Polárka


SKAJA

Recommended Posts

Tak už se taky hlásím mezi odpadlíky :pivo: ...Po osmi letech odchází Raketka do zaslouženého důchodu a štafetu přebírá Polárka.

 

A když už jít proti proudu, tak se vším všudy - žádná nafta, žádnej downsizing, ale atmosferická benzinová 3.6 V6, ať je sranda :palec:

IMG_20140818_133821.jpg

IMG_20140818_133831.jpg

IMG_20140818_133842.jpg

IMG_20140818_133903.jpg

IMG_20140818_133933.jpg

Link to comment

Jo, plyn by eventuálně neměl být problém, pár lidí na Wrangler fóru to tuším má a bez problému. Já o tom zatím neuvažuju, poslední roky už tolik nejezdím, takže to nebude zas taková tragédie...snad :D

 

Jinak při dnešním focení jsem na poli narazil na nějakýho pochroumanýho čápa, ale už je nahlášenej, tak snad to s ním dobře dopadne.

Link to comment

Tss, copak jsem nějakej pirát, abych srážel čápy :P ...Byl tam na tom místě prý už tři dny říkal nějakej místní traktorista. Ale nechá ho tam, lojza :rolleyes:

 

Teď už je v rukou pracovníků Záchranné stanice Pasíčka, našli jsme ho, zalepili mu zobák, strčili ho do pytle a už jede ke kamošům. Prý tam mají čtyři, tak tenhle bude pátej ;)

 

Auto má zatím najeto přes 600 km a bere si něco kolem 12,5l, stačí tomu bohatě obyč N95. V USA tam beztak lejou daleko horší patoky, než jsou tady u nás.

Link to comment

Hlavně se na nějaký LPG vyser, nestojí to za případné problémy. Takových trpkých zkušeností má mraky lidí. Naposledy kamarád na S-Max 2,5T, který se tluče do hlavy, že to tam dával. Na automat mu to vůbec na LPG nejede a musí řadit manuálně, jinak problém. Takže říkal, že to asi vyhodí do hajzlu, protože to zabírá místo a stejně musí jezdit na benzín, protože se s tím na LPG nedá a LPG servisy si s tím neví rady.

Moje osobní zkušenost s LPG v Audi, při provozu na LPG se nemohla používat klimatizace, jinak to na volnoběh okamžitě chcípalo a tím pádem všechny posilovače taky, takže pěkně nebezpečná sranda. V pravěku ve Š120 a ve Formanovi OK, ale v Audi to byl průser s tou klimou a zabraným místem v kufru(sedan). A takových zkušeností po okolí vidím mraky. Jen spousta lidí to ani nechce přiznat, že by to nejdraději z auta vykopali do pi*i.

Link to comment

Ty wole tak to je dobrej úlet z RSa na Wranglera i když si vybavuji, že jsi jednou říkal, že příští auto bude asi SUV, ale tohle bych nečekal ;-)

Jinak ať dobře slouží a pořádně si užívej nového auta. Každopádně už vím, že kdybych v zimě cestou na chatu někde zapadl, tak vím koho volat na vyproštění :-D

Link to comment

Jo, bral jsem to nový. Akorát to byla trošku hurá akce, kdy jsem se jel v pátek jen tak nezávazně podívat, jak to vlastně vypadá na živo, ve středu jsem ho pak objednal a složil zálohu a za 14 dní jsem odjížděl s autem.

 

A jelikož se mi nechtělo čekat 5 měsíců na výrobu, tak jsem musel vybírat z toho, co bylo "na skladě". Z čehož bylo 99% nafťáků (holt většina zákazníků zmasírovaných reklamou to údajně žádá), kde se dala vybrat i nějaká barva, ale s 3.6kou byl jeden jedinej kus v bílé a jeden v šedé, jinak nic. Takže i když jsem napřed bílou odmítl, nakonec jsem borcovi volal, že teda být může, když není nic jinýho. Původně jsem chtěl zelenou Gecko, ta mi přišla parádní, jenže byla jen na limitované sérii Mountain, která se už nevyrábí a běžně se objednat nedá, takže smolík.

 

Ale ta Polar edice má černý žebra masky, rámečky světel a disky a naopak bílý doplňky v interiéru, takže to s tím bílým lakem nakonec celkem sedí. Ostatně barva nejezdí, žejo.

 

...Jinak ta volba Wranglera byl taky trošku "úlet", po pseudosportovní OII RS (navíc v naftě :D ) jsem chtěl spíš něco terénního (jednak jsem RS věčně někde drhnul o spodek a navíc se s tím nedalo jezdit slušně, tak jsem chtěl něco, co mě trošku uklidní). A když už, tak radši pravej offroad než nějaký městský SUV, aby to bylo trošku robustnější a nemusel se člověk bát, že tomu ublíží. No a v těch moc velký výběr není...LR Defender je sice hardcore, ale zas se to nedá používat na každodenní ježdění, Géčkovej Mercedes je jiná cenová kategorie, Nissan Pathfinder mi přišel málo stylovej a Lada Niva (která mi byla doporučována Jimem :P ) nemá vyhřívaný sedačky, takže tak B) Ještě se mi líbí Amarok, ale toho bych nenarval do garáže :lol:

Link to comment

Jakypak copak,

musis priznat narovinu, ze te v Africe okouzlily africanky na ctyrkolkach a kdyz jsi videl, ze to proste nejede (a to nejen v pousti, ale ani na silnici), vedels hned po cem sahnout a co si koupit...

 

Jen to prodejce jaksi zapomnel nechat pristavit pred hotel, kdyz ti volal druhej den dovolene, co teda bude :D

Link to comment

Tomáši ono cpát LPG do 2.5T který má měkou palici a zaklepávaj se ventily je debilita a pokud nemuže známej řadit či co není to chyba LPG ale tý firmy co mu to montovala...protože LPG se musí umět namontovat a to bohužel půlka firem v Čr neumí.....a to samé i to že audi chcípala na volnoběh...prostě shit namontování...LPG za to nemůže.nevím pohybuju se kolem LPG hodně let a takový problémy ci tady říkáš slyším poprvé..do tohohle motoru který ba naopak je uplně v pohodě je rozdíl..něco si o tom motoru přečti a pak piš......proto já jsem forda vypustil..protože má nahovno třeba ty hlavy.....na LPG nežádoucí....Tenhle motor má co má skaja má plno lidí..četl jsem na jejich foru a mají nejete dost km už a není problém co vím....

Link to comment

Míro, jemu to při jízdě v automatickém režimu tak škube, že musí jet buď na benzín nebo řadit manuálně. A v Audi to mělo tendenci chcípat i při přeřazování, pokud byla zapnutá klima. Jak se klima vypla, tak všechno OK. Takových podobných problémů má kvanta lidí s LPG, jen o tom většinou raději mlčí. A pak můžeš objíždět LPG servisy a každý jen nakonec pokrčí rameny, že s tím nic nesvede a že neví co to je, leda by to celý vymontoval a naistaloval novej systém.

Děkuji pěkně, tohle pro mně není, i kdyby na 95% mělo vše chodit jak má, ale pak trefím těch 5% a obseru se z toho. Ani nápad. A ještě k tomu omezení v podobě parkování,...

 

Nemyslím si, že by Skaja musel řešit úsporu na PHM a potenciálně si komplikovat život, že mám pravdu Skajo?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Protože tam mám nějakou tlustou.Po předchozím majiteli.A možná to může mít i na něco vliv.Ale nevím.Možná to je jen esteticky udělané,když je tam slabá hadička a vejde se do toho držáku.A ta tlustá co mám já ničemu nevadí.
    • Dobrý deň. Mám Škoda Octavia 1 1,9tdi 81kw ročník 2002. Je tam climatronic, kde bohužiaľ treba vymeniť kompresor nakoľko zavíja pri zapnutí klímy a treba aj napustiť klimu. Včera som však chcela zapnúť kurenie na okná a po chvíľke začal ísť taký smradľavý vzduch ako keby horela nejaká umelina. Je možné že pokým nevymenim kompresor tak nepôjde ani kúrenie? Prípadne vie mi niekto poradiť čo by to mohlo byť a či teda sa dá kúriť aj bez kompresora? Mám prvýkrát auto s automatickou klimatizáciou. Samozrejme budem riešiť aj s mechanikom v budúcnosti no myslela som si že to počká ešte do jari. Ďakujem 
    • Asi mi ušlo, proč jí chceš měnit? 😄
×
×
  • Create New...